کد خبر : 216356
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 15:30
دیدگاه‌ها برای مقایسه عملکرد بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۲۴؛ کدام یک سود بیشتری خواهد داد؟ بسته هستند

مقایسه عملکرد بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۲۴؛ کدام یک سود بیشتری خواهد داد؟

مقایسه عملکرد بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۲۴؛ کدام یک سود بیشتری خواهد داد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه متیو سیگل (Matthew Sigel)، مدیر اجرایی شرکت ون‌اک (VanEck) معتقد است که در سال ۲۰۲۴، اتریوم عملکرد بهتری از بیت کوین خواهد داشت. صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین پس از معرفی، توجه تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و باعث افزایش قابل‌توجه حجم معاملات آن شده است. این

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متیو سیگل (Matthew Sigel)، مدیر اجرایی شرکت ون‌اک (VanEck) معتقد است که در سال ۲۰۲۴، اتریوم عملکرد بهتری از بیت کوین خواهد داشت.

صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین پس از معرفی، توجه تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و باعث افزایش قابل‌توجه حجم معاملات آن شده است. این روند موجی از خوش‌بینی را برای آینده قیمت بیت کوین ایجاد کرده است.

از طرفی، در حال حاضر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال بررسی ارائه مجوز به صندوق‌های ETF اسپات اتریوم است که می‌تواند تأثیر مشابهی روی حجم معاملات و قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد.

کارشناسان نسبت به ارائه مجوز توسط SEC خوش‌بین هستند.بیت کوین در سال جدید رویداد مهم هاوینگ را نیز پیش رو دارد. طبق داده‌های تاریخی، هاوینگ بیت کوین منجر به افزایش قیمت اتریوم نیز خواهد شد.

سیگل معتقد است اینکه اتریوم جایگاه بیت کوین را به خطر بیندازد و به برترین ارز دیجیتال بازار تبدیل شود، بعید به نظر می‌رسد، اما عملکرد اتریوم در سال جاری از بیت کوین بهتر خواهد بود.

وی همچنین چالش‌های نظارتی پیش روی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم در ایالات متحده را مورد بحث قرار داد و خاطرنشان کرد که بی‌میلی دولت برای مشارکت بانک‌ها و کارگزاران، مانع بزرگی در مسیر تأیید این صندوق‌ها محسوب می‌شود.

اخیرا، SEC یک بار دیگر تصمیم‌گیری برای تأیید یا رد صندوق‌ ETF اتریوم بلک‌راک (BlackRock) و فیدلیتی (Fidelity) را به تعویق انداخت.

جیک چروینسکی، مدیر ارشد حقوقی شرکت واریانت (Variant)، عنوان کرد که SEC با فشار سیاسی فزاینده و بی‌ثباتی بازار روبرو است که هر دو ممکن است بر روند تصمیم‌گیری آن در مورد صندوق‌های ETF اسپات اتریوم تأثیر بگذارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته مقایسه عملکرد بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۲۴؛ کدام یک سود بیشتری خواهد داد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.