کد خبر : 208879
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 19:13
دیدگاه‌ها برای نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس بسته هستند

نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

ال جی، یکی از مهم ترین تولیدکنندگان و جز بهترین صادرکنندگان لباسشویی و سایر لوازم منزل در سطح جهان است. اگر شما نیز از این دستگاهها استفاده می کنید و نیاز به تعمیر دستگاه خود دارید، باید از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد کمک بگیرید تا دستگاه شما با بهترین کیفیت به

ال جی، یکی از مهم ترین تولیدکنندگان و جز بهترین صادرکنندگان لباسشویی و سایر لوازم منزل در سطح جهان است. اگر شما نیز از این دستگاهها استفاده می کنید و نیاز به تعمیر دستگاه خود دارید، باید از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد کمک بگیرید تا دستگاه شما با بهترین کیفیت به کار خود ادامه دهد. علاوه بر این، برای طول عمر بیش تر دستگاه و جلوگیری از خرابی مجدد آن استفاده از قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمانیدگی لباسشویی ال جی در مشهد، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر نیاز به اعزام فوری تکنسین برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد و در محل خود دارید، با شماره های 05132288855 یا 05132288866 ، مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس تماس بگیرید. در ادامه به معرفی ایرادات رایجی که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد برای تعمیر دستگاه کرده است، می‌پردازیم.

نشتی آب در لباسشویی ال جی

نشتی آب در لباسشویی ال جی، می تواند به دلایل مختلفی مثل پارگی یا انسداد شلنگ های خروجی و جا پودری و یا شلنگ های زیر درام لباسشویی اتفاق بیفتد. از سوی دیگر، ممکن است پیچ های پشت دیگ شکسته باشند که در این صورت مشکل به راحتی قابل رفع نیست و باید با تکنسین مجاز و مجرب نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد تماس بگیرید. خرابی هیدروستات که در یا همان شیر برقی لباسشویی نیز، می تواند منجر به بروز این مشکل برای دستگاه شما شود. وقتی هیدروستات خراب شود، ممکن است ارتفاع آب از میزان مجاز بیشتر شود و از دستگاه سرریز کند.

مشکل در آبگیری و تماس با نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد

وقتی سطح آب در لباسشویی به میزان کافی برای شروع کار شستشو نرسد، این مشکل برای لباسشویی ال جی شما ایجاد خواهد شد. بعد از بررسی وصل بودن جریان آب و کم نبودن فشار، شیرها و شلنگ های ورودی را چک کنید. ممکن است به دلیل پیچ خوردن شلنگ لباسشویی، یا مسدود شدن شیر یا شلنگ به دلیل وجود رسوبات، این مشکل به وجود بیاید. اگر دلیل مساله را پیدا نکردید باید قطعات مختلفی مانند شیر برقی و هیدروستات لباسشویی که وظیفه کنترل ارتفاع آب در لباسشویی را دارد و پس از رسیدن آب به ارتفاع مناسب، ورود جریان آب را قطع می کند بررسی شوند. برای تعمیر با کیفیت و فوری لباسشویی خود با شماره های نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد تماس بگیرید.

شروع به کار نکردن لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

این ایراد پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد می تواند به دلایل دلایل مختلفی رخ دهد. بررسی ها نشان می دهد، رایج ترین دلیل ثبت شده برای این موضوع بسته نشدن درب لباسشویی به صورت درست است. وقتی درب لباسشویی باز باشد، دستگاه شروع به کار نمی کند. پس از باز و بسته کردن در دکمه استارت را مجددا بزنید. اگر مطمئن هستید که در لباسشویی بسته است اما ایراد دستگاهتان رفع نشد، لازم است میکروسوییچ و آهنربای درب لباسشویی ال جی توسط تکنسین مجاز بررسی شود. میکروسوییچ وظیفه تایید بسته بودن کامل در و اطلاع دادن این موضوع به برد الکترونیکی را دارد. برد پس از دریافت این پیغام، اجازه آغاز کار شستشو را به لباسشویی می دهد. در صورتی که ایراد از در و قطعات آن نباشد لازم است تا موتور وبرد الکترونیکی لباسشویی نیز چک شوند. برای انجام تمام این کارها و تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس تماس بگیرید.

