کد خبر : 209416
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 بهمن 1401 - 17:58
دیدگاه‌ها برای چاپ عکس روی لیوان برای تولد بسته هستند

چاپ عکس روی لیوان برای تولد

چاپ عکس روی لیوان برای تولد

بیشتر افراد دوست دارند کادوی تولدی که به شخصی می دهند یا از دیگران دریافت می کنند بسیار خاص باشد. یک هدیه تولد که می تواند جذاب و منحصربفرد باشد خرید لیوان ماه تولد است که بر روی آن‌ها تصاویر مربوط به تولد چاپ می شود. از آنجایی که ماه های سال هر یک نماد

بیشتر افراد دوست دارند کادوی تولدی که به شخصی می دهند یا از دیگران دریافت می کنند بسیار خاص باشد. یک هدیه تولد که می تواند جذاب و منحصربفرد باشد خرید لیوان ماه تولد است که بر روی آن‌ها تصاویر مربوط به تولد چاپ می شود. از آنجایی که ماه های سال هر یک نماد مشخصی دارد می توان از آن ها برای چاپ عکس روی لیوان برای تولد استفاده کرد. در این صورت هدیه تولد و ماه تولد با هم متناسب می شوند و یک کادوی عالی برای تولد می تواند در نظر گرفته شود. در این مطلب می توانید با ویژگی و مزایای چاپ روی لیوان ماه تولد آشنا شوید.

ویژگی های چاپ عکس روی لیوان

یکی از انواع تکنولوژی های جدیدی که امروزه به وجود آمده و به دلیل تنوع زیادی که دارد مورد استقبال افراد قرار گرفته است؛ استفاده از روش های مختلف چاپ برای ایجاد تصاویر و نوشته ها روی اشیاء گوناگون می باشد. روی این وسایل می توان طرح های سفارشی را چاپ کرد و به عنوان هدیه تولد یا هر مناسبت دیگری از آن ها استفاده کرد. چاپ لیوان ماه تولد یک نمونه از چاپ روی اجسام است که طرفداران زیادی نیز دارد. از ویژگی های مهم این لیوان ها کیفیت چاپ تصویر و نوشته بر روی آن ها است که با شستن از بین نمی رود و دوام بالایی دارد. برای مثال عکس های چاپ شده روی ماگ بچگانه می تواند برای بچه ها بسیار جذابیت داشته باشد و باعث جلب توجه آن ها و تشویق آن ها به نوشیدن آب و شیر و یا هر نوشیدنی مفیدی دیگری شود.

مزایای چاپ عکس روی لیوان برای تولدچاپ عکس روی لیوان برای تولد

به دلیل اینکه از طرح آماده برای چاپ روی لیوان استفاده می شود قیمت خرید آن ها بسیار مناسب است و برای تولد هدیه کم هزینه است. در ادامه به مزایای چاپ عکس روی لیوان برای تولد اشاره می کنیم.

  • هدیه ای زیبا و جذاب
  • قابل شستشو
  • درخشندگی زیبا و کیفیت رنگ بالا
  • نوع چاپ سابلیمیشن
  • امکان سفارش چاپ طرح دلخواه
  • جنس لیوان سرامیکی با ماندگاری بالا

روش چاپ عکس روی لیوان تولد

برای چاپ عکس روی لیوان برای تولد از چاپ حرارتی یا روش سابلیمیشن استفاده می شود که بسته به اندازه لیوان می توان 2یا 3 عکس روی لیوان چاپ کرد. علاوه بر این می توان از طرح های آماده مجموعه عکسچاپ یا هر طرح دلخواه خود برای چاپ عکس روی لیوان برای تولد استفاده کرد. مراحل چاپ با روش سابلیمیشن به شرح زیر است.

  1. تنظیم دستگاه روی دمای اولیه 340 درجه فارنهایت و دمای ثانویه 350 درجه به مدت زمان 60 ثانیه
  2. تنظیم ابعاد طرح دلخواه در سایز 9.5 * 21 سانتی متر
  3. پرینت گرفتن به صورت آینه از تصویر مورد نظر روی کاغذ مخصوص برای چاپ عکس روی لیوان
  4. برش طرح در ابعاد 9.5 * 21 سانتی متر و چسباندن آن روی لیوان با استفاده از چسب نسوز
  5. زمانی که دستگاه آماده به کار شود با زدن تک بوق هایی هشدار می دهد؛ در این مرحله لیوان را داخل قالب گذاشته و دسته دستگاه را با فشار می بندیم. علت این امر چاپ طرح به صورت یک دست و کامل است.
  6. برای شروع به کار کردن دستگاه باید دکمه mode زده شود.
  7. در پایان کار دستگاه بوق ممتد می زند؛ در این مرحله کلید mode زده می شود و با قطع برق می توان لیوان را از دستگاه خارج کرده و کاغذ را از روی آن برداشت.
  8. در نهایت با جدا کردن کاغذ از روی لیوان می بینید که طرح با کیفیت بالا روی لیوان چاپ شده و می توان آن را برای هدیه تولد به دوستان خود کادو بدهید.

خدمات عکسچاپ در زمینه چاپ عکس

مجموعه عکسچاپ جهت فراهم مشتریان و افزایش میزان رضایت آن ها از کیفیت و تنوع محصولات اقدام به چاپ تصاویر و عکس های دلخواه به سفارش مشتریان روی انواع لوازم مانند فرش، لیوان و ماگ، انواع لباس و تیشرت، پد موس کامپیوتر و … نموده است. یکی از محصولات پرطرفدار این فروشگاه آنلاین تیشرت پشه می باشد که به عنوان یک تیشرت خاص مورد استقبال افراد در سنین مختلفی قرار گرفته است. البته طرح های چاپ روی تیشرت متنوع هستند که می توانید همه آن ها را در سایت فروشگاه عکسچاپ مشاهده کنید.

جمع بندی

چاپ عکس روی لیوان برای تولد یکی از جذاب ترین روش ها برای تولید محصولات مخصوص مناسبت ها و مراسم های مختلف مثل هدیه ولنتاین، جشن تولد، جشن تکلیف، هدایای دوستانه است. لیوان هایی که طرح های مربوط به ماه های تولد روی آن ها چاپ شده برای جوانان بسیار جذاب به نظر می رسد؛ زیرا می توانند یک هدیه فوق العاده برای دوستان یا اعضای خانواده خود با هزینه بسیار کمی خریداری کنند و لبخند را روی لبانشان بنشانند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.