کد خبر : 216972
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 13:01
دیدگاه‌ها برای چطور برس مو خوب انتخاب کنیم؟ بسته هستند

چطور برس مو خوب انتخاب کنیم؟

چطور برس مو خوب انتخاب کنیم؟

برس ها ابزارهایی هستند که ما هر روز از آنها برای مرتب کردن و حالت دادن به موهای خود استفاده می کنیم، اما تعداد کمی از ما در خرید و انتخاب برس مناسب دقت کافی را داریم. بنابراین این پرسش را مطرح می کنیم که چگونه برس مناسب را انتخاب کنیم؟ به چه نکاتی در این مورد توجه کنیم؟ در اینجا روش انتخاب برس مو مناسب شرح داده شده است.

برس ها ابزارهایی هستند که ما هر روز از آنها برای مرتب کردن و حالت دادن به موهای خود استفاده می کنیم، اما تعداد کمی از ما در خرید و انتخاب برس مناسب دقت کافی را داریم. بنابراین این پرسش را مطرح می کنیم که چگونه برس مناسب را انتخاب کنیم؟ به چه نکاتی در این مورد توجه کنیم؟ در اینجا روش انتخاب برس مو مناسب شرح داده شده است.

برس ها در انواع مختلف وجود دارند. وقتی نوبت به انتخاب برس مناسب برای نوع خاص موی شما می رسد، پیدا کردن گزینه مناسب کار آسانی نیست. تفاوت بین برس های مختلف مو را نادیده نگیرید، همه آنها عملکردهای متفاوتی برای انواع مو دارند.

برس مو خوب

ما اغلب برس های مو را به دلیل شکل، رنگ یا احساس نرمی که هنگام دست زدن به آنها می دهند انتخاب می کنیم، اما وقتی صحبت از استفاده از آنها می شود، نتیجه آن چیزی نیست که انتظار آن را داریم. حتی گاها برس هایی که به پیشنهاد کسی می خریم خیلی خوب روی موهای ما عمل نمی کنند. زیرا نوع موهای افراد مختلف، یکسان نیست. اگر موهای شما فر، گره خورده یا حتی شکسته است، ممکن است به این دلیل باشد که از برس اشتباه استفاده می کنید. انتخاب و استفاده از برس اشتباه مخصوصا در مورد موهای نازک به معنای آسیب به مو است. اما خوشبختانه، شما در جای مناسبی برای پایان دادن به این چالش قرار گرفته اید.

انتخاب برس مناسب

اندازه برس

برسی را انتخاب کنید که نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک. موهای خیلی بلند یا خیلی ضخیم به یک برس نیاز دارند که بتواند بخش زیادی از موها را در یک زمان در برگیرد. برای این منظور، به اصطلاح برس های پارویی ایده آل هستند. اگر موهای شما مستعد گره خوردن هستند، باید برس‌هایی با موهای پهن‌تر را انتخاب کنید که به جلوگیری از این امر کمک می‌کند. اگر موهای شما مستعد شکستن هستند، باید از برس هایی با موهای طبیعی استفاده کنید. زیرا این موهای طبیعی نرم تر و انعطاف پذیرتر از موهای نایلونی هستند.

 

دسته برس

دسته برس نیز یک فاکتور مهم در انتخاب یک برس با عملکرد ایده آل است. دسته برس های ایده آل اغلب ارگونومیک هستند. اگر دسته مربعی باشد، نگهداری برس در دست ناراحت کننده خواهد بود. همچنین وزن سبک و استاندارد باید ویژگی دیگر دسته برس باشد. برس سنگین مچ دست را آزار می دهد. دسته های پلاستیکی به عنوان یک دسته با طراحی سبک مناسب هستند.

اشکال مختلف برس

شکل ظاهری، یکی دیگر از ویژگی هایی است که باید در انتخاب برس به دنبال آن باشید. برس های مسطح اغلب برای صاف کردن موها گزینه بهتری هستند. در حالی که برس های گرد برای فر کردن و برس های بیضی به طور کلی برای شانه کردن استفاده می شوند. همچنین توجه داشته باشید که عرض و طول برس را باید با توجه به اندازه موهایتان انتخاب کنید. برای موهای کوتاه، از یک برس کوچکتر استفاده کنید. در حالی که افراد با موهای بلندتر باید برس های گرد بزرگتر یا برس های پارویی را برای برس زدن ترجیح دهند.

