کد خبر : 99732
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 22:50

پیام تبریک رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران و اعضای جامعه فاوا؛ دو بال آگاهی بخشی مردم

پیام تبریک رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران و اعضای جامعه فاوا؛ دو بال آگاهی بخشی مردم

بورس تایمز: رئيس سازمان نظام صنفی رايانه ای کشور در پيامی، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمی، فرارسيدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبريک گفت. به گزارش روابط عمومی نصر، متن پيام تبريک مهندس سيدحسن هاشمی به اين شرح است: به نام خدا هفدهم مرداد ماه، روز تجليل از آنهايی است که

بورس تایمز: رئيس سازمان نظام صنفی رايانه ای کشور در پيامی، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمی، فرارسيدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومی نصر، متن پيام تبريک مهندس سيدحسن هاشمی به اين شرح است:

به نام خدا

هفدهم مرداد ماه، روز تجليل از آنهايی است که رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش دارند و پرتلاش و خستگی ناپذير، برای انجام اين رسالت، قلم میزنند.

خبرنگاران چشمان بيدار جامعه اند و پرچمدار بيداری؛ همانها که سرچشمه آگاهی و دانايی اند، مطالبه گرند و مدافع حقيقت، فساد ستيزند و پيگير عدالت. با نگاه و تحليل عميقشان، حقايق و راستیها را هويدا می کنند و در سريعترين زمان ممکن، آن را به اطلاع افکار عمومی می رسانند.

در دنيای امروز، که جهان ارتباطات است، خبرنگاران و اعضای جامعه فناوری اطلاعات، دو بال برای ارتقاء سطح آگاهی جامعهاند و سهم بهسزايی در تنوير افکار عمومی و هدايت عموم، به سمت خرد و دانايی دارند.

به نمايندگی از اعضای جامعه فناوری اطلاعات کشور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی، که همواره حامی و همراه ما در  مسير پر فراز و نشيب توسعه فناوری اطلاعات بوده و هستند، اعلام میدارم و ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمی و تبريک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، موفقيت و سربلندی ايشان را از درگاه حق تعالی خواستارم.

گامهايتان استوار، قلم هايتان پايدار.

سیدحسن هاشمی رئيس سازمان نظام صنفی رايانه ای کشور

لینک دسترسی به متن PDF پیام

پیام تبریک رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای کشور به مناسبت روز خبرنگار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.