کد خبر : 7566
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 - 4:43

معرفی ۱۲ تا از بهترین شغل های پردرآمد خانگی

معرفی ۱۲ تا از بهترین شغل های پردرآمد خانگی

دنیای اقتصاد امروز ما، دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. این روزها برای کسب درآمد، لازم نیست که در یک مکان خاص به صورت روزانه حضور فیزیکی داشته باشید. در دنیای امروز شرکت‌های موفق، برای حضور شما مبلغی پرداخت نمی‌کنند، بلکه ترجیح می‌دهند بابت عملکرد مثبت شما و ارزش افزوده‌ای که برای شرکت به ارمغان می‌آورید، پرداخت دست مزد شما را انجام دهند. همچنین عدم حضور شما در محل کار باعث می‌شود تا هم بتوانید با شرکت‌های مختلفی همکاری کنید و هم هزینه‌های حمل و نقل خود را به شدت کاهش دهید. اما این سیستم کاری در حال گذار است و هنوز کمتر کسی مشاغل خانگی را جدی می‌گیرد. این مقاله به علت لزوم آشنایی با شغل های خانگی در دنیای امروز و کمک به گسترش آن‌ها و راهنمایی علاقمندان به کار در منزل نوشته شده است و بیشتر به معرفی این شغل‌ها اختصاص دارد. خوب است به این نکته توجه داشته باشید، که در صورت انتخاب هر یک از این شغل های پردرآمد خانگی، باز هم می‌توانید از کار تمام وقت و بیرون از منزل بهره‌مند شوید و این کارها را در کنار کار بیرون از منزل خود انجام دهید و یا حتی از همین کارها به عنوان یک کار تمام وقت، که محیط..

دنیای اقتصاد امروز ما، دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. این روزها برای کسب درآمد، لازم نیست که در یک مکان خاص به صورت روزانه حضور فیزیکی داشته باشید. در دنیای امروز شرکت‌های موفق، برای حضور شما مبلغی پرداخت نمی‌کنند، بلکه ترجیح می‌دهند بابت عملکرد مثبت شما و ارزش افزوده‌ای که برای شرکت به ارمغان می‌آورید، پرداخت دست مزد شما را انجام دهند. همچنین عدم حضور شما در محل کار باعث می‌شود تا هم بتوانید با شرکت‌های مختلفی همکاری کنید و هم هزینه‌های حمل و نقل خود را به شدت کاهش دهید. اما این سیستم کاری در حال گذار است و هنوز کمتر کسی مشاغل خانگی را جدی می‌گیرد. این مقاله به علت لزوم آشنایی با شغل های خانگی در دنیای امروز و کمک به گسترش آن‌ها و راهنمایی علاقمندان به کار در منزل نوشته شده است و بیشتر به معرفی این شغل‌ها اختصاص دارد. خوب است به این نکته توجه داشته باشید، که در صورت انتخاب هر یک از این شغل های پردرآمد خانگی، باز هم می‌توانید از کار تمام وقت و بیرون از منزل بهره‌مند شوید و این کارها را در کنار کار بیرون از منزل خود انجام دهید و یا حتی از همین کارها به عنوان یک کار تمام وقت، که محیط اجرای آن منزل است، استفاده کنید.

ویژگی اصلی این شغل‌ها انعطاف پذیری و شناوری زمان آن‌ها و همچنین بهره‌مند شدن از آسایش خانه است. این شغل‌ها برای کسانی که تمایل به قرار گرفتن در چهارچوب‌های خشک کارهای حضوری را ندارند، و یا تمایل دارند زمان خواب و بیدارشان را بر اساس سلیقه‌ خود تنظیم کنند بسیار مناسب است. علاوه بر این، کار در منزل برای افراد خلاق بسیار جذاب و مفید خواهد بود، چرا که اجبار به رعایت قوانین کارهای حضوری، از میزان خلاقیت افراد کم خواهد کرد. در دنیای امروز ما، وجود زیرساخت اینترنت و انواع شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌ریز، باعث شده تا بسیاری از مشاغل را بتوانید در خانه‌ خود کنترل و هدایت کنید. در اینجا ما قصد دارید تا شما را با شغل های پردرآمد خانگی آشنا کنیم و همچنین میزان درآمد و تجهیزاتی که برای شروع آن نیاز دارید را به شما نشان دهیم. اگر قصد شروع کسب و کاری جدید درمنزل را دارید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

