کد خبر : 211234
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 23:01
دیدگاه‌ها برای پیست اسکی مجموعه تفریحی ورزشی توچال با هدف نشاط آفرینی، سلامت بخشی و همدلی پاکسازی شد بسته هستند

پیست اسکی مجموعه تفریحی ورزشی توچال با هدف نشاط آفرینی، سلامت بخشی و همدلی پاکسازی شد

پیست اسکی مجموعه تفریحی ورزشی توچال با هدف نشاط آفرینی، سلامت بخشی و همدلی پاکسازی شد
با هدف نشاط آفرینی، سلامت بخشی و همدلی، پیست اسکی مجموعه تفریحی ورزشی توچال پاکسازی شد.

بورس تایمز: با همت فدراسیون اسکی (کمیته محیط زیست و گردشگری) و همکاری اداره محیط زیست تهران، مجموعه تفریحی ورزشی توچال، هیئت کوهنوردی تهران، پیست اسکی توچال، با هدف پاکداشت طبیعت از زباله پاکسازی شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه با همت فدراسیون اسکی (کمیته محیط زیست و گردشگری) و همکاری اداره محیط زیست تهران، مجموعه تفریحی ورزشی توچال، هیئت کوهنوردی تهران و همچنین مشارکت مردمی تعدادی از اسکی بازان، کوهنوردان و حضور پر رنگ علاقمندان به محیط زیست،  پیست اسکی توچال را با هدف پاکداشت طبیعت از زباله پاکسازی کردند.

مهندس روح الله امداد، مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال

مهندس روح الله امداد، در این مراسم و در گفتگویی با خبرنگاران، هدف از برگزاری پاکداشت طبیعت گفت: برای نشاط آفرینی مردم سرزمین و رقم زدن حال خوب و سلامتی شهروندان این مجموعه با طبیعتی شگفت انگیز و زیبا نیازمند محیطی پاک و به دور از زباله های خطرناک است اگر همراهی و فرهنگ سازی رعایت ساده ترین نکات “رها نکردن زباله در طبیعت” به کمک و مشارکت مردم و علاقمندان به محیط زیست با برگزاری و استمرار این اقدام و پویش های مردمی به اینصورت با همت مدیران و دیگر مسئولان صورت گیرد قطعا شاهد تجربه دو چندان روزگارانی پرنشاط در طبیعت های آسیب نرسیده خواهیم بود.بدن سالم فکر سالم روح سالم در محیط پاک و طبیعت زیبای بدون زباله حفظ خواهد شد.

این مجموعه به عنوان نماد کوهپیمایی و محل تفریحی ورزشی با همت علاقمندان به محیط زیست زیبا و پاک و مشارکت مردمی با امکانات پیشرفته تفریحی ورزشی می تواند به عنوان برترین طبیعت زیبای گردشگری تهران و میزبان توریست داخلی و خارجی و شهروندان مهربان و طبیعت دوست و دلسوزسرزمینمان تا همیشه زیبا باشد.

هدف از این گردهمایی و پویش با همت اسکی بازان و کوهنوردان جوان و پیشکسوت و استقبال خوب شهروندان  پاکسازی محیط زیست برای ماندگاری طبیعت زیبای مجموعه تفریحی ورزشی توچال با امید به ترویج فرهنگ سازی نگهداری از محیط زیست و حفظ طبیعت و نجات آن شعار شرکت کنندگان در این مراسم با عنوان “روز پاکداشت طبیعت” بود. فدراسیون کوهنوردی و هیئت کوهنوردی و اداره محیط زیست با میزبانی و همراهی مجموعه تفریحی ورزشی توچال هر ساله به عنوان روز پاکداشت طبیعت پویش مردمی واقدامی همگانی ، فرهنگی و دارای مسئولیت های اجتماعی را در ارتفاعات ۳۸۵۰ متری تا کنون برای حفظ طبیعت به سرانجام رسانده است.

شرکت کنندگان در این پویش پاکسازی طبیعت از زباله های خطرناک پس از عبور از ایستگاهها در محل مدرسه اسکی توچال (ایستگاه هفت) کیسه های زباله و دستکش های اهدایی را تحویل گرفتند تا زخم های ریز و درشت زباله را از تن طبیعت برداشته و به آن جانی تازه اهدا کنند.

پاکداشت طبیعت و پاکسازی پیست اسکی توچال با حضور مهندس روح الله امداد مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی، پیام نظر رئیس کمیته محیط زیست و گردشگری فدراسیون اسکی، محمدرضا ساوه درودی دبیر هیئت اسکی استان تهران، علیرضا رحمتی رئیس اداره محیط زیست تهران، هومن بهمن پور دبیر کمیسیون محیط زیست و همراهی همکاران بخش روابط عمومی مجموعه توچال و با مشارکت نزدیک به ۱۰۰ اسکی باز و کوهنورد و علاقمند به محیط زیست و طبیعت زیبا برگزارشد.

گفتنی است، در اختتامیه پویش پاکسازی محیط زیست، لوح یاد بود بیانیه ای از مقام معظم رهبری (زمین برای همه مردم است و مالکیت و مسئولیت نگهداری آن برعهده همه انسان هاست ) توسط مهندس روح الله امداد و دیگر مدیران، اسکی بازان، کوهنوردان، اهالی رسانه، پیشکسوتان و علاقه مندان به محیط زیست به امضاء رسید در پایان از فعالان محیط زیست و تیم اجرایی و برگزارکننده و پیشکسوتان تقدیر و قدرانی بعمل آمد.

انتشار خبر: صمد یوسفی

آلبوم تصاویر

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.