کد خبر : 203840
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 14:30
دیدگاه‌ها برای پایان زمستان رمزارزی، خیلی دور، خیلی نزدیک! بسته هستند

پایان زمستان رمزارزی، خیلی دور، خیلی نزدیک!

پایان زمستان رمزارزی، خیلی دور، خیلی نزدیک!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش بانک سیلورگیت کپیتال (Silvergate Capital)، بازار نزولی که تمام بخش‌های صنعت دارایی‌های دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است، هنوز به پایان نرسیده و ممکن است در فصل‌های آینده شاهد ناهمواری‌های بیشتری باشد.آلن لین، مدیرعامل این بانک در مصاحبه‌ای گفته که ممکن است در فصل‌های آینده برخی صرافی‌ها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش بانک سیلورگیت کپیتال (Silvergate Capital)، بازار نزولی که تمام بخش‌های صنعت دارایی‌های دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است، هنوز به پایان نرسیده و ممکن است در فصل‌های آینده شاهد ناهمواری‌های بیشتری باشد.
آلن لین، مدیرعامل این بانک در مصاحبه‌ای گفته که ممکن است در فصل‌های آینده برخی صرافی‌ها و صندوق‌های ارز دیجیتال با چالش‌های بیشتری روبرو شوند و سپس منتظر گشایش‌های بعدی که منجر به رشد این بازار خواهد شد، خواهیم بود. با این حال، او می‌گوید که سرمایه‌گذاران نباید کاهش قیمت فعلی کریپتو را با قیمت‌های قبلی که در نتیجه بازآرایی گسترده اقتصاد جهانی، در نتیجه پاندمیک، بود مقایسه کنند؛ زیرا در بازار نزولی فعلی، ارزش دارایی‌های دیجیتال به دلیل روندهای نامطلوب اقتصاد کلان از جمله افزایش نرخ‌ها و فشارهای تورمی کاهش یافته است.
این در حالی است که محمد الریان، اقتصاددان برجسته و کارشناس مالی، در اظهارات جدید خود گفته که معتقد است حرکت‌ اخیر بیت کوین از منطقه ۲۳،۴۰۰ دلار به سطح ۲۴ هزار دلار ممکن است حاکی از پایان زمستان کریپتو باشد. به گفته وی، تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران بر این باورند که بازار دوره نزولی اخیر را پشت سر گذاشته و پس از زیان رخ داده، پایه و سطح بهتری برای پیشبرد و پیشرفت داریم.

نوشته پایان زمستان رمزارزی، خیلی دور، خیلی نزدیک! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.