کد خبر : 210762
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 12:01
دیدگاه‌ها برای نحوه ورود به سامانه ستاد ایران بسته هستند

نحوه ورود به سامانه ستاد ایران

نحوه ورود به سامانه ستاد ایران

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فراگیرشدن اینترنت، همه مردم نیز تمایل دارند اغلب کارهای خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند. با توجه به اهمیت اینترنت در زندگی و برای آسایش و راحتی مردم، دولت خدمات اینترنتی و غیرحضوری زیادی را با راه‌اندازی سامانه‌های مختلف، در اختیار مردم قرار داده است. یکی

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فراگیرشدن اینترنت، همه مردم نیز تمایل دارند اغلب کارهای خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند. با توجه به اهمیت اینترنت در زندگی و برای آسایش و راحتی مردم، دولت خدمات اینترنتی و غیرحضوری زیادی را با راه‌اندازی سامانه‌های مختلف، در اختیار مردم قرار داده است. یکی از این سامانه‌ها، ستاد ایران و یا همان سامانه تدارکات الکترونیکی است.

کاربران از سامانه ستاد به منظور شرکت در مزایدات و مناقصات دستگاه‌های دولتی استفاده می‌کنند. برای استفاده از خدمات سامانه ستاد ایران، ابتدا باید در این سامانه نام‌نویسی کنید و سپس وارد آن شوید. برخی از افراد می‌توانند به راحتی از سامانه تدارکات الکترونیکی استفاده کنند اما برخی دیگر ممکن است در نام‌نویسی و نحوه ورود به سامانه ستاد ایران، مشکل داشته باشند. در ادامه قصد داریم شما را با چگونگی ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی آشنا کنیم.

منظور از سامانه ستاد ایران چیست؟

امروزه اغلب مردم خرید و فروش و معاملات غیر حضوری و اینترنتی را به حضوری ترجیح می‌دهند. برای انجام معاملات در بستر اینترنت، نیاز به یک سایت و سامانه معتبر داریم. اما هزینه‌های برنامه‌نویسی، سئوسازی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی، بسیار هزینه‌بر است. دولت برای کاهش هزینه‌های مربوط به طراحی سایت، جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی و انجام معاملات سالم و ایمن، اقدام به طراحی سایت‌های الکترونیکی زیادی کرده است. سامانه ستاد ایران، یکی از این سایت‌هاست. با ورود به سامانه ستاد ایران و بهره‌مندی از خدمات آن، به راحتی می‌توانید معاملات خود را انجام دهید.

نحوه نام‌نویسی در سامانه ستاد ایران

اگر تا بحال از از خدمات الکترونیکی سامانه ستاد ایران استفاده نکرده‌اید، ابتدا باید ثبت‌نام کنید. برای این کار ابتدا ستادایران را در مرورگر خود جست و جو کنید. بعد از باز شدن صفحه مورد نظر، برروی گزینه ورود/ ثبت‌نام کلیک کنید. سپس تعیین کنید که قصد دارید به عنوان تامین‌کننده، مزایده‌گر و یا مناقصه‌گر در سایت ثبت‌نام کنید. بعد از اتمام این مرحله، باید اطلاعاتی شامل جنسیت، ملیت و سایر اطلاعات فردی خود را وارد کنید و وارد مرحله بعدی شوید.

در این مرحله کد احراز هویتی برای شماره‌ای که ثبت کردید، ارسال می‌شود. پس از وارد کردن کد احراز هویت در قسمت مربوطه، نسبت به کامل کردن سایر اطلاعات خواسته شده، بپردازید. پس از پایان تمامی این مراحل، ثبت‌نام شما با موفقیت پایان می‌یابد و می‌توانید وارد سایت شوید. توجه داشته باشید که کلیه مراحل مربوط به ثبت نام سایت ستاد ایران، رایگان است.

 

آنچه در مورد نحوه ورود به سامانه ستاد ایران باید بدانید

برای ورود به سامانه ستاد ایران مرورگر لپ‌تاپ و یا موبایل خود را باز کرده و آدرس سایت ستاد ایران را در جست و جوگر بنویسید. بعد از این‌که صفحه باز شد بر روی گزینه ورود/ ثبت‌نام بزنید. سپس نام کاربری و رمز عبوری را که در مرحله نام‌نویسی انتخاب کرده‌اید را وارد کنید. پس از تایید نام کاربری و رمز عبور، می‌توانید به خدمات الکترونیکی ستاد ایران دست پیدا کرده و به انجام معاملات خود بپردازید.

در صورت فراموشی رمز عبور چه کنیم؟

برخی از افراد ممکن است بنا به هر دلیلی رمز عبور خود را فراموش کرده باشند. این افراد در ورود به سامانه ستاد ایران با جمله اخطاری “رمز عبور اشتباه است” مواجه می‌شوند. این افراد می‌توانند بر روی گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام، کلیک کنند. در این صورت صفحه‌ای باز شده که باید شماره موبایلی که قبلا در سیستم ثبت کرده‌اید را در کادر موجود وارد کنید. سپس بر روی گزینه ثبت و ارسال کد بازنشانی کلیک کنید. رمز عبور جدید و بازنشانی شده به شماره موبایل شما ارسال می‌شود. برای ورود به سامانه ستاد ایران، می‌توانید از این رمز عبور جدید استفاده کنید.

سخن پایانی

یکی از معروف‌ترین و معتبرترین سایت‌های الکترونیکی جهت انجام انواع معاملات اینترنتی، مزایدات و مناقصات، سامانه ستاد ایران است. ستاد ایران سامانه‌ای کاملا دولتی بوده و ثبت‌نام در این سایت بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای است‌‌. در این مقاله چگونگی ثبت‌نام و ورود به سامانه ستاد ایران به طور کامل گفته شد. در این سامانه، انجام تمامی مناقصات و مزایدات تحت نظر دولت صورت می‌گیرد. برای آگاهی از اخبار مناقصات و مزایدات، می‌توانید به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه فرمایید.

ارتباط گستران هزارهhezarehinfo.net  یکی از بهترین سامانه های اطلاع‌دهنده انواع مزایدات و مناقصات داخلی و خارجی است. تمامی اخبار موجود در این سایت، بروز بوده و می‌تواند اطلاع جامعی در اختیار کاربران قرار دهد. برای آگاهی از تمامی مناقصات و مزایدات ستاد ایران، به سایت معتبر ارتباط گستران هزاره  می توانید مراجعه کنید.

منبع:

https://resalat-news.com/چگونه-در-مزایده-ستاد-ایران-شرکت-کنیم؟/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.