کد خبر : 4849
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 11:50

پرسودترین سرمایه گذاری در بازار ایران چیست؟

پرسودترین سرمایه گذاری در بازار ایران چیست؟

به نام خدا؛ سلام، علی صابریان هستم در این متن می‌خواهم در مورد پرسودترین سرمایه گذاری در بازار بورس با شما صحبت کنم. همه ما دنبال این هستیم که فرصت سرمایه گذاری مناسبی را برای خودمان پیدا کنیم، چه در بازار بورس و چه در بازار دیگری مثل بازار مسکن، طلا، ارز و ..، اما سوال اینجاست که اگر من مدتیه که فعالیت می‌کنم و یا تازه شروع به فعالیت کرده‌ام، یا زمانی سپری شده و دارم فعالیت می‌کنم و ممکنه نتیجه مطلوبی نگرفته‌ام، این سوال در دهن من ایجاد بشه که پرسودترین سرمایه گذاری در بازار بورس چیست؟ شاید عده‌ای از دوستان انتظار داشته باشند که بگویم سرمایه گذاری کردن روی فلان گروه، مثلا گروه پتروشیمی پر سودترین سرمایه گذاری بلند مدت ما خواهد بود، یا انتظار داشته باشند که من بگویم فلان سهم می‌تواند پر سود باشد. اما من می‌خواهم یک چیزی را معرفی کنم که خیلی پر سودتر از سهم‌هایی که ما قرار است بخریم باشد. ما یک مبلغی را داریم و یک سهمی را خرید می‌کنیم، این سهم پنج برابر می‌شود، ده برابر میشه و خب پول ما هم پنج یا ده برابر می‌شود، واین یک فرصت بوده است، اتفاق افتاده است و خیلی خوش بینانه ما هم در این فرص..

به نام خدا؛ سلام، علی صابریان هستم در این متن می‌خواهم در مورد پرسودترین سرمایه گذاری در بازار بورس با شما صحبت کنم. همه ما دنبال این هستیم که فرصت سرمایه گذاری مناسبی را برای خودمان پیدا کنیم، چه در بازار بورس و چه در بازار دیگری مثل بازار مسکن، طلا، ارز و ..، اما سوال اینجاست که اگر من مدتیه که فعالیت می‌کنم و یا تازه شروع به فعالیت کرده‌ام، یا زمانی سپری شده و دارم فعالیت می‌کنم و ممکنه نتیجه مطلوبی نگرفته‌ام، این سوال در دهن من ایجاد بشه که پرسودترین سرمایه گذاری در بازار بورس چیست؟ شاید عده‌ای از دوستان انتظار داشته باشند که بگویم سرمایه گذاری کردن روی فلان گروه، مثلا گروه پتروشیمی پر سودترین سرمایه گذاری بلند مدت ما خواهد بود، یا انتظار داشته باشند که من بگویم فلان سهم می‌تواند پر سود باشد. اما من می‌خواهم یک چیزی را معرفی کنم که خیلی پر سودتر از سهم‌هایی که ما قرار است بخریم باشد. ما یک مبلغی را داریم و یک سهمی را خرید می‌کنیم، این سهم پنج برابر می‌شود، ده برابر میشه و خب پول ما هم پنج یا ده برابر می‌شود، واین یک فرصت بوده است، اتفاق افتاده است و خیلی خوش بینانه ما هم در این فرصت بوده‌ایم و سود گرفته‌ایم و تمام شده است. آیا یک همچنین فرصتی پر سودترین سرمایه گذاری در بازار بورس هست؟ یا نه؟ فرصتی دیگری پر سودترین فرصت سرمایه گذاری برای ماست؟

