کد خبر : 120777
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 15:50

مهندس الیاسی: دستاوردهای سال‌های اخیر پست بانک ایران نتیجه برنامه‌ریزی و همراهی مدیران و کارکنان بوده است

مهندس الیاسی: دستاوردهای سال‌های اخیر پست بانک ایران نتیجه برنامه‌ریزی و همراهی مدیران و کارکنان بوده است

بورس تایمز: مهندس الیاسی: دستاوردهای سال‌های اخیر پست بانک ایران نتیجه برنامه‌ریزی و همراهی مدیران و کارکنان بوده است مهندس طهمورث الیاسی بختیاری رییس هیات مدیره پست بانک ایران به اتفاق محسن اخلاقی مدیر امور حراست و علیرضا واحدپور، روز پنجشنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۰ با هدف بررسی وضعیت شاخص عملکرد، بازدید از شعب، باجه‌ها،

بورس تایمز: مهندس الیاسی: دستاوردهای سال‌های اخیر پست بانک ایران نتیجه برنامه‌ریزی و همراهی مدیران و کارکنان بوده است

مهندس طهمورث الیاسی بختیاری رییس هیات مدیره پست بانک ایران به اتفاق محسن اخلاقی مدیر امور حراست و علیرضا واحدپور، روز پنجشنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۰ با هدف بررسی وضعیت شاخص عملکرد، بازدید از شعب، باجه‌ها، حضور در جلسه شورای اداری و تجلیل از زحمات عباس آبنوس مدیریت شعب پست بانک استان آذر بایجان غربی، وارد ارومیه شد.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر مهندس الیاسی با تقدیر از عملکرد پست بانک آذربایجان غربی علی الخصوص در دوره مدیریت عباس آبنوس در پیشبرد اهداف بانک، با اهدا لوح تقدیر و حکم بازنشستگی وی از زحمات ۳۰ ساله نامبرده در دوران خدمت صادقانه تقدیر و تشکر نمود.

 مهندس الیاسی در ادامه ضمن ارائه رهنمودهای به کارکنان مجموعه پست بانک استان، گفت:  دستاوردهای سال‌های اخیر پست بانک ایران نتیجه برنامه‌ریزی و همراهی مدیران و کارکنان بوده است.

در این جلسه علیرضا واحدپور با تقدیر از  تعامل مجموعه پست بانک ایران و رشد پانصد درصدی عملکرد بانک در ۴ سال گذشته، از روسای شعب ارتقای درجه یافته در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۸ شعبه از ۱۵ شعبه در استان، با اهدا لوح تقدیر، سپاسگزاری نمود.

وی گفت: فراهم شدن امکان افزایش سرمایه در پست بانک ایران حاصل مدیریت، تلاش و پیگیری مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مجموعه مدیران بانک بوده است‌.

در این جلسه محسن اخلاقی با اشاره به موفقیتهای حاصله در دوره ۴ ساله مدیریت عباس آبنوس در استان، آن را نتیجه و حاصل تعامل و هماهنگی بین بدنه سازمان با مسئولان و مدیران عنوان کرد.

در ابتدای جلسه عباس آبنوس مدیر شعب پست بانک استان آذربایجان غربی گزارشی از وضعیت و عملکرد استان ارایه کرد.

خبرنگار رسانه: صمد یوسفی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.