کد خبر : 209018
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 9:46
دیدگاه‌ها برای نمایندگی لباسشویی بکو در رشت _ رشت امداد بسته هستند

نمایندگی لباسشویی بکو در رشت _ رشت امداد

نمایندگی لباسشویی بکو در رشت _ رشت امداد

راحتی ما تا حد زیادی توسط لوازم خانگی تامین می شود. کمتر کسی می تواند زندگی خود را بدون آن تصور کند. نمونه بارز ماشین لباسشویی های بکو است. اخیراً این یک کالای لوکس بود، امروزه تقریباً یک نیاز اجباری برای هر زندگی عادی است. اما لباسشویی ها نیز همانند دیگر لوازم خانگی هر از

راحتی ما تا حد زیادی توسط لوازم خانگی تامین می شود. کمتر کسی می تواند زندگی خود را بدون آن تصور کند. نمونه بارز ماشین لباسشویی های بکو است. اخیراً این یک کالای لوکس بود، امروزه تقریباً یک نیاز اجباری برای هر زندگی عادی است. اما لباسشویی ها نیز همانند دیگر لوازم خانگی هر از گاهی خراب می شود. به طور طبیعی، هر چه کمتر خرابی رخ دهد، بهتر است، اما اگر ماشین لباسشویی خراب شود چه؟ بهترین کار در این زمان تماس با دفتر نمایندگی لباسشویی بکو در رشت است.

روش دیگر تعمیر لباسشویی بکو در رشت، کمک گرفتن توسط خودتان است. با کمی مهارت و دانش می توانید ماشین لباسشویی را خودتان تعمیر کنید. ممکن است نتوان به تنهایی تمام نقص ها را برطرف کرد، اما اکثر آنها مطمئناً می توانید تعمیر نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی با دستان خود فقط زمانی امکان پذیر است که بدانید منشا خرابی لباسشویی و راه های تعمیر این خرابی ها چیست. زمانی که دانش و مهارت هر یک را در برگرفتید، می توانید لباسشویی را به روز اول دربیاورید.

لباسشویی بکو لرزش زیادی دارد

معمولاً این مشکل در مرحله اسپین رخ می دهد. لباسشویی شروع به ضربه زدن و پریدن می کند. در این مورد، تعمیر ماشین لباسشویی بکو در رشت توسط خودتان به ندرت مورد نیاز است. بیشتر اوقات، دلیل آن این است که بر روی لباسشویی بیش از حد بار موجود است یا لباس های شسته شده در یک توده منحرف شده اند و آنطور که باید روی درام توزیع نمی شوند.

رفع این مشکل ساده است: شستشو را متوقف کنید، برخی از چیزها را (در صورت بارگیری بیش از حد) بیرون بیاورید یا آنها را توزیع کنید. لباسشویی بکو را دوباره روشن کنید، به شستشو ادامه دهید.

اگر هیچ یک از این دلایل تایید نشد و ضربه ثابت شد، ممکن است فنرهای تعلیق شکسته باشند، کمک فنرها از کار افتاده باشند یا پایه بالاست شل شده باشد. روش رفع مشکل واضح است: تعویض فنرهای تعلیق یا کمک فنرها، سفت کردن پیچ ها با کمک نمایندگی لباسشویی بکو در رشت امکان پذیر است.

مراجعه به نمایندگی لباسشویی بکو در رشت برای نشت آب از ماشین لباسشویی بکو

در این مورد، دو حالت مختلف وجود دارد: کمی نشتی دارد و زیاد جریان دارد. دلایل مشابه هستند، شما می توانید همه چیز را بررسی کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که آب باقیمانده را تخلیه کنید (با باز کردن پیچ فیلتر در خروجی مراجعه کنید). اگر مشخص نیست که از کجا جریان دارد، اما نه از در، بررسی ها را از ساده ترین راه شروع می کنیم:

  1. بررسی می کنیم که آیا شیلنگ فاضلاب به بیرون پریده است، یا لوله ها مسدود شده اند.
  2. محل اتصال شیلنگ اگزوز به لباسشویی را بررسی می کنیم. به پمپ متصل است، بنابراین باید به آن برسید. برای ماشین های لباسشویی بکو به سادگی با چرخاندن دستگاه به پمپ دسترسی پیدا می کنیم، پمپ در پایین است.
  3. تعویض شلنگ تخلیه: اگر شلنگ ترک خورده، شکسته شده باشد باید به فکر تعویض آن باشید.