شخصی را تصور کنید که پیدا کردید و می‌تواند پورتفوی شما را به خوبی بگرداند، تمام وقتش را برای سبد سهام شما بگذارد، سبد سهام را برسی، بهترین سهم‌ها را انتخاب کند، در بهترین قیمت خرید کند، در بهترین قیمت ممکن بفروشد و یک سبد پر سود به شما دهد و این شخص مادام العمر کنار شما باشد و مادام العمر صادقانه برای شما کار انجام دهد و مادام العمر نتیحه مطلوبی از بازار بورس بگیرد. این فرد، فردیه که ما دنبالش می‌گردیم، و شاید پیدا کردن این فرد پر سودترین سرمایه گذاری در بازار بورس باشد. فکر می‌کنید این فرد را کجا می‌شود پیدا کرد؟ فردی که یک عمر به ما وفادار باشد، فردی که بهترین تحلیل‌ها را داشته باشد، فردی که تمام تلاشش را برای پرتفوی ما کند، تاحالا به این موضوع فکر کرده‌اید؟ خیلی جالب است بدانید در بازار بورس همه دنبال سود هستند اما کمتر کسی است که حاضر باشد بهای رسیدن به سود را بپردازد. کمتر کسی است که حاضر باشد فرآیندی که به سود برسند را طی کند. همه فقط دنبال سود هستند، در حالی که توجه نمی‌کنند تنها راه سود کردن در بازار بورس همین فرآیندی است که باید طی شود. فرآیند مسیری است که باید طی شود تا به سود مستمر و پایدار در بازار بورس برسیم. همه سود می‌خواهند اما نمی‌دانند چطوری! همه می‌گویند ما دنبال سهم هستیم، دنبال سیگنال هستیم، دنبال فردی هستیم که سهمی خوب به ما معرفی کند. اما واقعا این راهش نیست که یک نفر پیدا شود بتواند سهمی خوب به شما معرفی کند!

من می‌توانم یک سهم به شما معرفی کنم! فلان کسی می‌تواند به شما یک سهم خوب معرفی کند ولی من نمی‌توانم همیشه سبد شما را مدیریت کنم و تمام انرژی‌ام را برای سبد شما بگذارم! من زندگی خودم را دارم، سبد و سهام خودم را دارم، کار خودم را دارم و انرژی که می‌خواهم بگذارم برای سرمایه گذاری خودم می‌گذارم پس چه کنیم؟ چگونه شخصی را پیدا کنم که کمک کند ما پر سود ترین سرمایه گذاری در بازار بورس را پیدا کنیم؟ پر سودترین سرمایه گذاری در بازار بورس، سرمایه گذاری روی خودتون است! روی آموزش خودتون! من اگر آموزش دیدم چطور در بازار بورس سود کنم، یک عمر از این آموزش استفاده می‌کنم، یک عمر سبد سهام خودم را می‌گردانم، با تمام انرژی! چون سرمایه خودم است، سرمایه خودم را رشد می‌دهم و یک عمر سال‌های سال با این دانشی که کسب کرده‌ام در بازار بورس سود می‌کنم! همه ما ممکن است در شرایط فعلی، یک شخصی که دارد این متن را می‌خواند، مبلغ خیلی زیادی در بازار بورس داشته باشد و ممکن است یک شخصی مبلغ کمی داشته باشد، ولی همه ما در مسیر زندگیمون پول‌هایی به دستمان می‌رسد و می‌توانیم سرمایه گذاری کنیم اما چون بلد نیستیم آن‌ها را از دست می‌دهیم و اگر از دست ندهیم در حالت خوش بینانه از تورم عقب می‌مانیم یا سودهای خیلی کمی می‌کنیم!

