کد خبر : 151701
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 11:01

نکاتی که هنگام خرید آیفون دست دوم باید در نظر گرفته شوند

نکاتی که هنگام خرید آیفون دست دوم باید در نظر گرفته شوند

خرید گوشی های دست دوم از برند آیفون همچون آیفون x و … نیاز به رعایت مجموعه نکات مهمی دارد تا در انتها بتوانید صاحب محصولی مناسب شوید. همان گونه که می دانید کمپانی آیفون از جمله شرکت های محبوبی به شمار می رود که تاکنون توانسته است مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند

خرید گوشی های دست دوم از برند آیفون همچون آیفون x و … نیاز به رعایت مجموعه نکات مهمی دارد تا در انتها بتوانید صاحب محصولی مناسب شوید. همان گونه که می دانید کمپانی آیفون از جمله شرکت های محبوبی به شمار می رود که تاکنون توانسته است مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند را تولید نموده و روانه بازار کند. استیوجابز مدیرعامل شرکت اپل بر این باور بود که گوش های آیفون توانسته اند تحولات بسیاری را در عرصه تلفن های همراه ایجاد کنند و محصولات این برند حداقل 5 سال از تلفن های همراه دیگر جلوتر است.

براساس این سخن می توان گفت گوشی های برند آیفون در سطح بالایی در سراسر دنیا به فروش می رسند و این موضوع را نمی توان انکار نمود. خرید گوشی آیفون دست دوم همچون هر دستگاه کاربردی دیگری نیاز به دقت بالایی دارد و قبل از هر اقدامی لازم است به اطلاعات مناسبی درباره این گوشی ها دست یابید. ما در این نوشتار قصد داریم تا به بررسی دانستنی های لازم درباره تهیه گوشی های دست دوم آیفون پرداخته و در این راستا اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه داریم تا انتها ما را همراهی کنید.

انواع گوشی های آیفون دست دوم موجود در بازار

به طورکلی دو نوع گوشی آیفون در سطح بازار به فروش می رسند که هر کدام ویزگی های خاص خود را دارند. این دو نوع گوشی شامل گوشی های آیفون ریپک و آیفون رفرش می شوند که تفاوت های بارزی نیز با یک دیگر دارند. آشنایی شما با این دو مدل گوشی موجب می گردد تا متوجه مسیری که گوشی های مختلف آیفون همچون آیفون x در بازار کنونی می گذرانند شده و خرید

گوشی های دست دوم ریپک

گوشی های آیفون ریپک از جمله گوشی های دست دومی به شمار می روند که هیچ خرابی در آن ها مشاهده نمی گردد و در زمان خرید نیز نیازی به انجا تعمیرات آیفون برای آن ها نیست. این نوع گوشی ها مجددا بسته بندی شده و به فروش می رسند. جالب است برند آیفون خدمات خاصی را برای این گوشی ها در نظر گرفته است و این مجموعه خدمات شامل ارسال مجدد گوشی های ریپک به شرکت اپل و بسته بندی نمودن آن ها توسط این برند می شود. پس از بسته بندی مجددا در سطح بازارهای جهانی عرضه     می شوند.

گوشی های دست دوم رفرش

این دسته از خدمات برند آیفون برای خرید آیفون های دست دوم به این صورت است آیفون خراب شده و یا دست دومی که نیاز به قطعات خاصی دارد مجددا به شرکت فرستاده می شود تا تا تعمیرات گوشی آیفون بر روی آن انجام پذیرد. زمانی که این گوشی ها ارسال می شوند یک تگ خاص بر روی گوشی زده می شود و با قیمت کمتری نسبت به گوشی های دیگر به فروش می رسد.

خرید آنلاین گوشی با حکمت کارت

گوشی های موبایل که از برندهای معتبر و محبوب مانند اپل و سامسونگ به خاطر کارایی و کیفیت بالا همواره قیمت بالاتری نسبت به سایر گوشی ها داشته اند. اگر شما قصد خرید انواع گوشی از برندهای معتبر را دارید اما به خاطر هزینه بالا امکان خرید نقدی را ندارید می توانید هر مدلی را که پسندیده اید از فروشگاه الوآیفون تهیه نمایید. فروشگاه الوآیفون امکان خرید آنلاین گوشی با حکمت کارت را برای شما هموطنان عزیز در سراسر کشور فراهم نموده است.

 خرید آیفون دست دوم 2

نکات مهم خرید گوشی های آیفون

همان گونه که در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم برای خرید انواع مختلفی از گوشی های دست دوم آیفون لازم است نکات مهمی را رعایت کنید. در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به تشریح این نکات بپردازیم. قبل از خرید باید به این پرسش که آیا آیفون های دست دوم به اندازه گوشی های آیفون نو قابل اعتماد می باشند یا خیر ؟ برای پاسخ به این پرسش لازم است این نکته را مدنظر قرار دهید که قصد دارید گوشی موردنظر خود همچون آیفون x را از چه فروشگاهی تهیه کنید. قطعا خرید این دسته از گوشی ها از فروشگاه های معتبر می تواند خیال شما را راحت سازد زیرا پس از خرید دیگر نیازی به انجام تعمیرات گوشی آیفون نخواهید داشت.

ظاهر گوشی را کاملا مورد بررسی قرار دهید

پس از انتخاب یک شرکت یا فروشگاه معتبر برای خرید گوشی های آیفون دست دوم حتما گوشی موردنظر خود را مورد بررسی قرار دهید تا از عدم وجود هرگونه خرابی یا تو رفتگی بر روی بدنه های آن اطمینان یابید. برای این امر بهتر است لبه ها و گوشه های تلفن خود را چک کنید زیرا اگر گوشی زمین خورده باشد کناره ها با آسیب های خاصی مواجه خواهند شد.

بررسی عدم سرقتی بودن گوشی

قبل از خرید حتما بررسی کنید گوشی موردنظر شما سرقتی نباشد. این نکته بسیار اهمیت داشته و نباید به سادگی از کنار آن عبور نمود. برای این امر می توانید کد IMEI گوشی خود را در سامانه های مربوطه ثبت نموده و نسبت به سرقتی نبودن گوشی اطمینان یابید.

خرید باتری آیفون

یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید گوشی های آیفون دست دوم بررسی نمودن باتری آیفون می باشد زیرا هرگونه تعمیر یا تعویض این باتری ها امری دشوار و زمانبر بوده و شما را با مشکات متعددی مواجه می سازد. براساس این امر توصیه داریم قبل از خرید حتما توجه داشته باشید که باتری آیفون کاملا سالم بوده و قدرت بالایی داشته باشد. باتری گوشی آیفون نیز همانند سایر گوشی ها پس از چند سال نساز به تعویض داشته و باید برای استفاده بهینه از گوشی باید اقدام به خرید باتری آیفون نمایید.

 خرید آیفون دست دوم 3

بررسی نمودن صفحه نمایش گوشی آیفون

قبل از خرید اطمینان یابید که گوشی موردنظر دارای پیکسل های سوخته نباشد این پیکسل ها می توانند در آینده شما را مجبور به انجام تعمیرات گوشی آیفون نمایند. برای تست سالم بودن این پیکسل ها کافی است یک صفحه سفید را بر روی گوشی باز نموده و یک دست بودن کل صفحه را مورد بررسی قرار دهید. حتما قبل از خرید دوربین های گوشی را نیز چک نموده و چند عکس با استفاده از دوربین آن بگیرید این امر به شما کمک می کند تا نسبت به سالم بودن صفحه نمایش گوشی خود اطمینان یابید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.