لباسشویی بکو آب را تخلیه نمی کند

لباسشویی بکو همانند دیگر لباسشویی ها به صورت مرتب شستشو می کند و در نهایت آب کثیف را تخلیه می نماید. چنانچه که خرابی در لباسشویی بکو باشد، آب کثیف را تخلیه نخواهد کرد. عوامل زیادی برای مشکل عدم تخلیه آب وجود دارد، بنابراین این بار تعمیر لباسشویی بکو در رشت با دستان خود می تواند زمان زیادی را صرف کنید تا زمانی که همه دلایل را چک نمایید:

  • شلنگ تخلیه پیچ خورده است.
  • اگر ماشین اصلاً متوقف شد، اما نشانگرها به طور معمول روشن هستند، بررسی کنید که آیا به طور تصادفی “Stop” را فشار داده اید و ماشین در حالت آماده به کار است.
  • سنسور سطح آب معیوب قبلاً در مورد آن نوشتیم (مورد آب را گرم نمی کند)، چک مشابه است.
  • گرفتگی فیلتر اگزوز: برای برطرف نمودن این گرفتگی می توانید با نمایندگی لباسشویی بکو در رشت همکاری نمایید.
  • پروانه پمپ مسدود شده است: هنگام شستشو، گاهی اوقات برخی از اشیاء کوچک وارد مخزن می شوند. آنها می توانند بین تیغه های پروانه قرار بگیرند و آن را مسدود کنند. یک پروانه پشت فیلتر وجود دارد، بنابراین ابتدا فیلتر را بردارید. سپس با وارد کردن انگشت به داخل، پروانه را احساس می کنیم و بررسی می کنیم که آیا چیزی با آن تداخل دارد یا خیر. انسداد را برطرف می کنیم.

نمایندگی لباسشویی بکو در رشت _ رشت امداد

همکاری با نمایندگی لباسشویی بکو در رشت برای زمانی که طبل لباسشویی نمی چرخد

  • باز هم دلایل متعددی وجود دارد. اولین، وحشتناک ترین دلیل کار نکردن طبل لباسشویی، موتور سوخه است. برای انجام این کار، لازم است وجود ولتاژ در پایانه های لباسشویی را بررسی کنید. اگر ولتاژ وجود نداشته باشد، موتور معیوب است. تعمیر موتور کار بسیار سختی است و نباید خودسرانه عمل نمایید. بهترین راه برای تعمیر موتور تماس با مرکز نمایندگی لباسشویی بکو در رشت برای تعویض و تعمیر لباسشویی بکو در رشت است.مشکلات دیگر چندان جهانی نیستند:
  • تسمه محرک لیز خورده یا شل شده است (اگر ماشین لباسشویی دارای محرک چرخشی باشد). برخی از مدل ها قابلیت تنظیم کشش تسمه را دارند. برای این کار، پیچ و مهره ای که موتور را محکم می کند، باز کنید، آن را کمی به عقب بکشید و آن را ثابت کنید. حرکت زیادی لازم نیست؛ زیرا کشش بیش از حد منجر به سایش سریع بلبرینگ ها می شود.
  • تسمه لباسشویی خراب یا شل است: تسمه را با دست از خود دور کنید، قرقره را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. اگر با این روش ها تسمه بر جای خود ننشست، باید به فکر تعمیر لباسشویی بکو در رشت توسط افراد ماهر نمایندگی لباسشویی بکو در رشت باشید.

لباسشویی بکو روشن نمی شود

تعمیر لباسشویی بکو در رشت با دستان خود با این واقعیت شروع می شود که باید تعیین کنید که کار لباسشویی در چه مرحله ای متوقف شده است. گاهی اوقات ماشین لباسشویی روشن نمی شود. چند دلیل احتمالی وجود دارد:

در بسته نیست: تا زمانی که رله فعال نشود، شستشو شروع نمی شود. در را محکم به بدنه فشار دهید. اگر کمکی نکرد، ممکن است یک جسم خارجی در قفل وجود داشته باشد یا قفل از کار افتاده باشد. راه دیگر تعمیر درب لباسشویی مراجعه به نمایندگی لباسشویی بکو در رشت جهت تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی است.

  • بدون برق یا ولتاژ خیلی کم لباسشویی شروع به کار نمی کند.
  • یکپارچگی دوشاخه، پریز، سیم را بررسی کنید: در صورت نیاز باید دوشاخه یا پریز را تعویض شود.
  • ممکن است کنتاکت های روی بلوک ترمینال جایی که سیم برق وصل شده است اکسید شده باشد. در این مورد، پوشش ماشین لباسشویی را بردارید، بلوک را پیدا کنید و مخاطبین را بررسی کنید، در صورت لزوم تمیز کنید. اگر خود شما نمی توانید به این کار برسید با مرکز نمایندگی لباسشویی بکو در رشت ارتباط برقرار کنید تا فرد مناسبی برای تعمیر لباسشویی بکو در رشت به خانه شما هدایت شود.
  • رله معیوب است: تشخیص خرابی آن کار آسانی نیست. شما فقط باید چندین بار برنامه ها را تغییر دهید. اگر در نقطه ای شستشو شروع شود، تایمر واقعا معیوب است و لزوما تنها با نمایندگی لباسشویی بکو در رشت قابل حل است.
  • اگر همه این موارد بررسی شوند، هیچ نقصی وجود ندارد و ماشین لباسشویی همچنان روشن نمی شود، ممکن است مشکلات در برد کنترل باشد . تنها راه تعمیر آن مراجعه به نمایندگی لباسشویی بکو در رشت است تا با نصب برد عامل مشکل را تشخیص دهند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.