در حال حاضر در جایی که هستیم دیگر بی‌سوادی معنا نمی‌شود که من نتوانم بنویسم، بخوانم. بی‌سوادی الان نداشتن دانش مالی مطرح می‌شود، من که زندگی می‌کنم اگر سواد و دانش مالی ندارم بی‌سواد محسوب می‌شوم. چرا؟ چون نمی‌توانم پولی را که بدست می‌آوردم مولد در جامعه خرج کنم، که هم به خودم سود برساند و هم به جامعه سود برساند. پر سودترین سرمایه گذاری برای شخص خود من، برای هر فرد و برای هرجامعه سرمایه گذاری روی خودش است. روی آموزش خودش! حالا ما اینجا مبحث بورس را داریم ولی روی هر موضوع دیگر، پر سودترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری روی خودمان است. آموزش در بازار بورس مثل یک اهرم است. اگر من ده یا بیست میلیون تومان برای آموزش خودم هزینه می‌کنم، در طی زمان هزاران برابر این به خودم برمی‌گردد،چون من ابزاری را بدست آورده‌ام که می‌توانم یک عمر در این بازار سود کنم. خیلی‌ها وارد بازار بورس می‌شوند و توقع دارند بدون هیچ آموزشی با یک آموزش کوتاه مدت کم به بازار رفته و سود کنند، من اگر بخواهم دکتر شوم (دکتر متخصص) باید بها را بپردازم، سال‌ها درس بخوانم و تجربه کسب کنم. من اگر بخواهم در المپیک مدال بیاورم باید سال‌ها تمرین و تلاش کنم تا بتوانم در المپیک مدال بیاورم. من اگر بخواهم در هر حوزه‌ای تبدیل به بهترین بشوم باید تلاش کنم، شما حوزه کاری خودتان را در ذهنتان بیاورید، هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید.

شما در زندگی به هرچیزی که رسیده‌اید بهایش را پرداخته‌اید، چطوری می‌خواهید در بازار بورس فعالیت کنید بدون اینکه بهایش را بپردازید؟ و بخواهید در بازار بورس سود کنید؟ بدون اینکه بخواهم هزینه کنم برای آموزش خودم؟ بدون اینکه من بخواهم زمان بگذارم برای آموزش خودم؟ توقع دارم از بازار بورس سودکنم! سود هم که نمی‌کنم من مقصر نیستم بورس مقصره! پرتوقع نباشیم، هرچیزی که می‌خواهیم بهش برسیم باید بهایش را بپردازیم، بازار بورس بسیار بازار ارزشمندی است، بهترین بازار سرمایه گذاری ایران است، جذاب ترین بازار سرمایه گذاری با کلی مزایاست. به شرط اینکه من یاد داشته باشم و دانش فعالیت در بازار را داشته باشم. خیلی از افرادی که در بازار بورس فعالیت می‌کنند، هیچی یاد ندارند! اگر جز آن دسته هستید یا باید فعالیت در بازار بورس را باید بگذارید کنار و یا روی آموزش خودتان سرمایه گذاری کنید. آموزش ببنید، هرچیزی بهایی دارد! اگر جز دسته افرادی هستید که آمدند توی بازار بورس فعالیت کردند و مقداری آموزش دیده‌اند، یک کتابی خوانده‌اند، یک دوره ده یا پانزده ساعته‌ای رفته‌اند، این هم فایده ندارد، بهتر از گروه قبلی است، ولی مثل این است که من بخواهم یک پزشک متخصص بشوم و بخواهم با یک دوره بیست ساعته این تخصص را بدست آورم. چنین چیزی ممکن نیست!

