کد خبر : 140650
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 14:59

میانگین‌های متحرک مقاومتی بر سر راه قیمت‌ها؛ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند

میانگین‌های متحرک مقاومتی بر سر راه قیمت‌ها؛ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند

میانگین‌های متحرک مقاومتی بر سر راه قیمت‌ها؛ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشندبیت کوین در محدودهٔ فشار فروش قرار دارد و تنها در صورت جهش قیمت آن از سطوح فعلی می‌توانیم برای ادامه روند صعودی شانس قائل باشیم. گرچه در صورت موفق‌نبودن گاوها برای سوق‌دادن قیمت و تثبیت آن در سطوح بالاتر، مجدداً ممکن است ریزش بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها را مشاهده کنیم.
قیمت بیت کوین در روز جمعه ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) نزدیک به سطح ۳۴,۰۰۰ دلار بسته شد که نسبت به اوج تاریخیِ ۶۹,۰۰۰ دلاری ثبت‌شده در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آبان ۱۴۰۰)، نزدیک به ۵۰ درصد افت قیمت داشته است. به‌تبعیت از بیت کوین، آلت کوین‌های بازار نیز نتوانستند از این ریزش جان سالم به‌در ببرند و با کاهش ۴۶ درصدی قیمت‌ها مواجه شدند. به‌دنبال ریزش قیمت‌ بیت کوین و آلت کوین‌ها، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز نسبت به بالاترین نرخ ثبت‌شده آن در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) در سطح ۳ تریلیون دلار، با افت ۴۶ درصدی روبه‌رو شد و تا محدوده ۱.۶ تریلیون دلار سقوط کرد.
علاوه بر بازار ارزهای دیجیتال، حجم کلی معاملات در بازار خریدوفروش سها..

میانگین‌های متحرک مقاومتی بر سر راه قیمت‌ها؛ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند

بیت کوین در محدودهٔ فشار فروش قرار دارد و تنها در صورت جهش قیمت آن از سطوح فعلی می‌توانیم برای ادامه روند صعودی شانس قائل باشیم. گرچه در صورت موفق‌نبودن گاوها برای سوق‌دادن قیمت و تثبیت آن در سطوح بالاتر، مجدداً ممکن است ریزش بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها را مشاهده کنیم.

قیمت بیت کوین در روز جمعه ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) نزدیک به سطح ۳۴,۰۰۰ دلار بسته شد که نسبت به اوج تاریخیِ ۶۹,۰۰۰ دلاری ثبت‌شده در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آبان ۱۴۰۰)، نزدیک به ۵۰ درصد افت قیمت داشته است. به‌تبعیت از بیت کوین، آلت کوین‌های بازار نیز نتوانستند از این ریزش جان سالم به‌در ببرند و با کاهش ۴۶ درصدی قیمت‌ها مواجه شدند. به‌دنبال ریزش قیمت‌ بیت کوین و آلت کوین‌ها، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز نسبت به بالاترین نرخ ثبت‌شده آن در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) در سطح ۳ تریلیون دلار، با افت ۴۶ درصدی روبه‌رو شد و تا محدوده ۱.۶ تریلیون دلار سقوط کرد.

علاوه بر بازار ارزهای دیجیتال، حجم کلی معاملات در بازار خریدوفروش سهام S&P500 هم نسبت به نرخ سال گذشته خود افت ۸ درصدی را تجربه کرده است. در این میان بازار معاملات طلا پررونق‌تر از سایر بازارها بود و معامله‌گران به رشد ۱.۷۶ درصدی این بازار کمک شایانی کردند.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال در arz.watch

نبود دانش کافی و رعایت‌نکردن بحث مدیریت سرمایه در بازار معاملاتی بیت کوین، باعث شد تا برخی از معامله‌گران که به‌هنگام قرارگرفتن قیمت بیت کوین در سطوح اوج قیمتی خود اقدام به خرید کرده‌اند؛ هم‌اکنون ترس و شائبه این مسئله را داشته باشند که آیا دوباره شاهد بازگشت قیمت بیت کوین به سطوح بالاتر خواهند بود یا خیر؟

از سوی دیگر نجیب بوکیله، رئیس‌جمهور السالوادور از فرصت به‌دست‌آمده بهره لازم را برده و در محدودهٔ قیمتی ۳۶,۵۸۵ دلار، ۴۱۰ بیت کوین دیگر خریداری کرد.