۱- مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

  • حدود درآمد ماهانه: بین یک تا دو میلیون تومان در ماه برای مدیریت یک اکانت
  • وسایل مورد نیاز: کامپیوتر، تلفن همراه هوشمند، دسترسی به اینترنت
  • مهارت مورد نیاز: اطلاعات در مورد کمپین‌های اینترنتی، تولید محتوا و گرافیک

امروزه بسیاری از افراد کسب و کار‌های اینترنتی را برای درآمد زایی خود انتخاب کرده‌اند. زمانی که کسب و کار این دسته افراد گسترش پیدا کند، برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود، نیاز به یک نیروی انسانی خواهند داشت. در حال حاضر مدیریت اکانت‌ شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک شغل کاملا شناخته شده و بسیاری از افراد در این شغل مشغول درآمدزایی هستند. مزیت اصلی مدیریت شبکه‌های اجتماعی این است که شما می‌توانید به صورت همزمان مدیریت چند اکانت مختلف را بر عهده بگیرید و با این کار درآمد خود را افزایش دهید. برای شروع کار خود بهتر است رزومه‌ای تخصصی تهیه کرده و برای برندهای مختلف کسب و کار اینترنتی ارسال کنید. کانال‌های تلگرامی بسیاری هستند که به تدریج و با تلاش مدیران خود موفق شده‌اند عضوهای زیادی جمع کنند و از راه تبلیغاتف درآمد خوبی به دست آوردند. کانال تلگرامی «خبر فوری» یکی از این نمونه‌ها است.

۲- طراح و کدنویسی وبسایت های اینترنتی

طراح و کدنویسی وبسایت های اینترنتی

  • حدود درآمد ماهانه: بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان
  • وسایل مورد نیاز: لپ تاپ، تلفن همراه هوشمند، دسترسی به اینترنت، نرم افزارهای کدنویسی
  • مهارت مورد نیاز: تسلط بر علوم کدنویسی و کامپیوتر، تسلط بر زبان انگلیسی

اگر به دنیای وب و کدنویسی علاقمند هستید، باید خوشحال باشید. زیرا در حال حاضر طراحی حرفه‌ای وبسایت، یکی از نیازهای روز اقتصاد ایران و یکی از بهترین است. بسیاری از مشاغل ترجیح می‌دهند تا وبسایتی برای فروش اینترنتی یا فروش مجازی خود طراحی کنند و به این طریق هم گام با روند پیشرفت جامعه حرکت کنند. اما در عین حال، طراحان آپدیت و به روز در کشور حضور ندارند و همین مساله باعث شده تا بسیاری از برندهای معتبر کشورمان، به دنبال نیروهای انسانی توانمند در این حوزه باشند. معمولا طراحی وبسایت به صورت پروژه‌ای انجام می‌شود و شما در انتهای پروژه، مبلغ توافقی خود را دریافت خواهید کرد. اما در عین حال می‌توانید به صورت دوره‌ای، وظیفه‌ تعمیر و نگهداری وبسایت را نیز عهده دار شوید و در این راستا مبالغ ماهیانه دریافت نمایید. به همین خاطر باید طراحی و کدنویسی وبسایت‌های اینترنتی را در زمره‌ شغل های پردرآمد خانگی قرار داد. آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت ابمان، یکی از شرکت‌های فعال و موفق در این عرصه است که می‌توانید با فرستادن رزومه خود برای آنها، فرصت شغلی خوبی فراهم کنید.

