کد خبر : 209408
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 0:15
دیدگاه‌ها برای هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر بسته هستند

هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر

هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر

یکی از هتلهای ارزان اصفهان، هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر است. هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر، هتلی نوساز و شیک است و جزو هتل های اقتصادی و ارزان این شهر محسوب می شود. یکی از مزایای هتل آپارتمان ابوریحان، موقعیت مکانی خوب آن است که در مرکز شهر قرار دارد. در این نوشته، شما را

یکی از هتلهای ارزان اصفهان، هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر است. هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر، هتلی نوساز و شیک است و جزو هتل های اقتصادی و ارزان این شهر محسوب می شود. یکی از مزایای هتل آپارتمان ابوریحان، موقعیت مکانی خوب آن است که در مرکز شهر قرار دارد. در این نوشته، شما را با امکانات رفاهی موجود در هتل آپارتمان ابوریحان آشنا خواهیم کرد.

تنوع اتاق ها در هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر

هتل آپارتمان ابوریحان در خیابان فردوسی شاهین شهر قرار دارد. در این هتل آپارتمان، شما می توانید از میان انواع آپارتمان های یک خوابه و آپارتمان های دو خوابه، واحد اقامتی موردنظر خود را انتخاب کنید. در تمام واحدهای این هتل، امکانات رفاهی لازم وجود دارد و انواع وسایل موردنیاز در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد تا اقامتی آرام و راحت را در این مکان تجربه کنند.

امکانات رفاهی موجود در هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر

از جمله تجهیزات و امکانات موجود در هتل آپارتمان ابوریحان می توان به وجود یخچال، اجاق گاز، لوازم آشپزی، چای ساز، حوله، تلویزیون، تلفن، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، چیلر، کولر، کمد لباس، مبلمان، میز غذا خوری، مینی بار، وسایل بهداشتی و سشوار اشاره کرد.

مهمانان این هتل می توانند از اجاق گاز و ظروف آشپزی هتل استفاده کرده و انواع غذاها را در داخل آشپزخانه آپارتمان خود درست کنند. همچنین امکانات لازم برای شستشوی ظروف در این هتل وجود دارد.

در هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر، رستوران بزرگی نیز فعال است که از مهمانان هتل در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می کند. همچنین در این هتل، چایخانه سنتی و کافی شاپ نیز وجود دارد که انواع نوشیدنی های گرم و سرد و میان وعده های لذیذ را برای مهمانان هتل آماده می کند.

اگر به تمیزی هتل و سوئیت خود اهمیت می دهید، باید بگوییم که در هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر، خدمات نظافت و خانه داری به صورت روزانه انجام می شود و به همین دلیل است که تمام بخش های این هتل تمیز است.

هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر

خدمات ارائه شده در هتل آپارتمان ابوریحان

در هتل آپارتمان ابوریحان، خدماتی مانند خدمات خشکشویی، خدمات باربری، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، خدمات تور، خدمات بیدارباش، تاکسی سرویس، خدمات تشریفات ویژه (CIP)، خدمات ماساژ و… برای مهمانان عزیز انجام می شود.

افرادی که با ماشین شخصی خود به اصفهان سفر می کنند، می توانند خودرو را در پارکینگ رایگان هتل ابوریحان پارک کنند و با خیال راحت به استراحت بپردازند.

یکی از بخش های جذاب در هتل آپارتمان ابوریحان، لابی هتل است که فضای زیبا و آرامی دارد. در لابی هتل، امکاناتی مانند مبلمان، تلویزیون، میز، اینترنت رایگان و تلفن وجود دارد که مهمانان هتل می توانند از این امکانات استفاده کنند.

چشم انداز واحدهای هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر، رو به فضای سبز است و منظره بسیار زیبایی دارد.

تجربه اقامتی ارزان با رزرو هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر

اگر به فکر اقامت ارزان در اصفهان هستید، می توانید با انتخاب هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر، اقامتی ارزان و راحت را در این هتل تجربه کنید.

برای رزرو هتل آپارتمان ابوریحان شاهین شهر، همین حالا به سایت سفربازی مراجعه کرده و خیلی سریع این هتل را برای اقامت خود رزرو کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.