کد خبر : 209161
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 21:10
دیدگاه‌ها برای ویژگی های میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ _ هرمس پارت بسته هستند

ویژگی های میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ _ هرمس پارت

ویژگی های میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ _ هرمس پارت

  آوازه برند سامسونگ به حدیست که در هر کجای دنیا، می توان دستگاههای با کیفیت و خوش ساخت این برند کره ای را پیدا کرد. با این وجود، به دلیل خروج برندهای خوب خارجی در طی سالیان اخیر، پیدا کردن قطعات مختلف این دستگاهها برای انجام تعمیرات نیز کمی سخت شده است. یکی از

 

آوازه برند سامسونگ به حدیست که در هر کجای دنیا، می توان دستگاههای با کیفیت و خوش ساخت این برند کره ای را پیدا کرد. با این وجود، به دلیل خروج برندهای خوب خارجی در طی سالیان اخیر، پیدا کردن قطعات مختلف این دستگاهها برای انجام تعمیرات نیز کمی سخت شده است. یکی از برندهای پرطرفدار در کشور ما نیز، برند سامسونگ بود که فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، برای آسایش خاطر مشتریانی که از این برند استفاده می کنند، اقدام به تامین قطعات مختلف دستگاههای ساخت برند سامسونگ کرده است. در این مطلب، قصد داریم در خصوص میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ ، نکاتی را بیان کنیم. اگر شما نیز، به تازگی با مشکل در میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ خود رو به رو شده اید، می توانید این قطعه را از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.  در ادامه در خصوص نحوه کار این قطعه نکاتی را می‌خوانیم.

وظیفه میکروسوئیچ در لباسشویی

میکروسوئیچ قطعه ایست که به صورت نرم افزاری و سخت افزاری بسته بودن کامل درب دستگاه را چک نموده و در صورت باز بودن درب، اجازه آغاز به کار را به لباسشویی نخواهد داد. در زمانی که آب درون دستگاه باشد، دیگ بیش از دو ثانیه با سرعت 60 دور در دقیقه بچرخد یا درجه حرارت آب درون دستگاه بیش از 60 درجه باشد، میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی فعال می‌شود. در واقع میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ، یک قطعه ایمنی است که از باز شدن مخزن شستشو در حالت چرخش و باز شدن درب جلوگیری می‌کند. اگر میکروسوئیچ درب کار نکند، آبکش حتی در هنگام بسته شدن هم نمی‌چرخد. درب ماشین لباسشویی را باز کنید، اگر به کناره درب توجه کنید، متوجه خواهید شد که یک قطعه پلاستیک یا فلز معروف به اعتصاب است که به درب آن وصل می‌شود. هنگامی‌که درب را می‌بندید، اعتصاب وارد یک دریچه کوچک در قسمت بالای پنل لباسشویی شده و میکروسوئیچ درب را فشار داده و سیگنال را به بخش کنترل ماشین لباسشویی می‌فرستد. این ویژگی ایمنی کمک می‌کند تا زمانی که درب باز است، واشر را از تحریک یا چرخش دور نگه دارد. از سوی دیگر، میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ، یک قسمت از مدار برق لباسشویی است که تنها با بسته شدن کامل درب، در مدار قرار می گیرد و اگر درب دستگاه به درستی بسته نشود، این قطعه، اجاره کامل شدن مدار را به لباسشویی نخواهد داد و برد الکترونیکی نمی تواند برنامه های انتخاب شده توسط کاربر را اجرا نماید.

نشانه های خرابی در میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ

تشخیص خرابی میکروسوییچ دستگاه شما، باید توسط تکنسین مجاز دستگاه انجام شود. اما ایراد در این قطعه پیامدهای مشخصی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به روشن نشدن لباسشویی، ظاهر شدن کد خطای میکروسوییچ لباسشویی سامسونگ که با علامت ED روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود نیز اشاره کرد. کد خطای ED می تواند به دلیل ایراد در میکروسوئیچ، زبانه درب، برد الکترونیک، سیم کشی داخلی و موتور لباسشویی باشد. مهم ترین نشانه خرابی میکروسوئیچ اما، پیام باز بودن درب دستگاه است در حالی که از بسته بودن درب مطمئن هستید. عدم چرخش دیگ در میانه کار و باز نشدن درب دستگاه پس از اتمام کار نیز، از دیگر نشانه های خرابی در میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ است. هر کدام از این موارد می تواند دلایل دیگری نظیر خرابی برد الکترونیکی، تاخو، هیدروستات، دستگیره درب لباسشویی سامسونگ و … نیز داشته باشد. در صورتی که نیاز به خرید این قطعات داشتید نیز، می توانید خرید خود را از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت انجام دهید. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید این قطعه داشتید، می توانید با شماره تلفن های 22111159-021 یا 021-22227378، مرکز تامین قطعات یدک لوازم منزل، هرمس پارت تماس بگیرید. در ادامه در خصوص نحوه تست میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ، نکاتی را می خوانیم.