۳- طراحی UI و UX سایت و اپلیکیشن

طراحی UI و UX سایت و اپلیکیشن

  • حدود درآمد ماهانه: بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان
  • وسایل مورد نیاز: ادوات مصاحبه، تلفن همراه هوشمند، لپ تاپ
  • مهارت مورد نیاز: تسلط بر علوم کامپیوتر، تسلط بر بازاریابی، تسلط بر علوم انسانی

طراحی UI یا همان رابط کاربری، یک علم روز و نیاز دنیای اقتصاد مجازی امروز ماست. وبسایت‌ها و موسسات زیادی هستند که تنها از طریق اینترنت مشغول به کار هستند. داشتن یک وبسایت عالی برای این دسته افراد، همانند یک مغازه‌ خوب در موقعیت مناسب و دارای دکوراسیون زیبا است. این دسته مشاغل همواره در تلاش هستند تا با بهبود وضعیت وبسایت خود، مشتریان زیادی را جذب کرده و در نتیجه درآمد بیشتری داشته باشند. مهم‌ترین اصل در طراحی یک وبسایت، رابط کاربری مناسب آن است. در حقیقت یک وبسایت عالی، باید کاملا یوزر فرندلی باشد. در حال حاضر افرادی هستند که تنها حوزه‌ فعالیت خود را محدود به طراحی رابط کاربری کرده‌اند. آن‌ها به دل جامعه رفته، از افراد می‌خواهند تا با وبسایت مد نظر کار کنند و نظرات خود را بیان کنند. سپس نظرات را تحلیل کرده و در رابط کاربری یک وبسایت اعمال می‌کنند. نیاز زیادی به این تخصص در جامعه وجود دارد و شما می‌توانید آن را تامین کنید. مرکز طراحی اسپیرال، نمونه یک شرکت موفق است که در این زمینه فعالیت می‌کند.

۴- طراحی نرم افزار تلفن همراه

طراحی نرم افزار تلفن همراه

  • حدود درآمد ماهانه: بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان
  • وسایل مورد نیاز: تلفن همراه هوشمند، لپ تاپ
  • مهارت مورد نیاز: تسلط بر علوم کامپیوتر، تسلط بر کدنویسی اندروید و IOS

این روزها تقریبا تمامی افراد جامعه ما از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند. هر کدام از ما هم برای کوچک‌ترین مسائل خود، از نرم افزارهای مخصوصی روی تلفن همراه خودمان استفاده می‌کنیم. اگر تلفن همراه خود را یک بار بررسی کنید، خواهید دید که بیش از ده‌ها اپلیکیشن مختلف روی آن نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنید. طی سال‌های اخیر، اکثر افراد نیاز خود را از طریق تلفن همراه رفع می‌کنند و دیگر کمتر به وبسایت‌های مختلف مراجعه می‌نمایند. به همین خاطر، قطعا برندهای مختلف به دنبال ساخت نرم افزارهایی هستند تا بتوانند هم گام نیاز روز بازار حرکت کنند. شما می‌توانید در حوزه‌ طراحی و کدنویسی نرم‌افزار های مختلف اندروید یا IOS مشغول به کار شوید و درآمد بسیار مناسبی داشته باشید. طرف قرارداد شما معمولا شرکت‌های بزرگ هستند که به صورت پروژه‌ای با شما همکاری می‌کنند. اما در عین حال می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف تولید کرده و در نرم‌افزارهایی مثل بازار به فروش برسانید. امروزه این کار تبدیل به یکی از شغل های پردرآمد خانگی شده که طرفداران زیادی هم دارد. شرکت هاست ایران، تمرکز خود را بر طراحی نرم‌افزارهای تلفن همراه گذاشته است و اگر رزومه یا توانایی خوبی در این زمینه دارید، می‌توانید با آن‌ها ارتباط بگیرید.

۵- سازنده انیمیشن

شغل های پردرآمد خانگی

  • حدود درآمد ماهانه: بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان
  • وسایل مورد نیاز: یک کامپیوتر قدرتمند
  • مهارت مورد نیاز: خلاقیت، تسلط بر علوم کامپیوتر، مهارت کار با نرم‌افزارهای انیمیشن ساز