در ادامه باید دید آیا بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانند از این شرایط نامطلوب خارج شوند و روند صعودی در پیش بگیرند یا همچنان در همین سطوح در نوسان خواهند بود؟ مقاله پیشِ‌رو ۵ ارز دیجیتال برتر بازار را برای روشن‌شدن این موضوع بررسی می‌کند.

بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین تحت‌تأثیر فروش شتاب‌زده و از روی ترس معامله‌گران به زیر محدودهٔ حمایتی ۳۹,۶۰۰ تا ۳۷,۳۳۲ دلاری در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) سقوط کرد که با ادامه فشار فروش ایجادشده در ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) تا سطح ۳۴,۰۰۸ دلاری نزول پیدا کرد.

نمودار قیمت بیت کوین (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

طی روزهای گذشته روند نزولی قدرتمند ایجادشده برای قیمت بیت کوین، موجب قرارگرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوه سطح ۲۰ شد که نشان‌دهنده تمایل معامله‌گران به فروش دارایی بیت کوین خود در کوتاه‌مدت است. البته قیمت بیت کوین معمولاً پس از عبور از فاز اشباع فروش به‌وجودآمده، با تثبیت قیمتی و رالی‌های روبه‌جلو برای احیای قیمت همراه است.

اقدام برای بازپس‌گیری سطوح ازدست‌رفته و احیای قیمتی، معمولاً با مقاومت در سطوح بالاتر مواجه می‌شود. اگر محدوده قیمتی ۳۷,۳۳۲ تا ۳۹,۶۰۰ دلاری به مقاومت تبدیل شود، همچنان شاهد پابرجایی جو منفی در بازار و تمایل معامله‌گران به فروش در رالی‌های صعودی خواهیم بود.

در شرایط به‌وجودآمده خرس‌ها این فرصت را غنیمت شمرده و تلاش می‌کنند تا با ادامه روند نزولی، جفت ارز بیت کوین/ تتر را به سطح حمایتی قدرتمند در ۳۰,۰۰۰ دلار هدایت کنند. شکست و بسته‌شدن قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر) در ۴۱,۴۲۷، به‌عنوان اولین نشانه برای تغییر روند حرکتی قیمت بیت کوین و کاهش تسلط خرس‌ها بر بازار معاملاتی بیت کوین خواهد بود.

نمودار قیمت بیت کوین (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین خریدوفروش در محدوده الگوی کانال نزولی را نشان می‌دهد. همچنین خرس‌ها در تلاش برای کاهش قیمت به زیر محدوده کانال بودند که موفق به تثبیت قیمت در این محدوده نشدند. این موضوع بیانگر حضور گاوها در این سطح قیمتی و اقدام به خرید توسط آنها در این محدوده را نشان می‌دهد. به این ترتیب همچنان قیمت بیت کوین درون الگوی کانال نزولی قرار دارد و از ریزش آن به سطوح پایین‌تر جلوگیری شده است.

با رسیدن قیمت به محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر) باید منتظر مقاومت خرس‌ها برای پس‌زدن قیمت از این سطح باشیم. حال اگر قیمت بیت کوین با برخورد به این سطح مقاومتی نتواند از آن به سلامت عبور کند، شاهد سقوط آن به زیر سطح قیمتی ۳۴,۰۰۸ دلار خواهیم بود که باعث تشدید فشار فروش نیز می‌شود. از طرف دیگر، با شکست قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، امید برای رسیدن قیمت بیت کوین به بالای خط مقاومت کانال، زنده خواهد شد.

لونا (LUNA)

قیمت توکن لونا (LUNA) چند روز گذشته درون کانال نزولی شکل‌گرفته در حال معامله‌شدن است. قیمت لونا در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) به‌سمت خط حمایتی کانال سقوط کرد؛ اما همان طور که از کندل‌های بلند شکل‌گرفته در نمودار هم مشخص است، گاوها با ایجاد فشارخرید قوی در این محدوده قیمتی از ریزش بیشتر آن جلوگیری کردند.

نمودار قیمت توکن لونا (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

جفت ارز لونا/ تتر (LUNA/ USDT) می‌تواند ابتدا به‌سمت محدوده میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ روزه و متحرک نمایی ۲۰ روزه، بازگشت قیمتی داشته باشد و در ادامه در محدوده خط روند نزولی کانال به نوسان خود ادامه دهد. حال اگر گاوها موفق به هدایت قیمت لونا به بالای کانال شوند، جفت ارز لونا/ تتر (LUNA / USDT) حرکت صعودی خود را به‌سمت محدودهٔ قیمتی ۸۷.۹۰ دلار تا ۹۳.۸۱ دلار ادامه خواهد داد.

