کد خبر : 98125
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1400 - 12:15

نرخ ورود اتریوم به صرافی‌ها در حال کاهش است

نرخ ورود اتریوم به صرافی‌ها در حال کاهش است

نرخ ورود اتریوم به صرافی‌ها در حال کاهش استداده‌های تازه نشان می‌دهد که موجودی اتریوم صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در سال جاری در ۱۹.۸ میلیون واحد رسیده است. با توجه به آینده روشنی که برای شبکه اتریوم پیش‌بینی می‌شود، اکنون بحث درباره جابه‌جایی بیت کوین و اتریوم بین رده‌های اول و دوم بازار دوباره مطرح شده است.
به گزارش کریپتو اسلیت، دادهای جدید که توسط کالین وو (Colin Wu)، خبرنگار چینی گردآوری شده است، نشان می‌دهد که موجودی اتریوم کیف پول‌های مربوط به صرافی‌های ارز دیجیتال در طول این هفته به شدت کاهش یافته است.
روند نزولی موجودی اتریوم صرافی‌های ارز دیجیتال که در روزهای اخیر هم ادامه داشته است، این سوال را برای عده‌ای به وجود آورده است که دارد چه اتفاقی برای دومین ارز با ارزش بازار می‌افتد.
نمودار حجم اتریوم موجود در صرافی‌های ارز دیجیتالتحلیل‌های کالین وو نشان می‌دهد که موجودی اتریوم صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در سال جاری، یعنی ۱۹.۸ میلیون واحد رسیده است.
وو گفته است:
موجودی اتر تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال همچنان در حال کاهش است و به پایین‌ترین سطح خود..

نرخ ورود اتریوم به صرافی‌ها در حال کاهش است

داده‌های تازه نشان می‌دهد که موجودی اتریوم صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در سال جاری در ۱۹.۸ میلیون واحد رسیده است. با توجه به آینده روشنی که برای شبکه اتریوم پیش‌بینی می‌شود، اکنون بحث درباره جابه‌جایی بیت کوین و اتریوم بین رده‌های اول و دوم بازار دوباره مطرح شده است.

به گزارش کریپتو اسلیت، دادهای جدید که توسط کالین وو (Colin Wu)، خبرنگار چینی گردآوری شده است، نشان می‌دهد که موجودی اتریوم کیف پول‌های مربوط به صرافی‌های ارز دیجیتال در طول این هفته به شدت کاهش یافته است.

روند نزولی موجودی اتریوم صرافی‌های ارز دیجیتال که در روزهای اخیر هم ادامه داشته است، این سوال را برای عده‌ای به وجود آورده است که دارد چه اتفاقی برای دومین ارز با ارزش بازار می‌افتد.

نمودار حجم اتریوم موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال

تحلیل‌های کالین وو نشان می‌دهد که موجودی اتریوم صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در سال جاری، یعنی ۱۹.۸ میلیون واحد رسیده است.

وو گفته است:

موجودی اتر تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال همچنان در حال کاهش است و به پایین‌ترین سطح خود از سال گذشته، یعنی ۱۹.۸۲۷۲ واحد رسیده است.

در همین حال، نشانه‌هایی از بازیابی قیمت در بازار اتریوم دیده می‌شود که از زمان سقوط بازار پس از انتشار اخبار منفی مرتبط با ممنوعیت ارزهای دیجیتال در چین، کمتر دیده شده است. این نشانه‌ها شامل بازگشت قیمت به بالای میانگین متحرک (MA) ۲۰۰ روزه و صعودی شدن روند شاخص قدرت نسبی (RSI) است.

با این حال این وضعیت تا زمانی که مقاومت ۲,۹۰۰ دلاری شکسته نشده است تا تغییر روند بازار را تایید کند، ناپایدار خواهد بود.

نمودار قیمت اتریوم (نمای ۱ روزه بازار اتر/دلار)

کاهش ورودی صرافی‌های ارز دیجیتال همواره به‌عنوان نشانه‌ای صعودی در نظر گرفته می‌شود و نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را برای نگهداری بلندمدت از صرافی‌ها خارج می‌کنند.

کاهش موجودی صرافی‌ها و افزایش تقاضا برای خرید، می‌تواند سبب افزایش قیمت شود. این موضوع همچنین نشان‌دهنده فعالیت کم معامله‌گران در بازار اتریوم است.