اگر کمی دقت کنید، خواهید دید که بیشتر ویدئوهای آپلود شده روی اینستاگرام را انیمیشن تشکیل می‌دهند. حتی پرفروش‌ترین فیلم‌های روز هالیوود نیز انیمیشن‌ها هستند. پس این مساله کاملا نشان دهنده‌ آن موضوع است که نیاز به سازنده‌ انیمیشن در حال افزایش است. در حال حاضر انیماتورهای کمی در ایران مشغول به کار هستند که دارای تخصص بسیار بالایی باشند. اگر کمی خلاقیت و هنر داشته باشید، می‌توانید در این حوزه تخصصی مشغول به کار شوید و از آن درآمد زیادی به دست آورید. انیماتور یکی از شغل‌های پردآمد خانگی محسوب می‌شود که برای شروع آن تنها نیاز به یک رایانه‌ قدرتمند خواهید داشت. برای شروع کار می‌توانید تعدادی شخصیت انیمیشن خلق کرده و برای آن داستان پردازی کنید تا به تدریج شهرت پیدا کنید. در حال حاضر شرکت پویانمایی صبا، فعال‌ترین مؤسسه در زمینه ساخت انیمیشن است.

۶- آهنگسازی

شغل های پردرآمد خانگی

  • حدود درآمد ماهانه: کملا توافقی اما حداقل بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان
  • وسایل مورد نیاز: یک کامپیوتر
  • مهارت مورد نیاز: مهارت در علم موسیقی، کار با نرم افزارهای ساخت موسیقی

خوانندگی این روزها از یک شغل تبدیل به یک تفریح برای شهرت بیشتر شده است. از طرف دیگر، در گذشته برای ساخت یک موسیقی، نیاز به افراد زیاد و وسایل مختلفی داشتید. اما در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی، صدای تمام ادوات موسیقی را می‌توانید در یک نرم افزار کامپیوتری ایجاد کنید. آهنگسازی امروز تبدیل به یکی از شغل های پر درآمد خانگی شده که با کمی تمرین و شرکت در دوره‌های آموزشی، می‌توانید در آن شروع به کار کنید. البته معمولا کسانی که در این حوزه کسب درآمد بیشتری خواهند داشت، که به دنیای موسیقی نیز علاقه‌مند هستند. برای این کار نیاز به خلاقیت و نوآوری زیادی هم وجود دارد. پس اگر حس می‌کنید مهارت‌های لازم را دارید، می‌توانید چند قطعه بسازید و در رزومه‌ کاری خود قرار دهید. از بین شرکت‌های آهنگسازی ایرانی می‌توانیم از ترانه ساز نام ببریم.

۷- ادیتور فیلم و ویدیو

شغل های پردرآمد خانگی

  • حدود درآمد ماهانه: بین چهار تا شش میلیون تومان
  • وسایل مورد نیاز: یک کامپیوتر پرقدرت
  • مهارت مورد نیاز: تسلط بر علوم کامپیوتری، کار با نرم افزارهای ادیت و میکس ویدئو

در دنیای تبلیغات امروز ما، نوشته نقش بسیار کم رنگی پیدا کرده و جای خود را به محتوای بصری داده است. اکثر مخاطبین برندهای بزرگ دنیا، دیدن یک ویدئو را به خواندن یک متن کسل کننده ترجیح می‌دهند، به همین خاطر بازار ساخت ویدئو‌های تبلیغاتی و ادیت آن‌ها بسیار داغ شده است. شما نیز اگر به کار در این زمینه علاقمند هستید، می‌توانید با یک دوره‌ آموزشی و کمی خلاقیت و آپدیت کردن خود با علم روز، در این حوزه مشغول به کار شوید. در ضمن باید بدانید که ادیت ویدئو محدود به ویدئو‌های تبلیغاتی نیست. بلکه شما می‌توانید فعالیت خود را به ساخت کلیپ‌های موسیقی و ادیت حرفه‌ای فیلم‌برداری مجالس گسترش دهید. با توجه به میزان پروژه‌های دریافتی، درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

۸- ترجمه متون انگلیسی به فارسی

شغل های پردرآمد خانگی

  • حدود درآمد ماهانه: بین چهار تا پنج میلیون تومان
  • وسایل مورد نیاز: کامپیوتر، دسترسی به اینترنت
  • مهارت مورد نیاز: تسلط بر علوم کامپیوتری، تسلط بر کار با اینترنت، تسلط بر زبان‌های خارجی و همچنین فارسی

