کد خبر : 209107
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 11:37
دیدگاه‌ها برای مچ بند هوشمند بخریم بهتر است یا یک ساعت هوشمند؟ بسته هستند

مچ بند هوشمند بخریم بهتر است یا یک ساعت هوشمند؟

مچ بند هوشمند بخریم بهتر است یا یک ساعت هوشمند؟

زمان زیادی از ابداع گجت های هوشمند نمی گذرد. اما این وسایل هوشمند به جزء جدایی ناپذیر زندگی خیلی از افراد تبدیل شده است. از برند های مطرحی مانند اپل و سامسونگ گرفته تا فیت بیت و گارمین، انتخاب های زیادی از این گجت پوشیدنی برای شما وجود دارد که کمک می کند تناسب اندام

زمان زیادی از ابداع گجت های هوشمند نمی گذرد. اما این وسایل هوشمند به جزء جدایی ناپذیر زندگی خیلی از افراد تبدیل شده است. از برند های مطرحی مانند اپل و سامسونگ گرفته تا فیت بیت و گارمین، انتخاب های زیادی از این گجت پوشیدنی برای شما وجود دارد که کمک می کند تناسب اندام خود را حفظ کرده و از تمام فعالیت های بدنی خود اطلاع داسته باشید.

ساعت‌های هوشمند و مچ بند های هوشمند می‌توانند به شما کمک کنند با نزدیکان خود در ارتباط باشید، فعالیت‌های روزانه‌تان را دنبال کنید و پیشرفت‌ های خود را به سمت داشتن اندامی قابل قبول زیر نظر بگیرید. اما تفاوت هایی بین این دو نوع کالای دیجیتالی وجود دارد. بنابراین باید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی می تواند برای شما مهم تر باشد و از همه مهمتر چه مبلغی برای خرید کنار گذاشته اید.

به طور کلی، مچ بند هوشمند بیشتر بر رصد سلامتی و فعالیت های روزانه شما متمرکز است تا اعلان‌های هوشمند. چرا که صفحه‌ نمایش‌ کوچک‌ آن‌ به اندازه نمایشگر ساعت‌ هوشمند، برای خواندن پیام ها و پاسخ به آنها مفید نمی باشند.

معمولا ساعت‌های هوشمند افرادی را هدف قرار می دهند که علاقه زیادی به مد و استایل خاص و متفاوت دارند و از طرفی می‌خواهند تناسب اندام خود را حفظ کنند؛ این افراد عمدتاً خواهان یک ساعت هوشمند جذاب با ویژگی‌های متفاوت برای حفظ استایل خود هستند. به این ترتیب می توان گفت این مدل ساعت ها حسگرهای زیادی برای ردیابی ورزش های تخصصی افراد را دارا می باشند. آیا همچنان مطمئن نیستید کدام نوع گجت پوشیدنی برای شما مناسب است؟

برای که با قطعیت تصمیم بگیرید کدام گجت را می خواهید، بررسی های مچ بند هوشمند و ساعت هوشمند را در این محتوا مرور کنید و مناسب ترین مدل متناسب با نیازها و بودجه خود را بیابید.

برای هرکدام چه مبلغی باید بپردازم؟

شما می توانید ردیاب تناسب اندام را حداقل با ۳۰۰ هزار تومان خریداری کنید، یا می توانید بیش از۵ میلیون برای یک مدل برجسته با ویژگی های خارق العاده بپردازید. ساعت های هوشمند از ۳۰۰ هزارتومان برای مدل های غیر اصل شروع می شوند و تا ۶۰ میلیون تومان قیمت متغیری دارند .

موارد دیگری که بر قیمت تأثیر می گذارند، طراحی و مواد به کار رفته در ساخت آنها است. برخی از ساعت‌ها طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای طراحی دارند، مانند انتخاب بند چرمی، بند بافته شده یا بند فلزی.

اگرچه قیمت به هیچ وجه نشانگر عملکرد بهینه آنها نیست! شما ممکن است به ردیاب تناسب اندام و ساعت‌ هوشمندی برخورد کرده باشید و ببینید با اینکه قیمت بالایی دارند، اما به هیچ وجه کاربردی نبوده و انتظارات شما را از یک ساعت یا مچ بند هوشمند برآورده نمی کنند.

چرا مچ بند هوشمند را انتخاب می کنید؟

در سطح پایه، یک مچ بند هوشمند می تواند گزارشی از فعالیت های روزانه، ثبت تعداد گام ها، میزان کالری سوزانده شده و یا میزان خواب را به شما ارائه بدهد. دستگاه های پیشرفته تر از انواع خاصی از ورزش ها مانند دویدن، دوچرخه سواری یا شنا پشتیبانی می کنند. برخی دیگر نیز، ارزیابی چند ورزش را با هم ارائه می دهند. بنابراین می توانید کل تمرینات خود را از تردمیل گرفته تا استخر از طریق این گجت ها ثبت نمایید.

برخی سنسورهای پیشرفته تری برای مچ بند هوشمند وجود دارند، مانند مانیتور ضربان قلب و برخی اعلان های هوشمند اولیه برای متن یا ایمیل. با اینکه این ویژگی ها مخصوص تلفن همراه است، اما شما می توانید با ویژگی هایی که این گجت هوشمند دارد، گوشی خود را در خانه رها کرده و با خیال راحت برای دوچرخه سواری و دویدن آماده شوید.

