کد خبر : 12722
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 10:15

پنیر جدید زندگی شما

پنیر جدید زندگی شما

https://www.khanesarmaye.com/AtlasNegar/uploads/2020/06/Ali-Saberian-Panir-Jadid-Zendegi.mp3 علی صابریان هستم با بورس شغل دوم درآمد اول در خدمتتان هستم این قسمت درباره چرا بسیاری از افراد در بورس سرمایه گذاری نمی‌کنند صحبت خواهیم کرد. اولا بورس ایران بسیار جوان است و درسته که قدمتش زیاد می‌باشد ولی پا گرفتن بورس و خیلی سرمایه گذارهای متنوعی که بخواهند در بورس فعالیت کنند کم کم در حال اتفاق افتادن است برای همین پدرهای ما و بسیاری از اطرافیان ما در بورس نبودند و شاید هم چندین نفر را دیدید که در بورس سرمایه گذاری کرده‌اند و همچنین موفق شدند. من خودم به شخصه به جز داستانی که در جلسه اول بورس شغل دوم درآمد اول تعریف کردم قبل از آن آشنایی با بورس نداشتم اما بیاید ببینیم مشکل داستان از کجاست و چرا خیلی از افراد هنوز وارد بورس نمی‌شوند.
داستان برمی‌گردد به این که در قدیم آن قدر افراد تحصیل کرده کم بودند که یک فردی اگر تحصیل کرده بود ثروتمند می‌شد در نتیجه این در ذهن پدر مادرهای ما به جای ماند که برای ثروتمند شدن باید تحصیلات زیادی داشت چیزی که الان اتفاق افتاده است خیلی‌ها به دنبال تحصیل بیشت..

علی صابریان هستم با بورس شغل دوم درآمد اول در خدمتتان هستم این قسمت درباره چرا بسیاری از افراد در بورس سرمایه گذاری نمی‌کنند صحبت خواهیم کرد. اولا بورس ایران بسیار جوان است و درسته که قدمتش زیاد می‌باشد ولی پا گرفتن بورس و خیلی سرمایه گذارهای متنوعی که بخواهند در بورس فعالیت کنند کم کم در حال اتفاق افتادن است برای همین پدرهای ما و بسیاری از اطرافیان ما در بورس نبودند و شاید هم چندین نفر را دیدید که در بورس سرمایه گذاری کرده‌اند و همچنین موفق شدند. من خودم به شخصه به جز داستانی که در جلسه اول بورس شغل دوم درآمد اول تعریف کردم قبل از آن آشنایی با بورس نداشتم اما بیاید ببینیم مشکل داستان از کجاست و چرا خیلی از افراد هنوز وارد بورس نمی‌شوند.

داستان برمی‌گردد به این که در قدیم آن قدر افراد تحصیل کرده کم بودند که یک فردی اگر تحصیل کرده بود ثروتمند می‌شد در نتیجه این در ذهن پدر مادرهای ما به جای ماند که برای ثروتمند شدن باید تحصیلات زیادی داشت چیزی که الان اتفاق افتاده است خیلی‌ها به دنبال تحصیل بیشتر برای کسب درآمد بیشتر هستند اما اتفاقی که الان افتاده است آن قدر افراد تحصیل کرده زیاد شده‌اند که دیگر این بازار اشباح شده است و دیگر یک فرد تحصیل کرده آن جایگاه قدیم در کسب درآمد ندارد چرا که رقیب‌های زیادی دارد اگر قبلا یک نفر دکترا در یک رشته خاص بود الان صدها نفر دکترا در همان رشته هستند و قطعا رقابتی بین آن افراد ایجاد می‌شود و قیمت‌ها ریزش می‌کنند و این افراد نمی‌توانند ثروتمند شوند و یا داستانی برای سرمایه گذاری در بازار مسکن خیلی از افراد و اطرافیانتان در بازار مسکن سرمایه گذاری می‌کنند حالا داستان چه بوده است؟ داستان این بوده که با رشد ناگهانی جمعیت کشور ما نیاز به مسکن بالا رفته است و این کم بود مسکن سبب افزایش رشد قیمت مسکن شده اما کم کم چه اتفاقی افتاده که پاسخی به این نیاز داده شده و دیگر آن بازار قدیم نیست اما خیلی از ماها چه خودمان و چه پدر مادرهایمان هنوز خیلی از تفکراتمان این است که برای ثروتمند شدن باید درس زیادی خواند و یا برای ثروتمند شدن باید در بازار مسکن سرمایه گذاری کرد اما الان داستان عوض شده است و الان باید به سمت بازاری بیایم که بازار جدیدی است که از جمله از این بازارها بازار بورس می‌باشد.

