کد خبر : 205924
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 7:54
دیدگاه‌ها برای وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتی بسته هستند

وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتی

وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتی

وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتیبیت کوین با افزایش قیمت خود و عبور از مقاومت ۲۳,۲۰۰ دلاری، برای شکستن مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز گام برداشت اما در این امر ناکام ماند. قیمت بیت کوین در حال حاضر کمی کمتر از ۲۳,۱۰۰ دلار است و حدود یک درصد نسبت به دیروز و هفته قبل افزایش یافته است.
به گزارش کریپتو نیوز، امروز اکثر آلت کوین‌های بازار نیز پتانسیل رشد بیشتری از خود نشان می‌دهند. اتریوم با عبور از سطح ۱,۶۵۰ دلار با مقاومت ۱,۶۸۰ دلاری روبروست. ایکس‌آرپی (XRP) در تلاش است تا به سطح ۰.۳۸۸ دلار برسد و کاردانو هم برای تثبیت قیمت بالای ۰.۵ دلار می‌کوشد.
کل سرمایه بازار در نمای ساعتیقیمت بیت کوینپس از آن‌که از بیت کوین در محدوده ۲۲,۵۰۰ دلار حمایت شد، موج بازیابی قیمت در بالای ۲۳,۰۰۰ دلار آغاز شده و مقاومت ۲۳,۲۰۰ دلاری نیز از پیش رو برداشته شد. پس از آن تلاش برای عبور از مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز آغاز گشت اما این تلاش ناکام ماند. اکنون قیمت در محدوده ۲۳,۱۰۰ دلار بوده و به حمایت خود در محدوده ۲۳,۰۰۰ دلاری دل‌گرم است. حمایت بعدی نزدیک به محدوده ۲۲,۵۰۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند قیم..

وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتی

بیت کوین با افزایش قیمت خود و عبور از مقاومت ۲۳,۲۰۰ دلاری، برای شکستن مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز گام برداشت اما در این امر ناکام ماند. قیمت بیت کوین در حال حاضر کمی کمتر از ۲۳,۱۰۰ دلار است و حدود یک درصد نسبت به دیروز و هفته قبل افزایش یافته است.

به گزارش کریپتو نیوز، امروز اکثر آلت کوین‌های بازار نیز پتانسیل رشد بیشتری از خود نشان می‌دهند. اتریوم با عبور از سطح ۱,۶۵۰ دلار با مقاومت ۱,۶۸۰ دلاری روبروست. ایکس‌آرپی (XRP) در تلاش است تا به سطح ۰.۳۸۸ دلار برسد و کاردانو هم برای تثبیت قیمت بالای ۰.۵ دلار می‌کوشد.

وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتی
کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از آن‌که از بیت کوین در محدوده ۲۲,۵۰۰ دلار حمایت شد، موج بازیابی قیمت در بالای ۲۳,۰۰۰ دلار آغاز شده و مقاومت ۲۳,۲۰۰ دلاری نیز از پیش رو برداشته شد. پس از آن تلاش برای عبور از مقاومت ۲۳,۵۰۰ دلاری نیز آغاز گشت اما این تلاش ناکام ماند. اکنون قیمت در محدوده ۲۳,۱۰۰ دلار بوده و به حمایت خود در محدوده ۲۳,۰۰۰ دلاری دل‌گرم است. حمایت بعدی نزدیک به محدوده ۲۲,۵۰۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند قیمت را تا ۲۲,۰۰۰ دلار نیز کاهش دهد.
اما اگر روند بیت کوین صعودی باشد، باید از مقاومت ذکر شده در محدوده ۲۳,۵۰۰ دلار عبور کند. عبور از این مقاومت می‌تواند نوید رسیدن به سطوح قیمتی بالاتر برای سرمایه‌گذاران باشد.