هرچیزی بهایش را دارد! این موضوع را تکرار می‌کنم چون بسیار مهم است. هر شخصی به جایی رسیده است، هرشخصی مدالی بدست آورده است، هرشخصی یک روزی خیلی‌ها به او افتخار کرده‌اند، زمان گذاشته است، بهایش را پرداخته است، انرژی اش را گذاشته است تا به آن رسیده است. چطور انتظار دارید در بازاربورس به سود دائم و مستمر برسید، پر سودترین سرمایه گذاری در بازار بورس داشته باشید، بدون اینکه انرژی گذاشته باشید، زمان گذاشته باشید، هزینه کرده باشید برای آموزش خودتان؟ من اینجا می‌خواهم شما را دعوت کنم به یک چالش. اینکه بشینید فکر کنید چالش بعدی زندگی بورسی خودتون را با دقت انتخاب کنید نه سر سری و باری به هرچهت. از خودتون بپرسید اگر من بروم و سرمایه گذاری در بازار بورس را حرفه‌ای یاد بگیرم که یک عمر بتوانم از این دانش استفاده کنم، سرمایه خودم را رشد بدهم، چقدر برای شما ارزش داره؟ چقدر در زندگی تان تاثیر دارد؟ و چقدر می‌تواند زندگی شما را در طی زمان متحول کند و چقدر شما را می‌تواند نسبت به اطرافیان متفاوت کند؟ به این فکر کنید سرمایه گذاری در بازار بورس به صورت درست و مستمر، زندگی انسان‌ها را متحول می‌کند. یه شخصه تمام سرمایه گذاری‌هایی که در حوزه‌های دیگری که انجام داده‌ام، همه را آورده‌ام در بازار بورس.

سال‌ها تلاش کرده‌ام، سال‌ها آموزش دیده‌ام، سال‌ها در بازار این آموزش‌ها را تجربه کرده‌ام که بهترین بازار سرمایه گذاری بازار بورس است و خودم هم سنگین، متمرکز در بازار بورس سرمایه گذاری می‌کنم. نه در بازار مسکن، نه طلا، نه ارز. هلن کلر می‌گوید زندگی یک ماجراجوییست که جرئت زیادی می‌خواهد، سرمایه گذاری در بازار بورس هم همین است، یک ماجراجویی شیرین است، که جرات، تلاش و انرژی می‌خواهد، شما باید زمان بگذارید. همین امروز تصمیم بگیرید روی آموزش بورس خودتون سرمایه گذاری کنید،چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ هزینه‌ای! شما در حال بدست آوردن تخصص بزرگی هستید و با آن می‌توانید میلیون‌ها، صدها میلیون و میلیاردها در بلند مدت در بازار بورس سود کنید. ده میلیون، بیست میلیون هزینه‌ای نیست برای آموزش شما! من اگر به خودم اعتقاد دارم و می‌دانم توانایی‌اش را دارم و می‌بینم در بازار بورس سودهای بسیار خوبی است و میفهمم سود مرکب یعنی چی؟ یعنی اینکه اگر من بیست درصد سود کردم سال بعد، سی درصد سود کرده‌ام، مرکب این‌ها چه می‌شود در بلند مدت؟ میبینم که آینده سرمایه گذاری ایران، سرمایه گذاری در بازار بورس است و میبینم که شفاف‌ترین بازار سرمایه گذاری در ایران، سرمایه گذاری در بازار بورس است.

بازار بورس را می‌پذیرم، اگر توانایی‌های خودم را هم بپذریم دیگر چیزی نمی‌ماند. اینجا من باید تمام تلاش را بکنم تا روی آموزش بورس سرمایه گذاری کنم. راه‌های مختلفی است برای آموزش بورس دیدن، می‌توانید کتاب بخوانید، می‌توانید منابع لاتین را مطالعه کنید، می‌توانید کلاس بروید و از کلاس‌ها استفاده کنید. من و همکارانم در خانه سرمایه از سال هزار و سیصد و نود مشغول به تدریس بورس نیز هستیم و جز علاقه‌های بنده است، به این دلیل این که خودم را آپدیت نگه می‌دارد و شغل تدریس را دوست دارم. طی این چندین سالی که از این هزار و سیصد و نود گذشته است، ما هر روز سعی کرده‌ایم آموزش بهتری تولید کنیم، سعی کرده‌ایم تجربیات خودمان را بیارویم در آموزش خودمان، و چکیده همه آن‌ها شده است دوره نخبگان بورس و پکیج غیرحضوری نخبگان بورس. من شاید بالای صد کتاب فارسی و لاتین در زمینه تخصص خودم توی بازار بورس مطالعه کرده‌ام، هر کدام را استراتژی‌هایش را در بازار بورس برسی کرده‌ام، از برخی نتیجه گرفته‌ام، از برخی نتیجه نگرفته‌ام، برخی را گذاشته‌ام کنار، برخی را تغییر داده‌ام، صدها معامله در بازار بورس انجام داده‌ام، تک به تک برسی کرده‌ام، چه من و چه همکاران در خانه سرمایه. همه را جمع کرده‌ایم در دوره نخبگان بورس، دوره گزینه شده‌ای که می‌خواهد یک فرد عادی را تخصصی آموزش بدهد که یک عمر از این تخصص استفاده کند در بازار بورس.

