کد خبر : 208255
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 22:46
دیدگاه‌ها برای موارد مهم برای خرید ویلا در چمستان بسته هستند

موارد مهم برای خرید ویلا در چمستان

موارد مهم برای خرید ویلا در چمستان

شهر چمستان یکی از شهرهای معروف و خوش آب و هوای استان مازندران است. چمستان از توابع شهرستان نور است و از شرق به آمل، جنوب به بلده و رشته های کوههای البرز، شمال و غرب به نور متصل است. منطقه چمستان در دامنه کوههای البرز قرار دارد. خرید ویلا در چمستان به دلیل مناظر

شهر چمستان یکی از شهرهای معروف و خوش آب و هوای استان مازندران است. چمستان از توابع شهرستان نور است و از شرق به آمل، جنوب به بلده و رشته های کوههای البرز، شمال و غرب به نور متصل است. منطقه چمستان در دامنه کوههای البرز قرار دارد.

خرید ویلا در چمستان به دلیل مناظر زیبای آن، مجاورت به کوهستان، آب و هوای خنک، نزدیکی به ساحل دریا و چشم انداز زیبای منطقه از محبوبیت زیادی برخوردار است. افراد زیادی اعم از مردم محلی استان و یا ساکنین شهرهای دیگر به ویژه استان تهران با خرید ویلا در چمستان، برای گذراندن تعطیلات به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند. از طرفی به دلیل موقعیت جغرافیایی مطلوب چمستان، تعداد زیادی ویلاهای شخصی و شهرک های ویلایی در این منطقه دیده می شود.

اگر به دنبال خرید ویلای جنگلی در منطقه آرام و خوش آب و هوای مازندران هستید، خرید ویلا در چمستان و مناطق مرتفع تر آن بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از طرفی مناطقی از چمستان که از کوه دورتر است، امکان خرید ویلای ساحلی را میسر می سازد. افرادی که تمایل به خرید ویلا در نوار ساحلی دارند می توانند برای خرید ویلا در نور اقدام کنند.

مزایای خرید ویلا در چمستان

منطقه چمستان از توابع شهرستان نور ارتفاع بالاتری نسبت به سایر شهرهای مازندران دارد. این افزایش ارتفاع موجب خنکی چند درجه ای هوا می شود. در مناطق کوهپایه ای چمستان گاهی تا ۱۰ درجه اختلاف دما با شهرهای اطراف را شاهد هستیم. خرید ویلا در چمستان امکان بهره مندی از هوای پاک و تمیز، مناظر زیبای جنگلی، آرامش و سکوت منطقه، سواحل زیبای خزر در کنار مکان های دیدنی، مراکز خرید، پارک های جنگلی و آبشارهای محلی را فراهم می سازد. به دلیل بالاتر بودن چمستان نسبت به سایر مناطق اطراف، در مواقع باران های شدید، شاهد سیلاب و آب گرفتگی کمتری خواهیم بود. با خرید ویلا در چمستان علاوه بر برخورداری از چشم انداز کوهستانی به فاصله کوتاهی از دریا قرار دارید. شما می توانید در مدت زمان چند دقیقه خود را به ساحل دریا برسانید. دسترسی به چمستان راحت و آسان است. اگر از تهران به سمت چمستان حرکت می کنید، هر دو جاده چالوس و هراز شما را به شهر نور و چمستان می رساند. فاصله چمستان تا آمل حدود ۲۵ کیلومتر است. بنابراین دسترسی خوبی از تهران به چمستان وجود دارد. فاصله تهران تا چمستان حدود ۱۸۰ کیلومتر است. البته آزاد راه تهران شمال این مسر را کوتاه تر نموده است.

موارد مهم برای خرید ویلا در چمستان

مزایای خرید ویلا در چمستان

جاذبه های گردشگری چمستان

منطقه کوهستانی چمستان علاوه بر مناظر طبیعی و بکر، آب و هوای خنک و چشم اندازهای بی نظیر به سایر مناطق اطراف به دلیل ارتفاع زیاد، تعداد زیادی جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی را در خود جای داده است. متقاضیان خرید ویلا در چمستان علاوه بر خرید ویلا در یکی از بهترین مناطق استان مازندران در مجاورت مراکز دیدنی متعددی قرار دارند. از جمله جاذبه های گردشگری چمستان می توان به کوههای اطراف چمستان، روستای لاویج، پارک جنگلی کشپل، روستای قدیمی هلاپون، شهر تاریخی واتاشان، چشمه های آب گرم معدنی، فیل سنگی و بقعه آقا شاه بالوزاهد را نام برد. انواع محصولات محلی منطقه شامل عسل، لبنیات محلی، برنج و سایر محصولات کشاورزی از دیگر سوغاتی هایی است که مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند. تمام این دلایل به همراه قیمت های مناسب ویلا و ملک منجر به تقاضای بالا در خرید ویلا در چمستان شده است.

موارد مهم برای خرید ویلا در چمستان

پارس مسکن بزرگترین مرکز خرید ویلا در چمستان

منطقه چمستان یکی از مناطق پرطرفدار برای خرید ویلا در استان مازندران است. برای خرید ویلا در چمستان و در مناطق کوهستانی و یا نزدیک به دریا با دفتر مشاور املاک پارس مسکن تماس بگیرید. شهرستان نور، محمود آباد، آمل و نوشهر در مجاورت چمستان قرار دارند. از این رو تنها در مدت زمان چند دقیقه می توانید خود را به شهرهای اطراف برسانید. دسترسی نزدیکی که از تهران به چمستان وجود دارد موجب افزایش محبوبیت این منطقه برای ساکنین تهران شده است. از طرفی با افتتاح جاده تهران شمال مسیر رسیدن به چمستان از طرف چالوس کوتاه تر شده است. پارس مسکن بزرگترین بانک اطلاعاتی انواع ویلا در استان مازندران است. برای خرید ویلا در شمال تنها کافی است که با مشاوران پارس مسکن تماس داشته باشید. انواع ویلاهای جنگلی و ساحلی با امکانات کامل و قیمت های متناسب با بودجه شما را می توانید از پارس مسکن تهیه کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.