برخلاف این سناریو، اگر قیمت این جفت ارز از سطح موجود کاهش پیدا کرده و به زیر محدوده بین میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ روزه و نمایی ۲۰ روزه برسد، تسلط خرس‌ها بر بازار معاملاتی لونا و اقدام آنها برای فروش در رالی‌های صعودی را نشان می‌دهد. همچنین با تداوم این روند، برخورد با خط حمایتی کانال محتمل خواهد بود و در صورت شکست و بسته‌شدن قیمت زیر این سطح، شرایط برای تشدید فشار فروش فراهم خواهد شد.

نمودار قیمت توکن لونا (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

نمودار ۴ ساعته قیمت توکن لونا، بیانگر رسیدن آن به محدوده سطح مهم میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر) است. شیب نزولی شکل‌گرفته برای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگرفتن شاخص قدرت نسبی زیر خط میانی نمودار، بیانگر برتری جزئی خرس‌ها در بازار معاملاتی لونا است.

حال اگر گاوها موفق به بالابردن قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر) شوند، می‌توانیم نظاره‌گر یک رالی به‌سمت خط روند نزولی درون کانال باشیم. در غیر این صورت اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند، خرس‌ها قدرت را در دست گرفته و اقدام به کشیدن قیمت به زیر خط حمایت کانال می‌کنند.

اتم (ATOM)

قیمت اتم (ATOM) در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) با برخورد به سطح مقاومتی پیش رو در ۴۰ دلار ریزش داشت و در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) با ادامه روند نزولی تا سطح میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه، به ۲۷.۵۷ دلار رسید.

نمودار قیمت اتم (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

جفت ارز اتم/ تتر (ATOM/ USDT)، پس از رسیدن به محدوده میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه، سریعاً از این سطح حمایتی جهش داشت و گاوها توانستند از ریزش قیمت به سطوح پایین‌تر جلوگیری کنند. در حال حاضر خریداران در تلاش هستند قیمت اتم را به‌سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر) در ۳۵.۹۱ دلار هدایت کنند.

شکست و بسته‌شدن قیمت اتم بالای این سطح می‌تواند به‌عنوان نشانه‌ای برای پایان دوره اصلاح قیمتی باشد. آنگاه این جفت ارز می‌تواند مسیر خود را به‌سمت مقاومت پیش رو در محدوده ۴۴.۸۰ دلار آغاز کند.

با این اوصاف در صورتی که قیمت اتم از محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش پیدا کند و زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه شکسته شود، باید منتظر شکل‌گیری روند نزولی برای قیمت اتم باشیم. به این ترتیب ریزش قیمت تا سطح ۲۰ دلار برای این جفت ارز محتمل خواهد بود.

نمودار قیمت اتم (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

نمودار ۴ ساعته قیمت اتم شکل‌گیری دو قله قیمتی را نشان می‌دهد که با شکست و بسته‌شدن قیمت زیر سطح ۳۴ دلار کامل می‌شود. هدف قیمتی این الگوی تکمیلی در محدوده ۲۳.۲۰ دلار است که این جفت ارز در نهایت پایین‌ترین حد روزانه قیمت خود را در سطح ۲۷.۳۱ دلار به ثبت رساند.

این جفت ارز به‌منظور احیای قیمت خود، ابتدا باید بتواند از سطح مقاومت قدرتمند ۳۴ دلاری عبور کند؛ آنگاه اگر گاوها موفق به هدایت قیمت اتم به‌سمت بالای این مقاومت شوند، جفت ارز اتم/ تتر (ATOM/ USDT) قدرت قرارگرفتن بالای خط روند نزولی را پیدا خواهد کرد. شکست و بسته‌شدن قیمت بالای این خط، نوید تغییر روند احتمالی قیمت را برای این جفت ارز می‌دهد.

آلکمی‌پی (ACH)

آلکمی‌پی Alchemy Pay (ACH) قصد دارد با فراهم‌کردن قابلیت انجام تراکنش‌های یکپارچه بین دو بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال و فیات شکاف بین این دو را پر کند. همکاری اخیر این پروژه با صرافی MEXC Global امکان خریدو فروش این ارز دیجیتال را برای معامله‌گران و علاقه‌مندان آن در کشورهای ژاپن، کره و اندونزی فراهم می‌کند.

