کد خبر : 208794
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 18:46
دیدگاه‌ها برای نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان _ اصفهان تکنیک بسته هستند

نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان _ اصفهان تکنیک

نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان _ اصفهان تکنیک

لباسشویی یکی از اختراعات خاص بشر بوده است که پس از چندی در تمام جهان فراگیر شد و تقاضای گسترده برای آن، باعث شد تا برندهای مختلف، رو به تولید این وسیله بیاورند. یکی از برندهای داخلی که کار تولید لباسشویی را انجام می دهد، شرکت شناخته شده اسنواست که اتفاقا کارخانه آن نیز، در

لباسشویی یکی از اختراعات خاص بشر بوده است که پس از چندی در تمام جهان فراگیر شد و تقاضای گسترده برای آن، باعث شد تا برندهای مختلف، رو به تولید این وسیله بیاورند. یکی از برندهای داخلی که کار تولید لباسشویی را انجام می دهد، شرکت شناخته شده اسنواست که اتفاقا کارخانه آن نیز، در استان اصفهان واقع شده است. این شرکت در سالهای اخیر و پس از خروج برندهای خارجی از بازار لوازم منزل، موفق شده است تا بخش بزرگتری از بازار را به دست بیاورد. اگر شما نیز از این دستگاهها استفاده می کنید و برای تعمیر دستگاه خود نیازمند حضور تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان هستید، می‌توانید ادامه این مطلب را بخوانید. مرکز تعمیرات تخصصی اصفهان تکنیک، با شماره تلفن 09203940413، آماده اعزام فوری تکنسین متخصص و مجرب دستگاه برای شما برای تعمیر آن است. در ادامه نیز با برخی از ارورهای اصلی لباسشویی اسنوا آشنا می‌شویم.

ارورهای اصلی ثبت شده در نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان

ارورهایی که روی نمایشگر دستگاه شما ظاهر می‌شوند، کار عیب یابی دستگاه را برای تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان، بسیار ساده می‌کنند. به همین دلیل، اگر ایرادی در دستگاه خود مشادهده کردید و برای رفع آن با اصفهان تکنیک تماس گرفتید، حتما خطای دستگاه را اعلام کنید تا مطمئن شوید، قطعه مورد نیاز برای تعمیر دستگاه شما همراه تکنسین آن هست. در ادامه با هم معنای برخی از این ارور ها را می‌خوانیم:

ارور E1: هیدروستات که وظیفه تنظیم ارتفاع آب داخل دستگاه را دارد، ایرادی پیدا کرده و یا ارتباط آن با شیر برقی دستگاه قطع شده است. این به معنای ارتفاع کم یا بیش از حد آب در ماشین لباسشویی اسنوا است. ابتدا و پیش از بررسی این دو قطعه از باز بودن شیر آب و مسیر ورودی آب و برقراری جریان در لباسشویی اسنوا مطمئن شوید. سپس هیدروستات و شیر برقی را چک کنید تا ایراد را پیدا کرده و آن را رفع کنید. برای تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان، کافیست با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید تا کار تعمیر دستگاه شما، به سرعت انجام شود.

نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان _ اصفهان تکنیک

ارور E2: این ارور که بسیاری از کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان برای تعمیر دستگاه کرده است خبر از مشکل در آبگیری لباسشویی می‌دهد. نخستین مرحله کار شستشو با مشکل رو به رو شده است و در نتیجه کار دستگاه آغاز نمی‌شود. به دلایلی نظیر بسته بودن شیر ورودی، قطع شدن یا بسته شدن شلنگ ورودی به دلیل رسوب گرفتگی یا کثیفی زیاد، ممکن است دستگاه شما با مشکل رو به رو شود. اگر خطای باز بودن در را بگیرید هم لباسشویی شروع به کار نمی کند و عمل آبگیری انجام نمی شود.

