کد خبر : 122003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 13:13

وضعیت بازار: سقوط بیت کوین و اتریوم، رشد برخی آلت کوین‌ها

وضعیت بازار: سقوط بیت کوین و اتریوم، رشد برخی آلت کوین‌ها

وضعیت بازار: سقوط بیت کوین و اتریوم، رشد برخی آلت کوین‌هاقیمت بیت کوین همچنان در محدوده نزولی و زیر سطح ۵۰,۰۰۰ دلار نوسان می‌کند. پیش از آنکه روند بازیابی در بازار آغاز شود، قیمت تا زیر سطح ۴۷,۵۰۰ دلار هم پایین آمده بود. بیت کوین در حال حاضر با قیمتی حدود ۴۷,۰۰۰ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد که بازار همچنان در معرض خطر سقوط قرار دارد.
به گزارش کریپتو نیوز، اکثر آلت کوین‌ها هم وضعیت مشابهی داشته‌اند و روند کلی بازار آنها نزولی بوده است. اتریوم در مقطعی به زیر ۳,۸۰۰ دلار سقوط کرد و قیمت ریپل به ۰.۸۵۰ دلار رسید. کاردانو هم روند نزولی خود را دنبال کرد و پیش از آنکه اصلاح صعودی در بازار آغاز شود، به زیر ۱.۴۰ دلار سقوط کرد.
نقشه بازار ارزهای دیجیتال در arz.watchقیمت بیت کوینپس از آنکه کندل روزانه بیت کوین زیر ۵۰,۰۰۰ دلار بسته شد، روند نزولی هم ادامه پیدا کرد. قیمت در ادامه منطقه حمایتی ۴۸,۵۰۰ دلار را هم از دست داد و بیش از پیش در ناحیه نزولی فرو رفت. بیت کوین حتی در مقطعی به زیر ۴۷,۴۰۰ دلار رسید و اکنون بازار مشغول تثبیت قیمت است. اگر روند نزولی ادامه پیدا کند، اولین حمایت کلیدی نزدیک ب..

وضعیت بازار: سقوط بیت کوین و اتریوم، رشد برخی آلت کوین‌ها

قیمت بیت کوین همچنان در محدوده نزولی و زیر سطح ۵۰,۰۰۰ دلار نوسان می‌کند. پیش از آنکه روند بازیابی در بازار آغاز شود، قیمت تا زیر سطح ۴۷,۵۰۰ دلار هم پایین آمده بود. بیت کوین در حال حاضر با قیمتی حدود ۴۷,۰۰۰ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد که بازار همچنان در معرض خطر سقوط قرار دارد.

به گزارش کریپتو نیوز، اکثر آلت کوین‌ها هم وضعیت مشابهی داشته‌اند و روند کلی بازار آنها نزولی بوده است. اتریوم در مقطعی به زیر ۳,۸۰۰ دلار سقوط کرد و قیمت ریپل به ۰.۸۵۰ دلار رسید. کاردانو هم روند نزولی خود را دنبال کرد و پیش از آنکه اصلاح صعودی در بازار آغاز شود، به زیر ۱.۴۰ دلار سقوط کرد.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال در arz.watch

قیمت بیت کوین

پس از آنکه کندل روزانه بیت کوین زیر ۵۰,۰۰۰ دلار بسته شد، روند نزولی هم ادامه پیدا کرد. قیمت در ادامه منطقه حمایتی ۴۸,۵۰۰ دلار را هم از دست داد و بیش از پیش در ناحیه نزولی فرو رفت. بیت کوین حتی در مقطعی به زیر ۴۷,۴۰۰ دلار رسید و اکنون بازار مشغول تثبیت قیمت است. اگر روند نزولی ادامه پیدا کند، اولین حمایت کلیدی نزدیک به ۴۷,۰۰۰ دلار است و اگر این سطح هم شکسته شود، ممکن است قیمت تا ۴۵,۵۰۰ دلار سقوط کند.

از سوی دیگر، اگر روند بازار در ادامه صعودی شود، این احتمال وجود دارد که قیمت در ناحیه ۴۸,۸۰۰ دلار با مقاومت مواجه شود. مقاومت بعدی در نزدیکی ۴۹,۲۰۰ دلار است که اگر این سطح هم پشت سر گذاشته شود، می‌توان به رسیدن قیمت به ۵۰,۰۰۰ دلار امیدوار بود.

قیمت اتریوم

اتریوم هم از الگویی مشابه بیت کوین پیروی کرده و قیمت آن به زیر ۳,۹۲۰ دلار کاهش یافته است. قیمت حتی در مقطعی حمایت ۳,۸۵۰ دلاری را هم شکست. حمایت مهم بعدی اتریوم در نزدیکی ۳,۸۰۰ دلار قرار دارد و اگر این سطح هم شکسته شود، ممکن است شاهد سقوط قیمت تا ۳,۶۸۰ دلار باشیم.

