کد خبر : 210752
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 10:46
دیدگاه‌ها برای نور خطی و انواع روش های نصب بسته هستند

نور خطی و انواع روش های نصب

نور خطی و انواع روش های نصب

استفاده از انواع نور خطی  در داخل ساختمان علاوه بر افزایش حس مدرنیته و سادگی محیط، تمامی مزایای دیگر چراغ های ال ای دی از جمله کارایی، ایمنی، کیفیت نور و طول عمر را دارد. به همین دلیل استفاده از نورخطی در معماری امروزی چه برای تامین نور اصلی و چه برای مصارف تزئینی به تنهایی

استفاده از انواع نور خطی  در داخل ساختمان علاوه بر افزایش حس مدرنیته و سادگی محیط، تمامی مزایای دیگر چراغ های ال ای دی از جمله کارایی، ایمنی، کیفیت نور و طول عمر را دارد. به همین دلیل استفاده از نورخطی در معماری امروزی چه برای تامین نور اصلی و چه برای مصارف تزئینی به تنهایی افزایش یافته است.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با انواع نور خطی و ریشه های نصب آن به شما بیشتر توضیح دهیم.

آشنایی با انواع نورخطی

شرکت صنایع تولیدی انواع نور خطی درمتdoormat.irبا توجه به افزایش تکنولوژی و استفاده از انواع نور خطی در نورپردازی فضاهای داخلی با طراحی مدرن، تولید انواع نورخطی ال ای دی، مدل لاین، ورونا، اسلیم، هایدن، پریما، ویو و رینولد در طرح ها و سایزهای مختلف عرضه می کند.این نوارهای خطی به 3 روش روکار، توکار و آویز در رنگ های مختلف قابل نصب هستند.

تمامی چراغ های خطی با ماژول های ال ای دی و قطعات اروپایی تولید می شوند و دارای 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

نور خطی آویز

از نورخطی آویز برای روشنایی خطی و همچنین در اتاق هایی با سقف بلند استفاده می شود.علاوه بر این به دلیل نوع کاربری و موقعیت مکانی می تواند زیبایی خاصی به محیط اطراف ببخشد. در این قسمت می توان به خانواده چراغ های آویز و چراغ های آویز ورونا اشاره کرد که با عرض نورهای مختلف و طول های نامحدود قابل تولید هستند.

استفاده از نور خطی توکار در محیط

نورهای خطی توکار در طرح های بدون لبه ساخته و تولید می شوند. استفاده از نورهای خطی توکار به فضای مینیمال شما ظرافت و زیبایی خاصی خواهد بخشید. در این قسمت از طراحی می توانید از انواع نورخطی توکار ورنا و اسلیم استفاده کنید که در رنگ خا و طول های متنوع ساخته و تولید می ‌شوند.

در طراحی نورپردازی، انتخاب عرض نور و شار نور و اینکه آیا این چراغ ها برای نورپردازی اصلی یا تزئینی یک اتاق استفاده می شود بسیار مهم است.همچنین از آنجایی که روش نصب برای عملیات لبه ای و غیر لبه ای متفاوت است، لطفا قبل از برش کناف با کارشناسان ما در درمتdoormat.irصحبت کنید.

استفاده ازنور خطی روکار در فضای یک محیط

با توجه به کاربرد گسترده نورپردازی خطی در معماری مدرن، شرکت تولیدی روشنایی درمت  doormat.irاقدام به تولید نور خطی  کرده است که می تواند برای نورپردازی خطی انواع فضاها و ایجاد فضاهای مینیمال و مدرن استفاده شود. در این قسمت می توان به خانواده لامپ های لاین روکار و ورونا روکار اشاره کرد که در عرض های نوری مختلف و طول های نامحدود قابل تولید هستند.

بسیار مهم است که در طراحی نورپردازی، عرض نور و جریان نور را انتخاب کنید و اینکه آیا می ‌خواهید از این چراغ ها برای تغذیه نور اصلی اتاق استفاده کنید یا نورهای تزئینی. این لامپ ها مستقیم و به راحتی به سطح متصل می شوند و برای نصب نیازی به اتصالات جانبی ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.