کد خبر : 204159
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 10:30
دیدگاه‌ها برای نودهای دوج کوین درحال پرواز به نسخه جدید! بسته هستند

نودهای دوج کوین درحال پرواز به نسخه جدید!

نودهای دوج کوین درحال پرواز به نسخه جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس خبری که توسط یکی از توسعه‌دهندگان دوج کوین منتشر شده، گره‌های دوج کوین در حال مهاجرت به نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی اخیر 14.6 هستند.به گفته‌ی وب‌سایت whatisdogecoin، در حال حاضر، جمعا ۵۶۷۴ گره در شبکه وجود دارند که هنوز ۱۸۰۳ گره در نسخه‌ی قدیمی 1.14.5 در حال اجرا هستند و ۲۵۱

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس خبری که توسط یکی از توسعه‌دهندگان دوج کوین منتشر شده، گره‌های دوج کوین در حال مهاجرت به نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی اخیر 14.6 هستند.
به گفته‌ی وب‌سایت whatisdogecoin، در حال حاضر، جمعا ۵۶۷۴ گره در شبکه وجود دارند که هنوز ۱۸۰۳ گره در نسخه‌ی قدیمی 1.14.5 در حال اجرا هستند و ۲۵۱ گره به نسخه 14.6 منتقل شده‌اند.
گره‌های دوج کوین، برنامه‌هایی هستند که تراکنش‌ها و بلاک‌ها را تأیید می‌کنند. گره کامل دوج کوین که تراکنش‌های روی بلاکچین را تأیید می‌کند، پرکاربردترین گره است. از آنجا که Dogecoin خود را کاملا غیرمتمرکز می‌داند، شبکه باید به‌طور کامل، توسط رایانه‌های فردی که گره‌های کامل را اجرا می‌کنند، پشتیبانی و نگهداری شود.
توسعه‌دهندگان Dogecoin به‌روزرسانی Core 1.14.6 را پنجشنبه گذشته منتشر کردند که بهبود عملکرد شبکه و ارتقاء امنیتی مهمی را به همراه دارد. اپراتورهای گره، همچنین می‌توانند کنترل دقیق‌تری بر ظرفیت شبکه‌ی گره داشته باشند و به لطف بهبود ایجاد شده در کیف پول‌ها، آن‌ها قادر خواهند بود تا حداکثر تعداد اتصالات مجاز را بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد، تغییر دهند.
با توجه به اسناد منتشرشده، یک روش جدید فراخوانی از راه دور (RPC) به نام rescan پیاده‌سازی شده است تا به اپراتورهای گره اجازه دهد، زنجیره را برای تراکنش‌های کیف پول در محدوده‌ای مشخص، اسکن کنند. این ارتقا‌ء می‌تواند به سرعت بخشیدن به روند اسکن مجدد برای کلیدهایی که پس از یک تاریخ خاص یا ارتفاع بلاک تولید می‌شوند، کمک کند.
قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته، همگام با سقوط عمومی بازار کریپتو ۶ درصد کاهش یافته است.

نوشته نودهای دوج کوین درحال پرواز به نسخه جدید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.