کد خبر : 201875
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 14:30
دیدگاه‌ها برای موسس کاردانو بحران بانکی چین را به تمسخر گرفت! بسته هستند

موسس کاردانو بحران بانکی چین را به تمسخر گرفت!

موسس کاردانو بحران بانکی چین را به تمسخر گرفت!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار کاردانو، به طور غیرمنتظره‌ای درباره وضعیت سیستم بانکی چین اظهارنظر کرد. هاسکینسون از این که هیچ سیستم نقدی دیجیتال بدون نیاز به پشتوانه بانکی و با دسترسی آسان در دنیا وجود ندارد، ابراز تاسف کرد. موسس کاردانو البته در اظهارات خود به ارزهای دیجیتال و

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار کاردانو، به طور غیرمنتظره‌ای درباره وضعیت سیستم بانکی چین اظهارنظر کرد. هاسکینسون از این که هیچ سیستم نقدی دیجیتال بدون نیاز به پشتوانه بانکی و با دسترسی آسان در دنیا وجود ندارد، ابراز تاسف کرد. موسس کاردانو البته در اظهارات خود به ارزهای دیجیتال و بلاکچین اشاره کرد و آن‌ها را جایگزین واقعی و معتبری برای سیستم مالی سنتی دانست.
یکی از علت‌هایی که باعث شد این کارآفرین به طرح‌ریزی بنیادی دنیای کریپتو بازگردد، وضعیت بانک‌های چینی بود. از آوریل ۲۰۲۲، چهار بانک محلی در استان هنان واقع در مرکز چین میلیون‌ها دلار سپرده را مسدود کرده‌ و معیشت صدها هزار مشتری خود را، درست در زمانی که اقتصاد تحت تأثیر محدودیت‌های پاندمیک گذشته قرار گرفته است، تهدید می‌کنند. این وضعیت بسیار ناخوشایند است و ممکن است شروع یک بحران باشد. لازم به ذکر است که چین به‌عنوان مخالف سرسخت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و ساکنان چین فرصت استفاده از هیچ سیستم نقدی دیجیتالی را ندارند.
با توجه به سخنان هاسکینسون، می‌توان گفت که در حال حاضر دولت‌ها چندان تمایلی به انتقال بازارهای مالی خود به بلاکچین یا معرفی ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از عناصر سیستم مالی خود ندارند و مقامات اکثر کشورها در حال حاضر تنها گزینه محدود کردن ارزهای دیجیتال خصوصی و معرفی ارزهای دیجیتال دولتی خود را در نظر گرفته‌اند.

نوشته موسس کاردانو بحران بانکی چین را به تمسخر گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.