کد خبر : 198725
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 14:30
دیدگاه‌ها برای چراغ سبز کمیسیون بورس آمریکا به بیت کوین! بسته هستند

چراغ سبز کمیسیون بورس آمریکا به بیت کوین!

چراغ سبز کمیسیون بورس آمریکا به بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، در اظهارات جدید خود گفت در حالی که بسیاری از دارایی‌های دیجیتال ویژگی‌های کلیدی اوراق بهادار را دارند، بیت کوین تنها نمونه‌ای است که می‌توان آن را به عنوان یک کالا (commodity) قلمداد کرد.این اظهارات باعث ایجاد بحث‌هایی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، در اظهارات جدید خود گفت در حالی که بسیاری از دارایی‌های دیجیتال ویژگی‌های کلیدی اوراق بهادار را دارند، بیت کوین تنها نمونه‌ای است که می‌توان آن را به عنوان یک کالا (commodity) قلمداد کرد.
این اظهارات باعث ایجاد بحث‌هایی در مورد برنامه شرکت گری اسکیل (Grayscale) برای تبدیل صندوق بیت کوین تراست خود به یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) شد؛ طرحی که تصمیم‌گیری در مورد پذیرش یا رد آن توسط کمیسیون SEC در تاریخ ۶ جولای اعلام خواهد شد.
جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF، در توییتر گفت که اگرچه اظهارات جنسلر برای بیت کوین مثبت است، اما ممکن است برای تایید ETF بیت کوین گری اسکیل در هفته آینده کافی نباشد. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ نیز نظرات مشابهی را ارائه کرد و گفت که تنها ۰٫۵ درصد احتمال دارد که با تشکیل این ETF موافقت شود.
با این وجود، دیدگاه گنسلر در مورد بیت کوین، توسط برخی افراد دیگر مثبت تلقی شده است. در همین راستا، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی و از حامیان بزرگ بیت کوین، گفته که وجود بیت کوین به عنوان یک دارایی ذخیره ضروری است و این ارز دیجیتال به دولت‌ها و موسسات اجازه می‌دهد از آن به عنوان یک دارایی دیجیتال برای رشد اقتصادی استفاده کنند. در همین حال، اریک وایس، بنیان‌گذار گروه سرمایه‌گذاری بلاکچین، خاطرنشان کرد که گنسلر دومین رئیس SEC است که بیت کوین را یک کالا قلمداد می‌کند.
در این میان و با وجود اخبار مثبت، قیمت بیت کوین و اتریوم باز هم کاهش یافت.

نوشته چراغ سبز کمیسیون بورس آمریکا به بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.