قیمت اتریوم

اتریوم از مقاومت‌های خود در ۱,۶۰۰ دلار و ۱,۶۲۰ دلار عبور کرد و حتی از پس مقاومت ۱,۶۵۰ دلاری نیز برآمد. اما اکنون مقاومت ۱,۶۸۰ دلاری با قدرت پیش روی آن قرار دارد. قیمت اتریوم نسبت به دیروز ۲ درصد و نسبت به هفته گذشته یک درصد افزایش یافته است. مقاومت مهم بعدی پیش روی اتریوم در ۱,۷۲۰ دلار است و عبور از آن می‌تواند به منزله رشد دیگری برای اتریوم تلقی شود.
اما اگر این رشد متوقف شده و روند قیمت معکوس شود، اولین حمایت اتریوم در ۱,۶۰۰ دلار و حمایت بعدی در ۱,۵۵۰ دلار قرار دارد. از دست رفتن این حمایت‌ها می‌تواند قیمت را تا سطح ۱,۵۰۰ دلار کاهش دهد.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو کوشید که پس از شکست مقاومت ۰.۵۱۲ دلاری به رشد خود ادامه دهد، اما مقاومتی در محدوده ۰.۵۲۰ دلار آن را متوقف کرد. قیمت در حال حاضر در محدوده حمایتی ۰.۵۰ دلار در حال تثبیت است.

بی‌ان‌بی (BNB) با افزایشی ۷ درصدی سعی کرد پس از عبور از مقاومت ۲۹۵ دلاری به رشد خود ادامه دهد. قیمت حتی تا محدوده ۳۰۰ دلار نیز رشد کرد و احتمال رسیدن به سطح ۳۱۲ دلاری نیز وجود دارد.

قیمت سولانا پایین‌تر از حمایت ۴۰ دلاری خود قرار گرفته و در حال تثبیت است. اگر بخت با خرس‌های این بازار یار باشد، خطر سقوط به منطقه حمایتی ۳۸ دلاری نیوز وجود دارد. اما اگر روند سولانا معکوس شود، عبور از مقاومت‌های ۴۰ دلاری و ۴۲ دلاری مدنظر خواهد بود.

دوج کوین بالاتر از مقاومت خود در محدوده ۰.۰۶۵ دلار قرار گرفت و هم‌اکنون در حال افزایش به سمت مقاومت ۰.۰۶۸ دلاری است. مقاومت اصلی بعد از آن در محدوده ۰.۰۷۰ دلار قرار گرفته است.

قیمت ایکس‌آرپی (XRP) نیز می‌کوشد بار دیگر به بالای سطح ۰.۳۷۲ دلار بازگردد. مقاومت بعدی پیش روی این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۳۸۸ دلار قرار دارد و عبور از آن می‌تواند به منزله رسیدن به مقاومت ۰.۴۰ دلاری باشد.

اکثر آلت‌ کوین‌های بازار امروز را به خوبی سپری کرده‌ و افزایش قیمت داشته‌اند. در این میان قیمت ایپ کوین با ۹ درصد افزایش از سطح ۷.۵ دلار بالاتر رفت. در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار قیمت لیدو دائو توکن بهترین عملکرد را داشته و با ۱۸ درصد افزایش از مرز ۲.۶ دلار پیشی گرفته است.

خلاصه امر آن‌که، قیمت بیت کوین با مقاومت بزرگی نزدیک به سطح ۲۳,۵۰۰ دلار مواجه است. در صورت عبور از این مقاومت، امکان رشد بهای بیت کوین به سطوح بالاتر در هفته‌های آتی فراهم خواهد شد.

وضعیت بازار: بیت کوین و اتریوم در جستجوی یک روند قیمتی

در این باره بیشتر بخوانید

  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ مقاومت سرنوشت‌ساز بیت کوین و ترس در بازار شیبا اینو
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ آیا شاهد احیای قیمت‌ها طی روزهای باقیمانده تا سال جدید میلادی خواهیم بود؟
  • نفوذ اتر و مانا به بالای میانگین‌های متحرک؛ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند
  • وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌روی ارزهای دیجیتال
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ سقوط تا کجا ادامه پیدا می‌کند؟

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.