برس مو خوب

برس هایی با موهای طبیعی

موهای طبیعی این نوع برس ها از موی گراز ساخته شده اند و به داشتن درخشش طبیعی بر روی موها کمک می کنند. این بدین دلیل است که این نوع برس ها روغن های طبیعی مو را از بالا به پایین پخش می کنند و همچنین برای پاکسازی مو مفید هستند. آنها موها را پاره نکرده یا نمی کشند. این نوع برس های مو برای انواع مو مناسب هستند و موخوره را کاهش می دهند. آنها معمولاً گران‌تر از سایر برس‌های مو هستند اما ماندگاری بیشتری دارند.

برس هایی با موهای مصنوعی

موهای مصنوعی این نوع برس ها معمولا از نایلون یا پلاستیک ساخته می شوند. آنها برای کاهش استاتیک خوب هستند. اگر موهایی دارید که به راحتی در هم گره می خورند، باید برس هایی با موهای مصنوعی را انتخاب کنید. با این حال کسانی که موهای نازک و آسیب دیده دارند باید از برس های مصنوعی دوری کنند. لازم به ذکر است که برس های ترکیبی ساخته شده از موهای مصنوعی و طبیعی، برای کسانی که موهای معمولی یا نازک دارند ایده آل هستند.

کدام برس برای کدام مو مناسب است؟

1-برس پارویی

چرا انتخاب کنیم؟ زیرا برای موهای مرطوب و خشک گزینه مناسبی است. می توان از آن برای پخش یکنواخت کرم مراقبت از مو برای تمامی بخش های مو استفاده کرد. این یک انتخاب عالی برای صاف کردن و خشک کردن مو محسوب می شود.

2-برس خشک کن

چرا انتخاب کنیم؟ استفاده راحت را فراهم می کند. از آنجایی که به دلیل سوراخ های پشت آن جریان هوای بسیار خوبی را فراهم می کند، موها را به سرعت خشک و روی ریشه ها اثر لیفتینگ دارد. از برس خشک کن بهتر است برای موهای کوتاه و متوسط استفاده کنید.

3- برس موی طبیعی

چرا انتخاب کنیم؟ به موها درخشش خاصی می دهد، روغن طبیعی مو را به طور یکنواخت پخش می کند، از موها در برابر آسیب محافظت می کند و پوست سر را ماساژ می دهد. همچنین مناسب برای تمام انواع مو است.

4-برس گرد

چرا انتخاب کنیم؟ به حالت دادن سریعتر و صاف تر و همچنین نرمی و درخشندگی مو کمک می کند. استفاده از آن بسیار راحت است و موهای آن به تارهای مو آسیب نمی رسانند.

برس مو خوب

5-برس چوبی

چرا انتخاب کنیم؟ برای باز کردن موهای درهم گره خورده مناسب است. شوره سر را از بین برده و از موخوره جلوگیری می کند. از آنجایی که جنس آن کاملا طبیعی است، برس چوبی به عنوان برس ضد حساسیت محسوب میشود. همچنین به رشد موی سالم کمک می کند و دارای وزن سبکی است.

6-برس موی مصنوعی

چرا انتخاب کنیم؟ برای موهای نازک مناسب است. به موها آسیبی نمی رساند. برای شکل دهی و ایجاد حالت موج دار در موها استفاده می شود. مناسب برای موهایی با طول کوتاه و متوسط است.

برای انتخاب و خرید بهترین مدل های برس با جنس، طراحی و عملکردهای مختلف می توانید از خدمات ما در مجموعه فروشگاه دکتر مورنینگ استفاده کنید. تمامی سفارشات ثبت شده در وب سایت فروشگاهی ما از سراسر کشور در اسرع وقت به آدرس مشتری ارسال می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.