به شخصه واقعا عمرم را پای این دوره گذاشته‌ام، پای تدوین و بهبود این دوره گذاشته ام، و به کلاس بورس نخبگان ایمان دارم. اگر فردی واقعا می‌خواهد در بازار بورس در بلند مدت موفق باشد. بازار بورس جای کوتاه مدت (بیایم شش ماهی یک سود کنم و برم بیرون) نیست! اگر کسی دید بلند مدت دارد، به خودش اعتماد دارد و هدف دارد برای زندگی‌اش، بازار بورس بهترین بازرا سرمایه گذاری است، و ما هم در دوره نخبگان بورس این دوره را طراحی کرده‌ایم برای همین افراد. کسانی که هدف دارند، می‌خواهند بلند مدت به سرمایه گذاری و بازار بورس نگاه کنند و می‌خواهند از این بازار ثروت بدست بیاورند. من از همه دوستانی که به خودشون ایمان دارند، به بازار بورس ایمان دارند و دنبال این هستند که آموزش ببینند به صورت جامع و کامل برای یک عمر استفاده از تخصص خود در سرمایه گذاری در بازار بورس به صورت جدی دعوت می‌کنم که کاندید دوره نخبگان شوند و یا از پکیج دوره نخبگان استفاده کنند و همراه ما در خانه سرمایه باشند.

امیدوارم روزی برسد همه ما بفهمیم چه در زمینه بورس و چه در هر زمینه دیگری، بزرگترین و پر سودترین سرمایه گذاری، اول سرمایه گذاری روی شخص خودمان است. کسی که در بازار بورس روی خودش و روی آموزش خودش سرمایه گذاری نمی‌کند نباید از بازار بورس هم انتظار سود داشته باشد. برای این که من یک ساختمان بزرگ، مجلل و یک عمارت باشکوه بسازم نیاز دارم اول پِی خوبی داشته باشم برای ساختمانم. اگر باشکوه‌ترین ساختمان را روی پِی ضعیف بسازم، اگر با وزن ساختمان آن ساختمان نریزد، با اولین زلزله آن ساختمان می‌ریزد. من اگر در بازار بورس پول زیادی بیارورم اما آموزش درست ندیده باشم، ممکن است چند بار اتفاقی سود کنم، اما در یک بازار منفی همه ی آن را از دست خواهم داد. بازار بورس بازار بسیار پر سودی است برای کسی که یاد دارد چطور در این بازار سرمایه گذاری کند. جمع بندی «یادمان باشد برای رسیدن به هرچیزی باید تلاش کنیم، چه از لحاظ زمانی، چه از لحاظ مبلغ. خیلی‌ها در دوره نخبگان بورس ثبت نام می کنند ولی میگویند که ما زمان نداریم. باید زمان بگذارید، زمان گذاشتن هم نوعی هزینه کردن است. چرا؟ چون ارزشش را دارد. من دارم تخصصی را می‌آموزم که یک عمر می‌خواهم از این تخصص استفاده کنم و می‌خواهم آینده خودم را با این تخصص متحول کنم». امیدوارم که صحبتی که امروز داشتیم در مورد پر سودترین سرمایه گذاری در بازار بورس، مفید باشه برای شما. دوستدار شما، علی صابریان.

The post پرسودترین سرمایه گذاری در بازار ایران چیست؟ appeared first on خانه سرمایه.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.