کالین وو همچنین به افزایش سپرده‌گذاری‌ها در قراردادهای هوشمند اتریوم ۲.۰ اشاره کرد. او به این موضوع پی برده است که بخشی از اتریوم‌های برداشت شده از صرافی‌ها، سر از سپرده‌گذاری در قراردادهای اتریوم ۲.۰ در آورده‌اند.

وو گفته است:

در همین حین، حجم اتر سپرده‌گذرای شده در قراردادهای اتریوم ۲.۰ در حال افزاش است و به ۶.۱۱۴۲۴ میلیون واحد رسیده است.

این موضوع می‌تواند قدرت خریداران را برای کاهش موجودی اتریوم صرافی‌ها بیشتر کند.

در حال حاضر اتریوم‌های سپرده‌گذاری شده در قراردادهای هوشمند، تا زمانی که تراکنش‌ها در فاز دوم به‌روزرسانی شبکه تایید شوند، قفل شده‌اند. توسعه‌دهندگان اتریوم هم تاریخ دقیقی برای پیاده‌سازی فاز دوم به‌روزرسانی اعلام نکرده‌اند و تنها گفته‌اند که در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ است.

بسیاری از تحلیل‌گران توسعه شبکه اتریوم را دلیلی برای افزایش اعتماد به نفس سرمایه‌گذاران می‌دانند. به همین خاطر بحث درباره جابه‌جایی بیت کوین و اتریوم بین رده‌های اول و دوم بازار دوباره مطرح شده است.

الکس ماشینسکی (Alex Mashinsky)، بنیان‌گذار شبکه سلسیوس، در گفتگویی با کیتکو نیوز (Kitco News) گفته است که این جابه‌جایی، حداقل در پلتفرم او اتفاق افتاده و ارزش دلاری بازار اتریوم از بیت کوین پیش گرفته است.

بنیان‌گذار سلسیوس گفته است:

جابه‌جایی اکنون اتفاق افتاده است. ارزش دلاری اتریوم‌های موجود در پلتفرم سلسیوس از بیت کوین پیش گرفته است و تصور می‌کنم که بازار هم همین مسیر را طی کند.

جابه‌جایی یا فلیپنینگ (flippening) به طور کلی به فرآیندی اشاره دارد که در آن ارزش بازار یک ارز دیجیتال از ارز دیگری سبقت بگیرد. بنابراین ارزش دلاری دارایی‌های نگهداری شده توسط کاربران یک پلتفرم خاص ارتباطی با این موضوع ندارد.

ماشینسکی همچنین گفته است که کاربردهای اتریوم جذابیت بیشتری نسبت به خاصیت ذخیره ارزش بیت کوین دارد و معتقد است که همین موضوع باعث جابه‌جایی بیت کوین و اتریوم در رده اول بازار می‌شود.

او در این رابطه گفته است:

برای یک برنامه کاربردی‌بودن مزایای بیشتری دارد، درست است؟ در جهان تعداد افرادی که به دنبال کاربردهای [یک ارز] هستند بیشتر از کسانی است که می‌گویند «من نگران پول فیات خود هستم و می‌خواهم ارزش آن را حفظ کنم.»

با توجه به ارزش ۶۳۶ میلیارد دلاری بازار بیت کوین، با فرض این‌که قیمت بیت کوین تغییری نکند، قیمت اتریوم باید به ۵,۴۰۰ دلار برسد تا بتواند جایگاه اول بازار ارزهای دیجیتال را از آن خود کند.

نرخ ورود اتریوم به صرافی‌ها در حال کاهش است

در این باره بیشتر بخوانید

  • ویتالیک بوترین: تعداد واحدهای اتر ۴۰ میلیون کمتر از حد انتظار است
  • شرکت گری‌اسکیل فقط در یک هفته ۱۸۵ میلیون دلار بیت کوین خریده است!
  • بازگشت قیمت بیت کوین به سطوح بالا؛ چه زمانی روند بازمی‌گردد؟
  • وضعیت بازار؛ ثبات نسبی قیمت بیت کوین همزمان با احیای قیمت آلت کوین‌ها
  • به‌روزرسانی بزرگ لندن برای اتریوم؛ تاریخ پیاده‌سازی این هفته اعلام می‌شود

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.