کد خبر : 215501
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 10:40
دیدگاه‌ها برای ورود به تاپ چنج: واریز و برداشت “windsor” با تاپ چنج + آموزش ثبت نام صرافی [گرین چنج] بسته هستند

ورود به تاپ چنج: واریز و برداشت “windsor” با تاپ چنج + آموزش ثبت نام صرافی [گرین چنج]

ورود به تاپ چنج: واریز و برداشت “windsor” با تاپ چنج + آموزش ثبت نام صرافی [گرین چنج]

تاپ چنج (Topchange/TC Pay) یک روش پرداخت بین المللی است که به طور گسترده از سوی معامله گران بازار فارکس، ارز دیجیتال و … مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در میان ایرانیان بسیار محبوب است و معامله گران ایرانی بسیاری از تاپ چنج برای تراکنش های خود استفاده می کنند. با این حال،

تاپ چنج (Topchange/TC Pay) یک روش پرداخت بین المللی است که به طور گسترده از سوی معامله گران بازار فارکس، ارز دیجیتال و … مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در میان ایرانیان بسیار محبوب است و معامله گران ایرانی بسیاری از تاپ چنج برای تراکنش های خود استفاده می کنند. با این حال، اخیرا تعداد زیادی از کاربران در “ورود به سایت تاپ چنج” مشکل دارند و برای آن ها دردسرساز شده است. علت این موضوع را می توان فیلتر شدن تاپ چنج دانست که راه ارتباطی معامله گران با وب سایت تاپ چنج را از بین برده است. در ادامه از این مقاله، می خواهیم ورود به تاپ چنج بدون فیلتر، ثبت نام tcpay و واریز و برداشت ویندزور با تاپ چنج را برای شما عزیزان ذکر کنیم.

مشکل ورود به تاپ چنج | آیا تاپ چنج در «ایران» فیلتر است؟!

با توجه به مشکلات فیلترینگ در ایران، اخیرا ورود به سایت تاپ چنج به یکی از مهم ترین مسائل پیش روی معامله گران تبدیل شده است! چراکه وب سایت اصلی تاپ چنج با مشکل مواجه شده و ثبت نام tcpay امکان پذیر نمی باشد. از طرفی درگاه پرداخت بین المللی تاپ چنج برای ارتباط میان معامله گران فارکس با کارگزاری ها یکی از ملزومات معامله در این بازار محسوب می شود. به همین دلیل ورود به تاپ چنج اهمیت فراوانی دارد و سعی داریم در این مقاله به طور کامل به آن بپردازیم.

چرا سایت تاپ چنج فیلتر شد؟

آیا تاپ چنج فیلتر است؟ این سوال نیز در کنار فیلتر شدن Topchange از دیگر سوالات پر تکرار است. همانطور که اشاره داشتیم از این پس کاربران برای ورود به سایت تاپ چنچ، میبایست از فیلتر شکن یا برنامه های تغییر آیپی استفاده کنند.

اما دلیل این فیلترینگ چیست؟ صرافی تاپ چنج یکی از معدود درگاه های واریز و برداشت ریالی به حساب بروکر های فارکس برای ایرانیان بحساب می آید، از سوی دیگر نیز به دلیل محدودیت های اعمال شده فعالیت فارکس در ایران، قوانین نامناسب و انتشار اخباری ضد و نقیض از منابع نامعتبر دال بر غیرقانونی بودن فارکس باعث شده تا صرافی تاپ چنج نیز به لیست صرافی های فیلتر در ایران بپیوندد.

آموزش ثبت نام گرین چنج – نحوه ثبت نام در tcpay برای ایرانیان:

پیش از هر چیزی باید بگوییم که برای ورود به تاپ چنج بدون فیلتر ، باید از اپلیکیشن تاپ چنج استفاده کنید! با استفاده از این اپلیکیشن موبایلی با فیلترینگ را دور زده و می توانید به راحتی ثبت نام، واریز/برداشت و … در تاپ چنج را انجام دهید. گفتنی است که ثبت نام tcpay از طریق تلفن همراه امکان پذیر است. به همین ترتیب، می توانید از طریق اپلیکیشن TC Pay ثبت نام را انجام داده و به راحتی وجوه خود را منتقل کنید. با این حال، اگر مایل به استفاده از TCPAY هستید پس برای ورود به تاپ چنج باید از برنامه های تغییر آی پی [فیلترشکن] استفاده کنید.

نحوه ثبت نام در تاپ چنج:

اگر مایل به ثبت نام در تاپ چنج هستید، می توانید با استفاده از فیلتر شکن وارد سایت اصلی تاپ چنج شده و مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد سایت https://www.topchange.net/fa [با استفاده از فیلترشکن] شوید؛

  • از نوار بالای صفحه بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید؛

  • ایمیل معتبر وارد کنید؛

  • تایید ایمیل خود را انجام دهید.

ورود به تاپ چنج: واریز و برداشت "windsor" با تاپ چنج + آموزش ثبت نام صرافی [گرین چنج]

 ثبت نام tcpay- صفحه وبسایت رسمی صرافی تاپ چنج

نحوه ثبت نام در سایت گرین چنج “Green Change”- پلتفرمی برای معاملات ارز دیجیتال!