ویژگی های میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ _ هرمس پارت2

نحوه تست میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ

در ادامه و پس از توضیح در خصوص نحوه کار و نشانه های ایراد در میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ، نکاتی را در خصوص نحوه صحیح تست میکروسوئیچ این دستگاه می خوانیم. میکروسوئیچ ها دارای سه پایه هستند که در کنار پایه ها، شماره ای درج شده است. به عدد پایه ها توجه نمایید. پایه ای که روی آن کوچکترین عدد درج شده است، به عنوان پایه فرمان محسوب شده و پایه ای که روی آن بزرگترین عدد ثبت شده، پایه ورودی یا نول میکروسوئیچ محسوب می شود. پایه دیگر هم به عنوان خروجی کاربرد دارد. برای تست سلامت میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ، 2 پایه که عدد بزرگتری را نشان می دهند و برق مستقیم را می گیرند امتحان کنید. اگر حروف p و n را روی پایه های میکروسوئیچ مشاهده کردید، باید بدانید این حروف به ترتیب به معنای فاز و نول است. اما در هر صورت اگر مطمئن شدید، ایراد از میکروسوئیچ لباسشویی شماست، برای خرید میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ با کیفیت قطعه یدک اصلی، از طریق همین سایت، اقدام نمایید.

ویژگی های میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ _ هرمس پارت3

نحوه تعویض میکروسوییچ در لباسشویی

اگر از خرابی میکروسوئیج ماشین لباسشویی خود اطمینان پیدا کردید، لازم است تا این قطعه را تعویض نمایید. برای این کار دستگیره در را با کمی فشار به طرف خود بکشید تا در از لاستیک دور خود جدا شود. قوس مخصوص شیشه درب در لباسشویی های درب از جلوی سامسونگ، به همراه لاستیک دور آن، وظیفه آب بندی دیگ را دارند. پس از باز شدن درب لباسشویی، قسمت های مختلف دستگاه از جمله لبه بیرونی لاستیک دور در، نوع قوس شیشه، قسمت داخلی آبکش استیل و محل قرار گرفتن اهرم ضامن در به خوبی دیده می شوند. فنر بیرونی دور لاستیک را با یک پیچ گوشتی آزاد کنید. پس از جدا شدن لاستیک، آن را داخل دیگ قرار دهید تا بتوانید آن را آزاد کنید. سپس برای تعویض میکروسوییچ لباسشویی سامسونگ، پیچ های آن را باز کنید. سیم های میکروسوئیچ هنوز به آن وصل است. میکروسوئیچ را از بدنه خارج کنید و آن را باز کنید. حالا می توانید میکروسوییچ لباسشویی سامسونگ جدید را، جایگزین قطعه کار کرده نمایید. با روشن کردن دستگاه و امتحان کردن این قطعه، می توانید از انجام کار میکروسوئیچ لباسشویی به صورت درست اطمینان پیدا کنید.

خرید میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ از هرمس پارت

میکروسوئیچ، یکی از قطعات اصلی و ایمنی لباسشویی است که در فروشگاه اینترنتی تامین قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت، با کیفیت اصلی و قیمت مناسب به فروش می رسد. امکان ارسال فوری قطعه و فروش میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ در تعداد بالا، از دیگر مزایای خرید از این مجموعه است. شما نیز می توانید با فشردن یک دکمه این قطعه را تهیه نموده و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ یا سایر قطعات این دستگاهها، می توانید با شماره تلفن های 22111159-021 یا 021-22227378، مرکز تامین قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت تماس بگیرید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.