بوی بد لباس ها و تماس با نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد

یکی از ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد، بوی بد لباس ها یا کثیف بودن آن ها پس از پایان کار شستشو است. این مورد عمدتا به دلیل ایراد در تخلیه آب کثیف حاصل از شستشو اتفاق می افتد. اگر فیلترهای لباسشویی کثیف شده باشند، عمل تخلیه با مشکل رو به رو می شود. پرز گرفتن یا گیر کردن لباس های ریز در فیلتر لباسشویی باعث ایراد در تخلیه آب می شود. داشتن حیوانات خانگی به دلیل ریختن موی آن ها روی لباس ها می تواند مشکل گرفتگی فیلتر را در مدت زمانی کوتاهی به وجود بیاورد. همین طور ایراد در پمپ تخلیه لباسشویی باعث باقی ماندن آب کثیف در دیگ لباسشویی می شود و کار تمیز کردن لباس ها را مختل می کند. ایراد دیگری که ممکن است باعث این اتفاق شود، کثیف بودن خود لباسشویی است.

برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد، با شماره های 05132288855 یا 05132288866 ، مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس تماس بگیرید.

در ادامه نکاتی را در خصوص نگهداری از لباسشویی ال جی در مشهد، می‌خوانیم.

نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

نگهداری صحیح از لباسشویی ال جی

هزینه تعمیرات در سالهای اخیر افزایش یافته و به همین دلیل، مراقبت از دستگاههای برقی اهمیتی بیش از پیش پیدا کرده است. برای نگهداری درست و اصولی از لباسشویی خود، نکات زیر را با دقت رعایت نمایید.

  • روی لباسشویی وسایل سنگین قرار ندهید. این کار به موتور لباسشویی ال جی، آسیب جدی می زند.
  • از تراز بودن دستگاه و لق نزدن دستگاه مطمئن شوید. در غیر این صورت ممکن است به موتور لباسشویی ال جی فشار وارد شده باعث خرابی آن شود.
  • لباسشویی را خیلی سنگین نکنید و اجسام سنگین را در آن قرار ندهید.
  • لباس های زیپ دار را برعکس نموده و زیپ آن ها را ببندید و داخل دستگاه بیاندازید.
  • لباسشویی را به دیوار نچسبانید. حداقل 5 سانتی متر فاصله بین لباسشویی و دیوار بگذارید.
  • از قطعات فابریک نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد، برای تعمیر دستگاه خود استفاده کنید.
  • خروجی و ورودی های لباسشویی را چک کنید. در صورت وجود رسوبات و یا خم خوردن و مسدود شدن این قسمت ها سریعا آن را درست کنید.
  • فیلترهای لباسشویی که اجسام ریز داخل لباس ها مانند سکه و سنجاق و دکمه و … را نگه می دارند بعد از مدتی ممکن است پرز بگیرند و بسته شوند.

با رعایت این نکات، امکان آسیب دیدن دستگاه شما تا حد فراوانی کاهش خواهد یافت. اما اگر نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد داشتید، این کار را به تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید. در ادامه نکات کامل تری را در این خصوص می خوانیم.

تعمیر در نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد

همان طور که گفتیم، لباسشویی ال جی یکی از برندهای کره ای موجود در بازار است و با توجه به خروج این برندها در سالهای اخیر، کار تعمیر این دستگاهها با استفاده از قطعات فابریک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد، سخت شده است. این کار در مشهد سرویس توسط تکنسین های برتر تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد، با حداقل 10 سال سابقه کار انجام شده و پس از گذراندن دوره های تعمیر لباسشویی آماده تعمیر دستگاه شما در کوتاهترین زمان، با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب و منطبق بر نرخ های مصوب اتحادیه هستند. برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد به صورت فوری و در محل خودتان، می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 05132288855 یا 05132288866 ، مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس تماس بگیرید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.