کد خبر : 209404
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 11:28
دیدگاه‌ها برای چاپ عکس روی قاب موبایل بسته هستند

چاپ عکس روی قاب موبایل

چاپ عکس روی قاب موبایل

قاب گوشی یکی از پرکاربردترین وسایل جانبی برای محافظت موبایل از انواع ضربات است؛ علاوه بر جنبه محافظتی این قاب ها می توانند به گوشی زیبایی خاصی بدهند. از متریال های مختلفی برای زیبا کردن قاب گوشی استفاده می شود که چاپ عکس روی قاب موبایل از محبوب ترین و پرطرفدارترین این روش ها است.

قاب گوشی یکی از پرکاربردترین وسایل جانبی برای محافظت موبایل از انواع ضربات است؛ علاوه بر جنبه محافظتی این قاب ها می توانند به گوشی زیبایی خاصی بدهند. از متریال های مختلفی برای زیبا کردن قاب گوشی استفاده می شود که چاپ عکس روی قاب موبایل از محبوب ترین و پرطرفدارترین این روش ها است. در مجموعه عکسچاپ سفارش قاب گوشی با عکس دلخواه با بهترین متریال و روش های چاپ پذیرفته می شود.

 تجهیزات چاپ عکس روی قاب موبایل

از روش های چاپ علاوه بر  چاپ عکس روی قاب موبایل برای چاپ تصاویر روی وسایل گوناگون نظیر چاپ عکس روی پدموس کامپیوتر نیز استفاده می شود.البته برای ایجاد طرح های مختلف روی اشیاء مختلف به تجهیزات زیر نیاز است.

  • دستگاه 3D سابلیمیشن
  • چسب نسوز
  • قاب خام
  • کاغذ سابلیمیشن برای اجرای طرح روی آن
  • جوهر سابلیمیشن
  • پرینتر جوهرافشان

روش چاپ سابلیمیشن

با استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن می توان طرح های متنوعی را روی قاب گوشی، چاپ روی پد موس، انواع ماگ و لیوان و فرش و انواع تیشرت چاپ کرد. از این نوع دستگاه ها می توان به جای دستگاه های چاپ 6 کاره و 8 کاره استفاده کرد؛ این دو نوع دستگاه چاپ فقط امکان چاپ عکس بر روی بشقاب، تیشرت و لیوان را دارند. عملکرد دستگاه چاپ سابلیمیشن همانند ماکروفر بوده و در مرحله اول باید قاب موبایل را به قالب های مخصوص چسباند و در مرحله بعد طرح مورد نظر را روی قاب قرار داد. در مرحله سوم توسط دستگاه وکیوم طرح روی قاب چاپ می شود. با استفاده از این روش چاپ می توان بر روی قاب موبایل طرح جذاب و دلخواهی را چاپ کرد.

چند نکته مهم استفاده از چاپ سابلیمیشن

استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن برای چاپ عکس روی قاب موبایل مزایای زیادی دارد که در ادامه به چند مورد آن اشاره می کنیم.

1.دستگاه های سه بُعدی سابلیمیشن در هر نوبت می توانند روی حداقل 10 قابل موبایل طرح دلخواهی را چاپ کنند؛ ولی دستگاه های 6 و 8 کاره فقط به صورت تکی عملیات چاپ روی یک کاور گوشی را انجام می دهند.

2.دستگاه سابلیمیشن قابلیت چاپ طرح به صورت پشت و رو را بر روی قاب موبایل دارد؛ ولی با استفاده از دستگاه های چاپ 6 کاره فقط امکان چاپ پشت قابل موبایل وجود دارد.

مجموعه عکسچاپ با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته و مدرن می تواند طرح های دلخواه و سفارشی را با کیفیت عالی و در سریع ترین زمان به دست مشتری برساند.

چاپ عکس روی قاب موبایل

کاربردهای چاپ عکس روی قاب موبایل

قاب گوشی با طرح دلخواه جدید می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد؛ برای مثال می توان با چاپ عکس روی قاب موبایل آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی یا مناسبتی استفاده کرد.

1.چاپ روی قاب موبایل جهت تبلیغات

قاب گوشی به دلیل داشتن کاربرد بالا و جذابیت زیاد می تواند یک محل مناسب برای انجام تبلیغات انواع کسب و کار باشد. می توان روی کاور گوشی همانند موس پد تبلیغاتی برای چاپ محصولات یا برند شرکت ها و سازمان ها استفاده کرد. این محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی می تواند برای مشتریان بسیار جذاب و کارآمد باشند. در این صورت تبلیغات می تواند همیشه در معرض دید افراد زیادی قرار گیرد.

2.چاپ عکس روی قاب موبایل به عنوان هدیه

در بسیاری اوقات تهیه یک کادو برای تولد یا سالگرد ازدواج برای افراد کمی دشوار به نظر می رسد؛ در این شرایط می توان از با سفارش چاپ عکس روی قاب موبایل یک هدیه جذاب برای دوستان خود خریداری کنید.

3.چاپ روی کاور گوشی برای مناسبت ‌ها

در مناسبت های مختلف سازمان ها می توانند از چاپ عکس بر روی وسایل کوچک بهره بگیرند و یک هدیه جذاب و بیاد ماندنی به پرسنل خود اهدا نمایند. برای مثال بیمارستان ها می توانند از چاپ عکس بر روی قاب موبایل جهت هدیه برای روز پرستار استفاده کنند.

قیمت چاپ عکس روی قاب موبایل

قیمت چاپ عکس روی قاب گوشی به عوامل مختلفی مثل اندازه قاب موبایل، پیچیدگی و سادگی طرح، نوع چاپ و متریال مورد استفاده در چاپ عکس بستگی دارد. شما می تواند طرح دلخواه خود را با کیفیت مناسب به مجموعه عکسچاپ ارسال کنید تا آن را با استفاده از بهترین روش های چاپ روی قابل موبایل مورد نظر شما چاپ نماید.

جمع بندی

چاپ عکس روی قابل موبایل در طرح های دلخواه یکی از خدمات جذاب در فروشگاه آنلاین عکسچاپ است. این مجموعه سفارشات مشتریان را با بهترین کیفیت و طرح و سلیقه دلخواه مشتری و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری می رساند. در این مقاله به طور مفصل در مورد کاربردهای چاپ عکس روی کاور گوشی صحبت کردیم و گفتیم این قاب های گوشی طرح دار می توانند به عنوان هدایای مناسبتی، تبلیغاتی و کادو برای انواع جشن تولد، سالگرد ازدواج یا هدایای روز ولنتاین و ویلدا مورد استفاده قرار گیرند.

.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.