به‌علاوه آلکمی‌پی با الگورند و اولنچ در جهت تسهیل راه‌های پرداخت مستقیم ارزهای فیات از طریق حساب‌های ویزا، مسترکارت پی‌پال و چندین پلتفرم پرداخت محلی دیگر مشارکت می‌کند. همچنین همکاری جدید آلکمی‌پی با شرکت خدمات پرداختی مطرح NIUM، به آنها کمک می‌کند تا از طریق خدمات این شرکت هزینه‌های پرداختی مربوط به مشتری‌هایشان را در بیش از ۱۹۰ کشور کاهش دهند. همچنین شرکت ارائه خدمات پرداخت NIUM در سراسر مناطق حائز اهمیت از نظر بازار مالی مانند انگلستان، اروپا، آمریکا، سنگاپور، هنگ‌کنگ و استرالیا فعالیت دارد که به نفوذ هرچه بهتر و بیشتر آلکمی‌پی به این بازار کمک می‌کند.

علاوه بر این، شبکه آلکمی‌پی پس از مشارکت با میکردائو (MakerDao) پشتیبانی از استیبل کوین DAI را به پلتفرم خود اضافه کرد. همچنین در قدم بعدی این پروژه خبر از همکاری تازه خود با پروژه (IOTX) داده است که این یکپارچگی در راستای ایجاد قابلیت پرداخت بین سازمان‌های تجاری (B2B) و مصرف‌کننده به سازمان (C2B) در نقاط مختلف جهان خواهد بود.

مشارکت‌های متعدد این پروژه به آن کمک کرده است تا پشتیبانی خود را در بیش از ۷۰ کشور با استفاده از ۳۰۰ کانال پرداختی که قادر به ارائه خدمات به بیش از ۲ میلیون مصرف‌کننده است، گسترش دهد. خبر خوب دیگر برای این پروژه لیست‌شدن توکن آن در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۱ دی) در صرافی بایننس است که امکان گسترش معاملات و خریدوفروش توکن آلکمی‌پی (ACH) را برای طیف گسترده‌ای از کاربران فراهم آورده است.

قیمت توکن آلکمی‌پی (ACH) پس از ثبت اوج تاریخی قیمت خود در ماه اوت ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰)، روند نزولی به خود گرفت که نشان‌دهندهٔ تمایل معامله‌گران به ذخیره سودهای به‌دست‌آمده در رالی‌های صعودی قیمت است.

نمودار قیمت آلکمی‌پی (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

جفت ارز آلکمی‌پی تتر (ACH/ USDT) در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) به زیر محدوده حمایتی قوی بین ۰.۰۴۵ تا ۰.۰۵۶ دلار سقوط کرد؛ اما خرس‌ها نتوانستند از فرصت به‌دست‌آمده بهره لازم را ببرند که این مسئله نشان‌دهنده تقاضای بالا برای خرید در قیمت‌های پایین‌تر است.

اگر گاوها موفق به بالابردن قیمت به‌سمت محدوده مقاومتی این جفت ارز شوند، احتمال ایجاد یک تله خرسی برای فروشندگانی که به‌تازگی در این محدوده اقدام به فروش کرده‌اند نیز وجود دارد. در نتیجه این فعل و انفعالات قیمتی، ممکن است جفت ارز آلکمی‌پی/تتر (ACH/ USDT) به‌سمت خط روند نزولیِ الگوی مثلث نزولیِ شکل‌گرفته در نمودار، سوق داده شود. شکست و بسته‌شدن قیمت بالای این مثلث نویدبخش آغاز روند صعودی قیمت این جفت ارز خواهد بود.

از سوی دیگر، اگر قیمت از ناحیه سربار کاهش یابد، نشان‌دهنده تغییر در احساسات معامله‌گران از خرید در کف قیمت به فروش در رالی‌ها خواهد بود. همچنین خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر سطح ۰.۰۳ دلار کاهش دهند و روند نزولی را از سر بگیرند.

فانتوم (FTM)

قیمت فانتوم (FTM) در تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) توانست از مقاومت پیش‌روی ۳.۱۷ دلاری عبور کند؛ اما موفق نشد در ادامه از پس سطح مقاومتی بعدی در ۳.۴۸ دلار عبور کند. این موضوع ممکن است باعث شود معامله‌گران اقدام به ذخیره سود کنند و این هم به‌نوبه خود به عقب‌نشینی شدید قیمت منجر شود.