اگر بر زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری تسلط دارید، چرا به فکر درآمدزایی از آن نباشید؟ در حال حاضر با افزایش تجارت بین‌الملل و همچنین ترجمه‌ متون مختلف از منابع خارجی و انتشار آن بر روی وبسایت‌های ایرانی، نیاز به مترجم خبره شدیدا احساس می‌شود. مهم‌ترین موضوع در مورد مترجمی این است که برای کار نیازی به حضور فیزیکی نخواهید داشت. شما می‌توانید از مشتریان خود به صورت دورکاری فایل ترجمه را دریافت کنید و از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی، فایل ترجمه شده را به مخاطب خود ارجاع دهید. تمام مراحل را می‌توانید در خانه‌ خود انجام دهید و بدون دردسر کسب درآمد داشته باشید. برای شروع بهتر است با شرکت‌های پیمان‌کاری همکاری کرده و با آن‌ها به صورت درصدی همکاری نمایید. پس از مدتی که به قدر کافی شناخته شدید و رزومه‌ درخشانی پیدا کردید، می‌توانید به تنهایی با شرکت‌های مختلف قرارداد ببندید. به همین خاطر مترجمی را می‌توان یکی از شغل های پردرآمد خانگی دانست. فعالیت دیگری که در رابطه با ترجمه و اینترنت می‌توانید انجام دهید، ترجمه و زیرنویس فارسی فیلم و سریال‌های خارجی است. در صورت تسلط کامل به زبان‌های خارجی که معمولا در مورد فیلم‌ها، زبان انگلیسی مورد نیاز است، به راحتی و از خانه می‌توانید از این طریق درآمدزایی کنید.

۹- سرمایه گذاری در بازار بورس

سرمایه گذاری در بورس

  • حدود درآمد ماهانه: بین سه تا چهار میلیون تومان
  • وسایل مورد نیاز: ثبت نام در سامانه، تلفن همراه هوشمند، دسترسی به اینترنت
  • مهارت مورد نیاز: استفاده از تلفن همراه هوشمند

بازار سرمایه یا همان بازار بورس، یکی از منابع درآمد بسیار مناسب برای بسیاری از افراد می‌تواند باشد. حتی اگر مشغله بسیار زیادی دارید اما از درآمد خود راضی نیستید، می‌توانید با مشارکت در بازار سرمایه یا همان بورس، درآمد مناسبی را به دست بیاروید. برای شروع تنها کافیست خودتان را به اولین کارگزاری بازار سرمایه برسانید و مجوز خرید و فروش بور را به دست بیاورید. خرید سهام و فروش آن این روزها همانند گذشته نیست. خوشبختانه با کمک بسترهایی مثل اینترنت و تلفن همراه هوشمند، خرید و فروش در بازار سرمایه نیز شکل جدیدی به خود پیدا کرده است. شما می‌توانید با یک نرم افزار ساده، از هر لحظه نوسان بازار سهام آگاه شوید و به موقع سهام خود را خرید و فروش کنید. به این طریق حتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی در موقع استراحت خود نیز می‌توانید به سادگی و با چند کلیک، درآمد مناسبی را به دست بیاورید. البته پیش از ورود به این حوزه بهتر است تا در مورد نماد‌ها و وضعیت خرید و فروش بازارها اطلاعات به دست بیاورید. به تدریج قطعا عادت می‌کنید تا اخبار شرکت‌ها و سهامی‌ها را بررسی کنید تا شما نیز بتوانید در این حوزه پیش‌بینی موثقی داشته باشید. البته این کار در بین شغل های پردرآمد خانگی خیلی ریسک زیادی دارد و برای انجام آن حتما باید آموزش های لازم را دیده باشید تا به نتایج دلخواه برسید. در ایران شرکت خانه سرمایه با برگزاری کلاس آموزش بورس و ارئه بهترین آموزش ها در این زمینه زیر نظر سازمان بورس اوراق بهادار گام مهمی برای آموزش علاقه مندان این رشته برداشته است.

