کد خبر : 208299
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 13:58
دیدگاه‌ها برای معرفی سه مدل از پر فروش ترین های آیفون بسته هستند

معرفی سه مدل از پر فروش ترین های آیفون

معرفی سه مدل از پر فروش ترین های آیفون

پر فروش ترین آیفون ها و خفن ترین محصولات کمپانی اپل آیفون های سال اخیر این شرکت می باشند که طرفداران این کمپانی را به طور چشم گیری مجذوب خود کرده اند . اپل در ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۲۱ (۲۳ شهریور ۱۴۰۰) از آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس رونمایی کرد

پر فروش ترین آیفون ها و خفن ترین محصولات کمپانی اپل آیفون های سال اخیر این شرکت می باشند که طرفداران این کمپانی را به طور چشم گیری مجذوب خود کرده اند . اپل در ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۲۱ (۲۳ شهریور ۱۴۰۰) از آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس رونمایی کرد و مدتی پس از آن در تاریخ ۲۴ همین ماه برای فروش عرضه بازار شدند. این اسمارت فون های خفن اپل دارای ظاهری کاملا جذاب و سخت افزاری کاملا مطلوب هستند. این آیفون ها خفن و پرطرفدار اپل از ویژگی هایی منحصر به فرد همچون طراحی خاص، نمایشگر پیشرفته، باتری بهبود یافته، پردازنده ارتقا یافته و حافظه های متفاوت و رنگ های جذاب به خود اختصاص داده اند. آیفون 13 از دیزاینی متفاوت نسبت به سایر آیفون های اپل برخوردار است و این کاربران را یک گام بیشتر به سمت خرید این اسمارت فون جذب می کند. در بین آیفون های 13 پرو و 13 پرو مکس تفاوت چندانی ملاحضه نمی شود. جهت بررسی جزئیات و اطلاعات بیشتر درمورد این آیفون های پرفروش با اپل زوم همراه باشید.

مشخصات سه مدل از پر فروش ترین های آیفون

از مشخصات منحصر به فرد و مشترک آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس می توان به : نمایشگر Super Retina “XDR”، سنسور Face ID، سیستم True Depth، پردازنده A13 Bionic، دوربین شب فوق العاده و صدا و دالبی اتمس با کیفیت اشاره کرد. هر سه مدل آیفون از قابلیت تک سیم و دو سیم برخوردار اند. از نظر ساختار ظاهری آیفون 13 چه تفاوتی با آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس دارد؟ قرارگیری دوربین دوگانه به حالتی کاملا ویژه در قسمت پشتی آیفون 13 با مدل های 13 پرو و 13 پرو مکس متفاوت است و این می تواند تنها عاملی باشد که این گوشی را قابل تشخیص کند.