مچ بند هوشمند بخریم بهتر است یا یک ساعت هوشمند؟

مزایا و معایب مچ بند هوشمند

مزایا: مچ بند ها با قیمت‌های پایین تری در دسترس هستند. می‌توان مدل هایی با طیف وسیعی از ویژگی‌های خاص و کاربردی با قیمت حدود یک میلیون تومان خریداری کرد، بنابراین اگر مبلغ زیادی برای خرید آن در نظر نگرفته اید، مچ بند گزینه مناسب تری برای شما است. مدل‌های زیادی برای راحتی کاربر طراحی شده‌اند، بنابراین این گجت پوشیدنی دیجیتال را می‌توانید در تمام طول روز بدون هیچ مشکلی به مچ خود ببندید. دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای ورزش‌ها و فعالیت‌های بسیار خاص در دسترس افراد حرفه ای قرار می گیرند با قیمت‌های بالاتر و ممکن است شما را متعجب کند که آیا بهتر نیست یک ساعت هوشمند داشته باشید!

معایب مچ بند هوشمند: خارج از حوزه ثبت فعالیت های ورزشی، دستگاه‌ها از نظر تنوع برای عملکردهای دیگری مانند اعلان‌ هوشمند، پخش موسیقی و برنامه‌های شخص ثالث، خیلی کاربردی به نظر نمی رسند.

بهترین مچ بند هوشمند دقیق، راحت و کاربردی است. برخی از مدل ها ممکن است در بیان داده ها و حتی برای پوشیدن و استفاده دردسرساز باشند. اگر فکر می‌کنید مچ بند هوشمند بهترین گزینه برای شماست، دریابید که کدام مدل‌ها برای شما مناسب است. بنابراین بررسی گزینه هایی که سایت گل بچین از این دو مدل کالای دیجیتال بررسی کرده، شما را در تصمیم گیری یاری می رساند.

چرا اسمارت واچ را انتخاب کنیم؟

اگر دوست دارید به سراغ ساعت هوشمند بروید و ایده داشتن یک گوشی هوشمند مینیاتوری بر روی مچ دست خود را دارید، یا به دنبال ویژگی هایی برای ثبت فعالیت های ورزشی هستید، اسمارت واچ گزینه مناسب تری برای شماست.

بزرگ‌ترین نقطه قوت ساعت‌های هوشمند، توانایی آن‌ها در پیوند دادن اعلان‌های تلفن هوشمند، مانند پیام‌های متنی، تماس‌ها، ایمیل‌ها، مسیرها، قرارهای ملاقات و پیام‌های شبکه های اجتماعی باهم است.

مچ بند هوشمند بخریم بهتر است یا یک ساعت هوشمند؟

بهترین اسمارت واچ به شما این امکان را می دهند به راحتی اعلان ها را مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهید، پاسخ های متنی یا ایمیلی را به راحتی تایپ کنید، یا پاسخ های «هوشمندانه» بفرستید. از سویی دیگر بیشتر آنها حداقل باید اصول اولیه ثبت فعالیت های مرتبط با تناسب اندام را داشته باشند.

بهترین ساعت هوشمند به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگتر از یک مچ بند هوشمند جزئیات ورزش یا اعلان های هوشمند را راحت تر به نمایش می گذارد. بنابراین می توان در یک نگاه و بدون بیرون آوردن گوشی این پیام ها را ارزیابی نمود .برخی نمونه ها، همانطور که اشاره کردیم، مملو از حسگرها و فناوری های جدید برای ارزیابی فعالیت های خاص مانند دویدن، شنا کردن در فضای آزاد هستند که شامل موارد زیر می باشد:

  • مجهز بودن به ویژگی ارتفاع سنج که موقعیت شما را ردیابی می کند و اعلام می کند در چه ارتفاعی از سطح دریا قرار گرفته اید و به این ترتیب قادر خواهید بود مکان خود را شناسایی نمایید.
  • فشار سنج میزان فشار هوا در اتمسفر رو بررسی کرده و پیش بینی می کند آیا شرایط آب و هوایی رفته رفته بهتر می شود یا بدتر. حتی برخی مدل ها، احتمال وقوع طوفان رو به شما هشدار می دهند.
  •  ردیابی موقعیت مکانی مانند جی پی اس، قطب  نما نقشه ها از مسیرهایی که شما طی کرده اید را با توضیحات اضافی به شما ارائه می دهند.
  • دماسنج می تواند به شما کمک کند برنامه ریزی کنید که هنگام رفتن به یک پیاده روی طولانی چه بپوشید.
  • از سویی دیگر معیارهای در حال اجرا – مانند سرعت، آهنگ، ارتفاع، تمرینات قابل تنظیم  در مورد عملکرد و زمان ریکاوری را به شما ارائه می دهند.

یک مچ بند و یا یک ساعت هوشمند هر دو گزینه های قابل قبولی برای ثبت پیشرفته تمرینات شما در یک باشگاه خانگی و همچنین خارج از خانه هستند. سایت گل بچین به نشانی اینترنتی golbechin.com هر دو گجت پیشرفته را به طور دقیق بررسی کرده است. این وبلاگ یکی از بهترین سایت های اینترنتی است که برای گرفتن ایده در زمینه خرید بهترین کادو و اشنایی با محصولات جدید به شما کمک می کند خرید مطمئنی داشته باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.