کد خبر : 211102
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 10:12
دیدگاه‌ها برای معرفی و بررسی فروشگاه ایوان فرش مشهد؛ افتتاح شعبه جدید! بسته هستند

معرفی و بررسی فروشگاه ایوان فرش مشهد؛ افتتاح شعبه جدید!

معرفی و بررسی فروشگاه ایوان فرش مشهد؛ افتتاح شعبه جدید!

به گزارش از سایت خبری جماران: اگر قصد خرید وسایل خانه به ویژه فرش، تابلو فرش و… را داشته باشید، احتمالاً به فروشگاه‌های ایوان فرش سر زده‌اید. اگر تا امروز اطلاعات زیادی درباره ایوان فرش نداشتید، در این مطلب قصد داریم بهترین فروشگاه فرش در شرق کشور را به شما معرفی کنیم و مزیت‌های خرید از

به گزارش از سایت خبری جماران: اگر قصد خرید وسایل خانه به ویژه فرش، تابلو فرش و… را داشته باشید، احتمالاً به فروشگاه‌های ایوان فرش سر زده‌اید. اگر تا امروز اطلاعات زیادی درباره ایوان فرش نداشتید، در این مطلب قصد داریم بهترین فروشگاه فرش در شرق کشور را به شما معرفی کنیم و مزیت‌های خرید از این فروشگاه را به شما بگوییم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی ایوان فرش مشهد؛ بزرگترین فروشگاه فرش در شرق کشور

برادران مهدی‌زاده مدیریت شعبات ایوان فرش مشهد را بر عهده دارند همچنین بازرگانی مهدی‌زاده؛ افتخار دارد با بیش از 40 سال حضور فعال در عرصه طراحی، تولید و فروش فرش‌های ماشینی در بازارهای داخلی و خارجی با هدف کسب سطح بالایی از مـیزان رضایت‌مندی مشتریان و در راستای ارائه مدل‌های متنوع در رنگ، طرح، و ابعاد از شرکت‌های معتبر: تهران، مشهد، اصفهان، کاشان و تبریز فعالیت نماید.

آدرس فروشگاه ایوان فرش مشهد

فروشگاه ایوان فرش به تازگی شعبه هفتم خود را به عنوان اولین نمایندگی ایوان فرش مشهد در بلوار معلم افتتاح کرده است. همچنین مدیریت مستقل از شعبات دیگر دارد. ایوان فرش با 7 شعبه فعال در کشور (6 شعبه در مشهد و 1 شعبه در یزد) به عنوان بزرگترین فروشگاه فرش در شرق کشور انتخاب شده است. در این منطقه هر جا که سخن از فرش و متعلقاتش می‌شود نام زیبای ایوان فرش به گوش افراد می‌رسد. اگر قصد خرید حضوری از ایوان فرش را دارید می‌توانید با مراجعه به شعبات فروشگاه متنوع ترین، مقرون به صرفه‌ترین و جدیدترین کالاها را به خصوص فرش از نزدیک مشاهده کنید؛ زیرا مدل‌های بیشتری در فروشگاه‌های حضوری وجود دارند. همچنین به علت آن که مسافران زیادی از شهر و کشورهای همسایه به مشهد مقدس سفر می‌کنند، مشتریان زیادی برای خرید فرش به ایوان فرش مراجعه می‌کنند و مشتری وفادار فروشگاه می‌شوند. اگر امکان مراجعه حضوری را ندارید، می‌توانید به سایت ایوان فرش مراجعه کنید و مدل‌های متنوع و منحصر به فرد را مشاهده و در صورت تمایل به صورت اینترنتی خرید کنید.

  • شعبه مرکزی: پنجراه سناباد – ابتدای بلوار مجد
  • شعبه ویلاشهر: طرقبه – نبش امام رضا 2
  • شعبه آفتاب: بلوار کوشش – نبش کوشش 38
  • شعبه اطلس: بازار اطلس مشهد – طبقه D
  • شعبه چمن: نبش چمن 50
  • شعبه اردکان یزد: استان یزد – شهر اردکان – بلوار خاتمی- جنب گلزار شهدا
  • شعبه نمایندگی مشهد(شعبه جدید): بین معلم 3 و 5

محصولات فروشگاه ایوان فرش چیست؟

محصولات فروشگاه ایوان بسیار متنوع است. فروشگاه‌های ایوان فرش مشهد به صورت تخصصی انواع فرش ماشینی از جمله: فرش سنتی یا وینتیج، مدرن، کلاسیک، فانتزی، قالیچه و پادری را برای فضاهای نشیمن، آشپزخانه، راهرو، رو پله، اتاق‌خواب و… دارا است. ایوان فرش علاوه بر انواع فرش، مدل‌های متنوع و جدیدی از تابلو فرش دستباف، کوسن‌ها و پاف ها را در فروشگاه خود موجود دارد. حتی اگر قصد خرید شاه‌نشین را داشته باشید می‌توانید شیک‌ترین طرح‌ها را در این فروشگاه پیدا کنید. همچنین تنوع محصولات آنقدر بالا است که شما حتی اگر سخت پسند نیز باشید، مدل دلخواه خود را انتخاب خواهید کرد.

 معرفی و بررسی فروشگاه ایوان فرش مشهد؛ افتتاح شعبه جدید!

 

مزیت‌های ایوان فرش مشهد نسبت به سایر فروشگاه‌ها

  • تنوع فرش در فروشگاه‌های فرش بسیار بالاست، به گونه‌ای که برای هر نوع سلیقه ای انواع مدل فرش مانند: مدرن، فانتزی، کلاسیک،سنتی، گلیم و… وجود دارد.
  • اگر به دنبال رنگ خاصی از فرش هستید، فروشگاه خوبی را انتخاب کرده‌اید زیرا تنوع رنگی در این فروشگاه بسیار بالا است و مطابق با هر دکوراسیونی فرش مناسب پیدا می‌شود.
  • ایوان فرش انواع فرش‌هایی مانند: آشپزخانه، هتلی، اتاق خواب، راهرو، پادری، قالیچه و… را دارا است.
  • با هر ابعاد و تعداد شانه‌ای که مد نظر دارید فرش دلخواهتان را خواهید یافت.
  • تخفیفات خوبی در هر بازه زمانی دارد تا شما علاوه بر مزایای قبلی از قیمت‌های استثنایی بهره‌مند شوید.
  • با مراجعه به سایت از تخفیفات شگفت‌انگیز هفته باخبر خواهید شد و خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.
  • ایوان فرش تلاش بر این دارد تا مشتریان بتوانند بهترین نوع انتخاب را داشته باشند، به همین منظور مشاوره رایگان برای راهنمایی انتخاب مدل فرش، ابعاد و رنگ در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 معرفی و بررسی فروشگاه ایوان فرش مشهد؛ افتتاح شعبه جدید!

 

جمع بندی

پس از خواندن این مطلب دانستید که می‌توانید از فروشگاهی خرید کنید که مزیت‌های قابل توجهی در بازار فرش دارد. همچنین با شعبات مختلف و نمایندگی‌های آن در ایران آشنا شدید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم سایت ایوان فرش مشهد را دنبال کنید زیرا جشنواره‌ها و تخفیفات ویژه‌ای در روزهای خاصی به مشتریان خود ارائه می‌کند. پس بهترین فرصت برای یک خرید منحصربه‌فرد و مقرون به صرفه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.