نمودار قیمت فانتوم (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

خرس‌ها در تاریخ ۲۲ ژانویه قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA-50، خط قرمز در تصویر) در ۲.۱۴ دلار رساندند؛ اما نتوانستند جفت ارز فانتوم/ تتر (FTM/USDT) را به‌سمت میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه در ۱.۵۷ دلار کاهش دهند. با این حال، اقدام به خرید قوی توسط گاوها موجب رشد قیمت به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA-50، خط قرمز در تصویر) شده است.

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند قیمت فانتوم را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هدایت کرده و تثبیت کنند. اگر آنها در این مسیر موفق شوند، آنگاه باید منتظر بازپس‌گیری محدوده بالاسری باشیم. برخلاف این فرضیه، کاهش قیمت از سطح فعلی یا رسیدن آن به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیانگر فروش گاوها در رالی‌های صعودی است. به این ترتیب و در ادامه این روند، خرس‌ها تلاش خواهند کرد این جفت ارز را به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه برسانند.

نمودار قیمت فانتوم (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

نمودار ۴ ساعته، شکل‌گیری یک الگوی سروشانه را نشان می‌دهد که هدف آن سطح قیمتی ۱.۷۰ دلار است. در ادامه روند، این جفت ارز توانست از سطح ۱.۷۷ دلار جهش کرده و به محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد که به‌عنوان یک مقاومت سخت عمل می‌کند.

حال اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، خرس‌ها تلاش خواهند کرد روند نزولی را از سر بگیرند و قیمت این جفت ارز را به ۱.۳۰ دلار کاهش دهند. از طرف دیگر، اگر قیمت افزایش یابد و بالاتر از محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ شود، این جفت ارز می‌تواند تا محدوده خط گردن نزولی و سپس تا ۳.۰ دلار افزایش یابد.

لئو (LEO)

قیمت توکن لئو در تاریخ ۲۱ ژانویه به زیر الگوی کانال صعودی سقوط کرد و بسته شد؛ اما نکته مثبت اقدام گاوها به خرید در نقاط پایین قیمتی است که در تلاش هستند قیمت را به بالای میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ روزه و نمایی ۲۰ روزه برسانند.

نمودار قیمت لئو (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

حال اگر گاوها موفق شوند، جفت ارز لئو/ تتر (LEO/USD) می‌تواند مقاومت سربار را در سطح ۳.۹۲ دلار دوباره آزمایش کند. شکست و بسته‌شدن قیمت بالاتر از این سطح می‌تواند نشان‌دهنده از سرگیری روند صعودی باشد. آنگاه این جفت ارز می‌تواند تا خط مقاومت کانال افزایش یابد.

اگر گاوها قیمت را به بالای کانال برسانند، قیمت لئو می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد؛ اما اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر سطح ۳.۳۷ دلار برسد، این دیدگاه مثبت باطل می‌شود. سپس این جفت ارز می‌تواند به سطح حمایتی قوی خود در محدوده میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه در ۳.۱۹ دلار سقوط کند.

نمودار قیمت لئو (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها بارها و بارها تلاش کردند قیمت را به بالاتر از مقاومت سربار در ۳.۸۵ دلار هدایت کرده و حفظ کنند؛ اما در این راه شکست خوردند. این موضوع ممکن است تمایل معامله‌گران به ذخیره سود در قیمت‌های بالا را بیشتر کند که در نتیجه به کاهش قیمت تا سطح حمایتی کلیدی در ۳.۴۰ دلار منجر می‌شود.

جهش سریع قیمت از محدوده ۳.۴۰ دلار نشان‌دهنده فشار خرید در این سطح است. گاوها اکنون سعی خواهند کرد قیمت را به ۳.۸۵ دلار برسانند. اگر گاوها بتوانند قیمت را از منطقه سربار ۳.۸۵ تا ۳.۹۲ دلار عبور دهند، آنگاه روند صعودی می‌تواند از سر گرفته شود. این دیدگاه مثبت در صورت شکست و بسته‌شدن قیمت زیر سطح ۳.۴۰ دلار باطل می‌‎شود.

میانگین‌های متحرک مقاومتی بر سر راه قیمت‌ها؛ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند

در این باره بیشتر بخوانید

  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ احتمال ادامه روند صعودی بیت کوین، سولانا و اولنچ
  • شکست خط روند نزولی در اینترنت کامپیوتر و هارمونی؛ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ واکنش بازار در رابطه با تصمیمات فدرال رزرو چگونه خواهد بود؟
  • سقف تاریخیِ نیِر پروتکل و نوسان اتم و فانتوم در حوالی ATH؛ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ روند کاهش نوسانات بازار چگونه به پایان خواهد رسید؟

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.