ارور E3: با دیدن این ارور ممکن است متوجه نشت آب از ماشین لباسشویی اسنوا شوید. این ایراد می تواند به دلیل مسدود شدن لوله های ورودی و خروجی باشد. این لوله ها را چک کنید و اگر آشغال گرفته بود آن را تمیز کنید. مرحله بعد تمیز کردن فیلترهای لباسشویی اسنوا است. در خانه هایی که حیوانات خانگی نظیر گربه و سگ وجود دارد، گرفتگی فیلتر خیلی سریع اتفاق می‌افتد و برای جلوگیری از خراب شدن سایر قطعات، باید آن را به صورت دوره ای تمیز کرد. بعد از این مراحل پمپ تخلیه را بررسی کرده تا ایرادی نداشته باشد. اگر نشت آب داخل لباسشویی باشد، احتمالا شما دیرتر متوجه این قضیه شوید و نشت آب از زیر ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد. در این صورت باید پیچ های بسته شده در پشت دیگ لباسشویی اسنوا را نیز بررسی کنید تا شکسته یا باز نشده باشد. برای تعمیر لباسشویی اسنوا حتما از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان را استفاده کنید.

ارور E4: این ارور به معنای ایراد موتوری در دستگاه است. برای رفع این خطا باید موتور دستگاه توسط تکنسین بررسی شود. اگر نیاز به تعویض قطعات اصلی یا خود موتور باشد کار تعمیر لباسشویی اسنوا پرهزینه‌تر خواهد بود. به همین دلیل لازم است این قسمت که مهم ترین قسمت دستگاه شماست، توسط تکنسین با تجربه و آموزش دیده بررسی شود. برای تعمیر دستگاه خود با شماره تلفن مرکز تعمیرات تخصصی اصفهان تکنیک با شماره تلفن 09203940413 تماس بگیرید.

ارور E5: این خطای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان به دلیل ایراد در قسمت موتور مشاهده می‌شود. اما ارور E5 معمولا به خطای برقی در موتور اشاره می کند. اتصالات و سیم های برق و سپس اتصال برد الکتریکی و موتور را بررسی کنید. برای تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید.

ارور E6: ایراد در تخلیه آب، ایراد رایج دیگری است که در نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان به ثبت رسیده است. برای رفع این ایراد اول به صورت دستی آب باقی مانده در دستگاه را خارج کنید و سپس لوله ی خروج فاضلاب و فیلترها را بررسی کنید. در مرحله آخر ممکن است ایراد از پمپ تخلیه باشد که در صورت نیاز باید تعویض شود.

اگر هر ایراد دیگری را روی صفحه نمایشگر لباسشویی خود دیدید، می‌توانید با خواندن دفترچه راهنمای آن متوجه شوید ایراد از کدام قسمت دستگاه است و برای رفع آن اقدام نمایید. در ادامه در خصوص تمیز کردن و از بین بردن بوی بد لباسشویی اسنوا نکاتی را می‌خوانیم.

نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان _ اصفهان تکنیک

تمیز کردن و از بین بردن بوی بد لباسشویی اسنوا

گاها به دلیل مسدود شدن خروجی‌های لباسشویی یا خرابی پمپ تخلیه دستگاه، لباس ها پس از شسته شدن نیز بوی خوبی نمی‌دهند و گاهی خود ماشین لباسشویی نیز به دلیل وجود قارچها و باکتری ها بوی نامطبوعی می‌گیرد. برای جلوگیری از این اتفاق حتما پس از استفاده، در دستگاه را برای مدتی باز بگذارید تا خشک شود. محل خیس و نم دار، بهترین مکان برای رشد قارچ ها و باکتری ها در لباسشویی است. اگر در خانه حیوان خانگی دارید، بسته شدن فیلترها، محتمل‌تر نیز هست. برای رفع بوی بد لباسشویی باید پمپ تخلیه و فیلترهای لباسشویی تمیز یا در صورت خرابی تعویض شوند شوند. می‌توانید بعد از انجام این مراحل، یک دور ماشین لباسشویی را خالی و با کمی مایع شستشو روشن کنید و بگذارید روی دور شستشوی خود دستگاه تا از شر بوی بد خلاص شوید.

تعمیر در نمایندگی لباسشویی اسنو در اصفهان

برای تعمیر دستگاه خود توسط تکنسین متخصص و با استفاده از قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان، با مرکز تعمیرات تخصصی اصفهان تکنیک با شماره تلفن 09203940413 تماس بگیرید. همکاران ما در اصفهان تکنیک، در تمام ایام هفته پاسخگوی تماس ها و پرسش های شما در خصوص تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.