کد خبر : 44590
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1399 - 9:46

پذیرش در فرابورس مستلزم ارائه مستندات صاحبان صنایع است

پذیرش در فرابورس مستلزم ارائه مستندات  صاحبان صنایع است

پذیرش در فرابورس مستلزم ارائه مستندات صاحبان صنایع استبه گزارش ایرنا، رضا غلامعلی‌پور روز پنجشنبه در نشست ” طرح عرضه اولیه ۱۰۰ شرکت کارآفرین اصفهان در فرابورس ” در تالار سیتی سنتر این کلانشهر افزود: فعالان اقتصادی باید در تدوین مستندات بهتر تلاش کنند و اطلاعات و داده‌های خود را با دقت و حوصله بیشتری ارائه دهند تا پذیرش آنها در مدت زمان کمتری انجام پذیرد.
وی با اشاره به اینکه تهیه” امیدنامه” ضروری به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: اطلاعات و مباحث مختلف هر صنعت را فعالان و سرمایه گذاران همان بخش می‌شناسند پس نیاز است که خودشان بهترین معرف باشند.
معاون پذیرش و بازارپژوهی فرابورس ایران با بیان اینکه صنایعی که برای نخستین بار پا به فرابوس می‌گذارند باید بیشتر به معرفی خود بپردازند تصریح کرد: برای مثال در صنعت هتل‌سازی اطلاعات کاملی در فرابورس وجود ندارد و سرمایه گذار این بخش باید این داده‌ها را بخوبی ارائه کند.
غلامعلی‌پور به استفاده از مشاوران برای تهیه مستندات اشاره کرد و گفت: هر چه مستندات بهتر جمع‌بندی و ارائه شود در جلسه پذیرش و بازارپژوهی بهتر تایید خواهد شد و نکات نامفهوم و ابعاد ناپید..

پذیرش در فرابورس مستلزم ارائه مستندات صاحبان صنایع است

به گزارش ایرنا، رضا غلامعلی‌پور روز پنجشنبه در نشست " طرح عرضه اولیه ۱۰۰ شرکت کارآفرین اصفهان در فرابورس " در تالار سیتی سنتر این کلانشهر افزود: فعالان اقتصادی باید در تدوین مستندات بهتر تلاش کنند و اطلاعات و داده‌های خود را با دقت و حوصله بیشتری ارائه دهند تا پذیرش آنها در مدت زمان کمتری انجام پذیرد.

وی با اشاره به اینکه تهیه" امیدنامه" ضروری به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: اطلاعات و مباحث مختلف هر صنعت را فعالان و سرمایه گذاران همان بخش می‌شناسند پس نیاز است که خودشان بهترین معرف باشند.

معاون پذیرش و بازارپژوهی فرابورس ایران با بیان اینکه صنایعی که برای نخستین بار پا به فرابوس می‌گذارند باید بیشتر به معرفی خود بپردازند تصریح کرد: برای مثال در صنعت هتل‌سازی اطلاعات کاملی در فرابورس وجود ندارد و سرمایه گذار این بخش باید این داده‌ها را بخوبی ارائه کند.

غلامعلی‌پور به استفاده از مشاوران برای تهیه مستندات اشاره کرد و گفت: هر چه مستندات بهتر جمع‌بندی و ارائه شود در جلسه پذیرش و بازارپژوهی بهتر تایید خواهد شد و نکات نامفهوم و ابعاد ناپیدای آن کاهش خواهد یافت.

وی درباره شرکت‌های دانش بنیانی که قصد ورود به فرابورس را دارند خاطرنشان کرد: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساز و کاری تعریف شده تا ورود آنها در فرابورس تسهیل و در زمان کمتری انجام پذیرد.

رییس کانون کارآفرینان اصفهان در این نشست گفت: کوتاهی عمر سازمان‌های کارآفرین، تامین سرمایه کلان برای طرح‌های کارآفرینی، رقابت و نبود همکاری و نبود شفافیت کافی از اصلی‌ترین چالش های کارآفرینان در ایران و اصفهان محسوب می‌شود.

محمد گوهریان با اشاره به اهمیت بکارگیری فرابورس برای سرمایه گذاری صحیح در راستای کارآفرینی، توسعه اقتصادی و تولید بهتر اضافه کرد: کارآفرینی با ایجاد کار تفاوت دارد لذا شناخت صحیح آن ضروری دارد.

وی ادامه داد: ورود به فرابورس باید به توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی منجر شود بنابراین نباید کاهش نیروی انسانی را شاهد باشیم، از سوی دیگر باید این امر به سرمایه گذاری بیشتر ختم شود.

نشست " طرح عرضه اولیه ۱۰۰ شرکت کارآفرین اصفهان در فرابورس" با هدف بررسی موانع و چالش‌های این بخش با حضور فعالان بخش خصوصی و معاون استاندار در تالار سیتی سنتر این کلانشهر برگزار شد.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.