کد خبر : 151711
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 11:20

نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری( INOTEX 2022) در حال برگزاری است

نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری( INOTEX 2022) در حال برگزاری است

  بورس تایمز: نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری( INOTEX 2022)، صبح امروز یکشنبه 24 بهمن ماه 1400، با حضور مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری پارک و سجاد عباس فشمی دبیر نمایشگاه و جمعی از اصحاب رسانه، در محل کارخانه نوآوری های وی در حال برگزاری

 

بورس تایمز: نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری( INOTEX 2022)، صبح امروز یکشنبه 24 بهمن ماه 1400، با حضور مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری پارک و سجاد عباس فشمی دبیر نمایشگاه و جمعی از اصحاب رسانه، در محل کارخانه نوآوری های وی در حال برگزاری است

این نمایشگاه، که هرساله توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزبان کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری است، امسال از 20 تا 23 اردیبهشت‌ماه 1401 در در بخش‌های گوناگون برگزار می‌شود.

در این رویداد بزرگ، آخرین ترندهای نوآوری و فناوری که شامل سه دسته کلی هوشمندسازی، دیجیتال و توسعه پایدار است، مورد بررسی و نمایش قرار می‌گیرد.

نمایشگاه اینوتکس که از 1390 در حال برگزاری است، علاوه بر نمایش محصولات و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آنها، اطلاعات گوناگونی در زمینه قیمت‌هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى و تکنولوژیکی را در خلال برگزارى، مورد تبادل قرار مى‌دهد.

این نمایشگاه که برای دومین سال متوالی در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود، تلاش می‌کند که علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کرده و سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا شرکت‌های خلاق آشنا کند.

اینوتکس در حالی یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شده است و هر ساله افتخار میزبانی بیش از 40 هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.

بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌هاى نوپا و نوآور در منطقه جنوب غرب آسیا، با هدف توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری، برگزار می‌شود.

در این رویداد، پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده و دبیرخانه این نمایشگاه با همکاری شرکت‌های مختلف از بخش خصوصی، برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود. همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری، از حامیان و پشتیبان‌های دائمی نمایشگاه هستند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینوتکس مراجعه کنند.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری( INOTEX 2022)، از 20 تا 23 اردیبهشت‌ماه 1401، در بخش‌های گوناگون برگزار می‌ شود.

خبرنگار: امیر زالی زاده

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.