۱۰- خرید و فروش ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال

  • حدود درآمد ماهانه: متغیر و وابسته به میزان سرمایه و نوسانات بازار
  • وسایل مورد نیاز: کامپیوتر، تلفن همراه هوشمند، دسترسی به اینترنت
  • مهارت مورد نیاز: تسلط بر استفاده از اینترنت

این روزها اگر کمی در مورد بازار اقتصاد مدرن تحقیق کنید، خواهید دید که دنیا، دنیای ارزهای دیجیتال است. در حدود ۱۰ سال از ورود یکی از معتبر‌ترین ارزهای دیجیتال، یعنی بیت کوین به بازار می‌گذرد. اما در همین مدت نسبتا کوتاه، شاهد رشد چند صد برابری آن بوده‌ایم. به همین خاطر، خرید و فروش ارز‌های مختلف دیجیتال همانند بیت کوین، می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد باشد. همچنین جالب است بدانید که در حال حاضر با استفاده از تجهیزاتی خاص، امکان استخراج بیت کوین نیز حتی برای افراد معمولی وجود دارد. برای شروع تنها کافیست یک کیف پول دیجیتال تهیه کنید و خرید و فروش خود را آغاز نمایید. شما می‌توانید در هر لحظه با کمک سایت‌های مختلف، از ارزش واقعی بیت کوین آگاه باشید و حتی با کمک صرافی‌های حقیقی و دیجیتال نیز خرید و فروش خود را انجام دهید و سود هنگفتی را از این طریق با کمترین زمان به دست بیاورید. موسسه سرمایه، یکی از شرکت‌های موفق بورسی است که می‌توانید با خیال راحت، فعالیت‌های خود را در رابطه با سرمایه‌گذاری در بورس از طریق این شرکت انجام دهید.

۱۱- ساخت صنایع دستی

  • حدود درآمد ماهانه: بین یک تا پنج میلیون تومان
  • وسایل مورد نیاز: بسته به نوع صنایع دستی متفاوت است، دسترسی به اینترنت
  • مهارت مورد نیاز: تسلط بر استفاده از اینترنت، مهارت در هنر مد نظر

افراد بسیاری وجود دارند که علاوه بر مشاغل مختلفی که در آنها فعالیت می‌کنند، توانایی و هنر ساخت انواع صنایع دستی را مانند عروسک، سفال، زیورآلات، مجسمه، تابلو، کیف و کفش سنتی، نقاشی و بسیاری کارهای دیگر دارند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و هنری دارید که می‌توانید آن را ارائه دهید، با داشتن کمی آشنایی و تسلط به اینترنت می‌توانید محصولات خود را در این فضا به دیگران نشان دهید و به مرور مشتریان خاص خود را پیدا کنید.

۱۲- تولید محتوا متنی و ویدیویی

  • حدود درآمد ماهانه: بین هفتصد هزار تا سه میلیون تومان
  • وسایل مورد: کامپیوتر- دسترسی به اینترنت
  • مهارت مورد نیاز: تسلط بر استفاده از اینترنت، تسلط بر اصول و قواعد نویسندگی

یکی از مشاغلی که با گسترش و نفوذ اینترنت در زندگی، وجودش به شدت لازم است، تولید محتوا برای سایت‌های مختلف است. هر محصولی که در فضای اینترنت به فروش می‌رسد، خدماتی که ارائه می‌شود، یا حتی سایت‌هایی که به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی در رشته‌های مختلف طراحی شده‌اند، به کسی نیاز دارند که بتواند مطالب مورد نظرشان را با بیان مناسب برای اینترنت و مختصر و مفید به دست کاربران برساند. برای اینکه تولید محتوا کنید نیاز به هیچ سرمایه‌ای جز دانش و تخصص ندارید و با هر سیستمی که به اینترنت متصل شود می‌توانید برای سایت‌ها و شرکت‌های مختلف، محتوا بنویسید. مهارت در نویسندگی و تدوین مطالب به شکلی که هم جذاب باشد و هم کاربر را برای پیوستن به سایت یا خرید کردن از آن تشویق کند، هنری است که لازمه کار یک تولیدکننده محتوای موفق است. گروه هنری سوما، نمونه موفق یکی شرکت ایرانی تولید محتوا است که با بهره‌گیری از نویسندگانی که در این زمینه مهارت دارند برای سایت‌های مختلف تولید محتوا می‌کند.

The post معرفی ۱۲ تا از بهترین شغل های پردرآمد خانگی appeared first on خانه سرمایه.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.