در صورت صعودی‌شدن بازار، احتمالاً قیمت در محدوده ۳,۸۸۰ دلار با مقاومت روبه‌رو خواهد شد. مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی سطح ۳,۹۲۰ دلار قرار دارد که اگر خریداران بتوانند از آن عبور کنند، می‌توان برای رسیدن قیمت به ۴,۰۰۰ دلار امیدوار بود.

قیمت کاردانو، بایننس کوین، سولانا، دوج کوین و ریپل

پس از اینکه قیمت کاردانو به زیر حمایت ۱.۴۵ دلاری سقوط کرد، سرعت روند نزولی هم بیشتر شد. در ادامه و پیش آغاز روند بازیابی، قیمت تا زیر ۱.۴۰ دلار هم پایین آمد. در صورت صعودی‌شدن بازار اما، ممکن است قیمت تا ۱.۴۸ دلار افزایش یابد.

پیش از آنکه اصلاح صعودی در بازار آغاز شود، قیمت بایننس کوین در مقطعی تا حمایت ۵۲۵ دلاری سقوط کرد. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر در نزدیکی ۵۴۰ دلار تثبیت شده است. مانع اصلی که بر سر راه خریداران قرار دارد، سطح ۵۵۰ دلار است که اگر بتوانند از آن عبور کنند شتاب صعودی قیمت در کوتاه‌مدت افزایش می‌یابد.

قیمت سولانا روز گذشته با کاهشی ۴ درصدی به زیر ۱۸۵ دلار سقوط کرد. این ارز دیجیتال در ادامه حمایت ۱۸۰ دلاری را هم از دست داد. اگر روند نزولی ادامه داشته باشد، حمایت بعدی در محدوده ۱۷۲ دلار خواهد بود و شکسته‌شدن این سطح ممکن است با سقوط قیمت تا ۱۶۵ دلار همراه باشد.

قیمت دوج کوین در مقطعی تا ناحیه حمایتی ۰.۱۷۲ پایین آمد. بازار این ارز دیجیتال هم‌اکنون در حال جبران ضررهای اخیر است و تلاش می‌کند به ۰.۱۸۰ دلار نزدیک شود. برای اینکه دوج کوین بتواند تا ۰.۱۸۸ دلار رشد کند، کندل قیمت باید بالای ۰.۱۸۰ دلار بسته شود؛ در غیر این صورت، ممکن است قیمت مجدداً به ۰.۱۷۲ دلار برسد.

قیمت ریپل زیر سطح ۰.۹۰ دلار قرار دارد. این ارز دیجیتال حتی در مقطعی سطح ۰.۸۵۰ دلار را هم امتحان کرد. اگر روند نزولی همچنان ادامه داشته باشد، ممکن است قیمت تا ۰.۸۲۰ دلار هم سقوط کند. از سوی دیگر، اگر قیمت افزایش یابد، خریداران می‌توانند مقاومت ۰.۹۰ دلاری را آزمایش کنند.

وضعیت بازار آلت کوین‌ها

قیمت بسیاری از آلت کوین‌ها، از جمله آیکون (ICX)، زی کش (ZEC)، آوی (AAVE)، کوزاما (KSM)، تزوس (XTZ)، ریون کوین (RVN)، چین لینک (LINK)، تتا فیول (TFUEL)، آیوتکس (IOTX)، اودیوس (AUDIO)، استکس (STX)، آریو (AR) و کامپاند (COMP)، تا ۶ درصد کاهش یافته است.

در این میان آیوتا با صعود ۱۵ درصدی خود به سطح ۱.۵ دلار رسیده و بازدهی هفتگی خود را تا حدود ۱۴ درصد افزایش داده است. بیت تورنت (BTT) هم با رشد ۱۲ درصدی خود در یک روز و یک هفته، توانست سطح ۰.۰۰۳۰ دلار را تجربه کند.

وضعیت بازار: سقوط بیت کوین و اتریوم، رشد برخی آلت کوین‌ها

در این باره بیشتر بخوانید

  • پس از سقوط شدید بازار ارزهای دیجیتال، چه سناریو‌هایی پیش رو است؟
  • رشد بازار ارزهای دیجیتال در میان روند مثبت بازارهای سهام و نفت
  • سقوط قیمت بیت کوین به ۸۰۰۰ دلار؛ سیر نزولی بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد
  • پرچمدار جدید سامسونگ از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند
  • ماینرهای آلت کوین درآمد خود را به بیت کوین تبدیل می‌کنند!

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.