کد خبر : 153917
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 - 17:50

مهندس قدیری در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور: صنایع غذایی موجان با استفاده از دانش و تکنولوژی های به روز توانسته نیاز جامعه برای تامین غذاهای سالم و بهداشتی را تأمین نماید

مهندس قدیری در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور: صنایع غذایی موجان با استفاده از دانش و تکنولوژی های به روز توانسته نیاز جامعه برای تامین غذاهای سالم و بهداشتی را تأمین نماید

معاون بازرگانی و فروش شرکت صنایع غذایی موجان(زیر مجموعه هلدینگ توسعه اقتصادی موجان) گفت: این شرکت، با استفاده از قابلیت های درون سازمانی و ایجاد زنجیره تولید، کارخانه فرآوری محصولات پروتئینی را در شهرک صنعتی صفادشت راه اندازی کرده و در شرف تولید محصولات گوناگون می باشد. محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور به گزارش

معاون بازرگانی و فروش شرکت صنایع غذایی موجان(زیر مجموعه هلدینگ توسعه اقتصادی موجان) گفت: این شرکت، با استفاده از قابلیت های درون سازمانی و ایجاد زنجیره تولید، کارخانه فرآوری محصولات پروتئینی را در شهرک صنعتی صفادشت راه اندازی کرده و در شرف تولید محصولات گوناگون می باشد.

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، با گردهمایی بیش از ۱۲۵ شرکت که شاخصه‌های مدیریت جهادی را دارند، صبح امروز یکشنبه 24 بهمن ماه 1400، همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند، با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور و جمعی از اصحاب رسانه، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح شد.

بنا به این گزارش، در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی، با مهندس قدیری، معاون بازرگانی و فروش شرکت صنایع غذایی موجان، زیر مجموعه هدلینگ توسعه اقتصادی موجان، گفتگوی تصویری انجام داده ایم که در ادامه مشاهده می نمایید:

مهندس قدیری، معاون بازرگانی و فروش شرکت صنایع غذایی موجان، زیر مجموعه هدلینگ توسعه اقتصادی موجان

مهندس قدیری، در ابتدای این گفتگو بیات داشت: شرکت صنایع غذایی موجان، زیر مجموعه هدلینگ توسعه اقتصادی موجان است که در زمینه صنایع گوناگون غذایی فعالیت می نماید.وی ادامه داد: این شرکت، با استفاده از قابلیت های درون سازمانی و ایجاد زنجیره تولید، کارخانه فرآوری محصولات پروتئینی را در شهرک صنعتی صفادشت راه اندازی کرده و در شرف تولید محصولات مختلف است.

معاون بازرگانی و فروش شرکت صنایع غذایی موجان افزود: 5 خط تولید مجموعه، شامل خط های تولید گوشت، مرغ، سوسیس، کالباس و خط تولید غذاهای تازه آماده و منجمد است.

مهندس قدیری، خاطرنشان کرد: شرکت صنایع غذایی موجان، با استفاده از دانش نوین و تکنولوژی های به روز، توانسته است محصولاتی با کیفیت بالا، سلامت محور و مشتری پسند را که نیاز جامعه امروز برای تامین غذاهای سالم و بهداشتی است، را تأمین نماید.

این گزارش می افزاید، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور، تلاش برای ایجاد همدلی و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران و در نهایت تلاش برای همکاری با دولت جهت تدوین نظام مدیریتی و نظام تحول اداری در کشور ازجمله اهداف این نمایشگاه است.

مدیریت جهادی، به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت می‌تواند به عنوان منطقی‌ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، طی روزهای یکشنبه تا سه‌ شنبه  ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه 1400، از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.خبرنگار: کوروش جم

مهندس سروش سردشتی مدیرعامل صنایع غذایی موجان 

آلبوم تصاویر غرفه موجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.