گرین چنج (greenchange) یک صرافی زیر نظر تاپ چنج است که خدمات تاپ چنج را برای ارزهای دیجیتال- cryptocurrency ارائه می دهد. این وب سایت زیرمجموعه ای از تاپ چنج است که برای انتقالات رمزارزها به کار می رود. البته گرین چنج مانند تاپ چنج از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند، اما کاربران ایرانی می توانند به راحتی در این صرافی با مدارک ایرانی ثبت نام کنند. برای ثبت نام در گرین چنج تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد وب سایت https://greenchange.io/ شوید؛

  • از نوار بالای صفحه بر روی گزینه «ثبت نام» یا “Sign Up” کلیک کنید؛

  • ایمیل خود را وارد و سپس کد ایمیل را وارد کنید.

ورود به تاپ چنج: واریز و برداشت "windsor" با تاپ چنج + آموزش ثبت نام صرافی [گرین چنج]

نحوه ثبت نام در گرین چنج

پس از ثبت نام در تاپ چنج، کار شما در این صرافی بزرگ آغاز می شود و باید پیش از هرکار به طور کامل با آن آشنا شوید. به همین دلیل برای اموزش ساخت کیف پول در تاپ چنج، نحوه شارژ پرفکت مانی با تاپ چنج بصورت ریالی و دلاری، نحوه احراز هویت در تاپ چنج، تماس با پشتیبانی تاپ چنج، آموزش شارژ آلپاری با تاپ چنج و همه چیز درباره ی صرافی تاپ چنج به شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU، روزنامه دنیای اقتصاد Donya-e-eqtesad، آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن، سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران Irantopfxbrokers و دیگر رسانه های تخصصی و معتبر مراجعه کنید.

صرافی green change

بررسی صرافی گرین چنج

پشتیبان گرین چنج

 تلگرام فارسی

راهنمای GcPay

پیامرسان واتس اپ

حداقل انتقال

2 دلار

خرید و فروش ریالی

دارد (تاپ چنج)

ثبت نام ایرانیان

دارد

احراز هویت ایرانیان

دارد

نحوه واریز و برداشت در تاپ چنج + آموزش واریز و برداشت ویندزور با تاپ چنج:

همانطور که اشاره داشتیم واریز و برداشت از ویندزور از روش های محدودی پشتیبانی می کند، اگر چه واریز و برداشت ریالی از بروکر ویندزور یکی از این گزینه ها برای معامله گران ایرانی میباشد اما همچنان بسیاری از کاربران ویندزور بروکر در ایران روش های دیگر را برای شارژ حساب خود انتخاب مینمایند.روش های شارژ حساب بروکر ویندزور شامل موارد زیر میباشد:

  • شارژ ریالی ویندزور از طریق صرافی ها؛

  • شارژ بروکر ویندزور با تتر و ارز دیجیتال (ZixyPay)؛

  • واریز و برداشت ویندزور با پرفکت مانی؛

  • واریز و برداشت در ویندزور با تاپ چنج.

واریز و برداشت ویندزور با تاپ چنج:

بروکر ویندزور (Windsor Brokers) یکی از بروکرهای محبوب فارکس است که بسیاری از معامله گران از این کارگزاری برای اتصال به بازار فارکس استفاده می کنند. بسیاری از کاربران این سوال را پرسیده اند که “آیا روش شارژ ویندزور با تاپ چنج امکان پذیر است؟” در این باره باید بگوییم که بله! امکان شارژ بروکر ویندزور از طریق تاپ چنج وجود دارد، اما به صورت غیر مستقیم! درواقع تنها روش شارژ بروکر ویندزور از طریق تاپ چنج، خرید ووچر پرفکت مانی است. از این طریق می توانید کیف پول پرفکت مانی خود را شارژ کرده و سپس وجوه را به حساب ویندزور منتقل کنید.

نظر کارشناس:

صرافی تاپ چنج یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت بین الملل است که از زبان فارسی پشتیبانی کرده و برای معامله گران ایرانی یک فرصت طلایی در نظر گرفته می شود. با اینحال، به دلیل مشکلات فیلترینگ، دسترسی به وب سایت این سیستم پرداختی چالش بر انگیز شده و معامله گران ایرانی نمی توانند به راحتی وارد وب سایت تاپ چنج شوند. برای ورود به تاپ چنج بدون فیلتر معامله گران می توانند از اپلیکیشن موبایلی تاپ چنج استفاده کنند. با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیاز نیست از برنامه های تغییر دهنده آی پی استفاده کنید، بلکه به راحتی و بدون فیلتر می توانید وارد تاپ چنج شوید.

سوالات متداول:

مشکل ورود به تاپ چنج چیست؟!

تاپ چنج در ایران فیلتر شده و به همین دلیل امکان ورود بدون استفاده از VPN وجود ندارد.

آیا سایت تاپ چنج بدون فیلترشکن باز می شود؟

خیر؛ وب سایت صرافی تاپ چنج بدون فیلترشکن باز نمی شود و باید از VPN استفاده کنید.

آیا امکان واریز و برداشت ریالی در ویندزور با استفاده از تاپ چنج وجود دارد؟

بله؛ با استفاده از خدمات تاپ چنج می توانید واریز و برداشت ریالی را در ویندزور انجام دهید.

منبع: آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن، سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران  Irantopfxbrokers – شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.