می‌خواهم برایتان داستانی را بگویم که متوجه شوید چه قدر مثال قشنگی در مورد موضوع صحبت امروزمان است شاید شما هم کتاب چه کسی پنیر من را جا به جا کرد خوانده باشید داستان به صورت خلاصه روزی روزگاری در سرزمین‌های دور دو تا موش و دو تا آدم کوچک با هم دیگر زندگی می‌کردند این‌ها صبح‌ها لباس‌هایشان را می‌پوشیدند و در این دالان‌های مختلف در حال دویدن و پیدا کردن پنیری برای خوردن بودند و یک روز در یک جایی پنیر خیلی بزرگی پیدا می‌کنند و دیگر هر روز به دنبال پنیر نمی‌گردند و هر روز به همان جا می‌روند و پنیر می‌خورند که بعد از مدتی متوجه می‌شوند که پنیری که در حال مصرفش هستند روز به روز در حال کمتر شدن است که آن دو موش متوجه می‌شوند و آن دو آدم کوچک متوجه این قضیه نمی‌شوند و موش‌ها از آن دو آدم جدا می‌شوند و به دنبال محل جدیدی برای آذوقه می‌روند و آن دو آدم که متوجه نشده بودند چه اتفاقی در حال رخ دادن است به خودشان می‌گویند چه کسی پنیر ما را جا به جا کرده است در صورتی که خودشان پنیر را صرف می‌کردند.

بعد از مدتی ذخیره پنیر به اتمام می‌رسد و چند روزی آدم کوچک‌ها صبر می‌کنند که بگویند چرا پنیرمان نیست و هیچ پنیری وجود ندارد و هر چه قدر هم صبر می‌کنند پنیری در آن جا قرار نمی‌گیرد ناچار مجبور می‌شوند به دنبال جای جدیدی برای پنیر بگردند. این داستان هم همین است تو زندگی خیلی از ماها که یک راهی را پیدا می‌کنیم فکر می‌کنند همیشه همین است که تحصیل به ما در کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند و یا سرمایه گذاری در مسکن به ما برای کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند، ثابت است!. ولی نه دیگر این پنیری است که در حال به اتمام رسیدن می‌باشد و باید به دنبال فرصت جدیدی برای سرمایه گذاری باشید، در همین چند سال اخیر خیلی پیش آمده که قیمت مسکن کاهش یافته چرا؟ چون که همین اتفاق افتاده است که ارزه زیاد شده و تقاضا کمتر شده و در نتیجه قیمت‌ها کاهش یافتند اما در بازار بورس قطعا بازار جدیدی است و این اتفاق‌ها نمی‌افتد و شرکت‌های جدیدی هستند و شرکت‌ها برنامه‌های جدیدی دارند و روز به روز پویایی وجود دارد و قطعا شرکت‌هایی وجود دارند که در چندین سال آینده قیمتشان ده‌ها برابر شود و ما می‌توانیم در بورس این‌ها را پیدا کنیم و از آن‌ها به عنوان منبع جدیدی برای درآمد خودمان استفاده کنیم، قطعا با کمی تلاش و آموزش در کنار تجربه‌ای که در بازار بورس به دست آوریم می‌توانید فرصت‌ها را شناسایی کنیم و از آن‌ها برای راه جدیدی جهت کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم.

The post پنیر جدید زندگی شما appeared first on خانه سرمایه.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.