ویژگی های آیفون 13

آیفون ۱۳ دارای سیستم عامل، طراحی بدنه، باتری و مواردی ارتقاء و بهبود یافته دیگر است. طراحی آیفون ۱۳ چندان تغییر نکرده و تنها تغییری که ملاحضه می شود قرارگیری دوربین های آن به صورت مورب می باشد. ابعاد ۱۴۶.۷×۷۱.۵×۷.۷ میلی متری آیفون ۱۳ با نسل قبلی برابری می کند. وزن ۱۷۴ گرمی آن حدود ۱۰ گرم افزایش یافته است. شرکت اپل این اسمارت فون جدید خود را مانند همیشه از بهترین و مرغوب ترین مواد ساخته و در ساخت بدنه پشتی و جلویی این گوشی از شیشه ای که جنس آن گوریلاگلس می باشد بهره گرفته است؛ علاوه بر این فریم آیفون ۱۳ نیز از آلومینیومی با کیفیت درست شده است. آیفون ۱۳ نیز مانند اکثر مدلهای آیفون از گواهی IP68 برخوردار است. در واقع این فناوری از گوشی در برابر گرد و غبار و آب محافظت میکند. بنا بر این آیفون ۱۳ قادر است به مدت ۳۰ ثانیه در عمق ۶ متری زیر آب دوام بیاورد. صفحه نمایش آیفون ۱۳ از فناوری Super Retina XDR Oled بهره مند است. این نمایشگر رزولوشن ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و تراکم پیکسلی ۴۶۰ پیکسل را به کاربران ارائه میدهد. این صفحه نمایش در برابر خط و خش توسط پوشش سرامیکی گلس مقاوم محافظت میشود و نیز یک پوشش اولفوبیک ملاحضه می شود که اثرات لکه دست و بازتاب نور را بر روی صفحه گوشی کاهش میدهد. قابلیتهای دیگری نظیر پشتیبانی از HDR10، پشتیبانی از Dolby Vision و پشتیبانی از فضای رنگی گسترده برخی دیگر از ویژگی های دیگر صفحه نمایش این اسمارت فون هستند. یکی از قابلیتهای این پنل که بسیار مورد توجه بسیار قرار گرفته قابلیت True-Tune است؛ از روشنایی بسیار خوبی برخوردار است و همچنین از نرخ تازه سازی تصویر ۶۰ هرتز و روشنایی حداکثر ۱۲۰۰ نیت و حداقل ۸۰۰ نیت بهره مند است. این گوشی از قابلیت فیس آیدی (Face ID) بهره مند می باشد. از لحاظ دوربین در مقایسه با مدل قبلی خود دسخوش تغییراتی شده است. ماژول دوربین دوگانه آیفون ۱۳ از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است که یکی از آنها سنسور اصلی یعنی لنز واید ۲۶ میلی متری با قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل به همراه تشخیص فاز است؛ یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز وجود دارد که یک لنز ۱۲ میلی متری اولتراواید با میدان دید ۱۲۰ درجه و درجه دیافراگم f/2.4 می باشد. وجود سنسور شیفت (sensor-shift OIS)در دوربین اصلی  آیفون ۱۳ عاملی است که تصاویری بسیار باکیفیت را به ارمغان می آورد. این اسمارت فون دارای تراشه A15 Bionic که در واقع این نسخه از پردازنده پیشرفته تر از A14 Bionic است. این گوشی همجنین از فناوری ۵G نیز پشتیبانی میکند. علاوه بر این دارای جدیدترین و به روزترین نسخه سیستم عامل ios 15 است. باتری آیفون ۱۳ یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۲۴۰ میلی آمپر است. آیفون ۱۳ در رنگهای جذاب و خیره کننده ی سفید، آبی، مشکی، قرمز و صورتی و حافظه های 128، 256 و 512 در فروشگاه اپل زوم موجود می باشد.

معرفی سه مدل از پر فروش ترین های آیفون

ویژگی های آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو از طراحی با شباههت زیادی به نسل قبلی خود برخوردار است و نمیتوان گفت تغییر زیادی کرده است. صفحه نمایش آن هیچ تفاوتی با نسل قبل از خود یعنی آیفون ۱۲ پرو ندارد. به طوری که در هر دو آنها از صفحه نمایشی با اندازه ۶.۱ اینچ و مجهز به فناوری Super Retina XDR به کار گرفته شده است. در واقع یکی از بزرگترین تفاوتهای این اسمارت فون با آیفون های قبلی خود دوربین پیشرفته تر و حرفه ای تر همراه با قابلیتهای جدیدتر می باشد که این دوربین بسیار مورد پسند طرفداران اپل قرار گرفته و آنها را جذب خود نموده. پشت و روی این آیفون از شیشه ای ساخته شده که سرامیکی و بسیار بادوام است؛ قاب این گوشی نیز از جنس فولاد ضد زنگ است. وزن ۲۰۴ گرمی آن از عوامل خوش دست بودن این گوشی است. بنا به انتقاد های کاربران نسبت به قسمت بالای صفحه نمایش، ناچ آن کوچکتر شده است. این صفحه نمایش از فناوری سوپر رتینا ایکس دی آر (Super Retina XDR) بهره میبرد که سوپر رتینا به معنی اولد و ایکس دی آر به معنای دامنه پویای گسترده می باشد. از ویژگی های مطلوب این پنل فناوری پروموشن با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز می باشد. رزولوشن این نمایشگر ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ می باشد. این نمایشگر از روشنایی ۱۰۰۰ نیت تا ۱۲۰۰ نیت پشتیبانی میکند. ضد خشی از جنس سرامیک و پوشش اولفوبیک عواملی هستند که با هم از نمایشگر در برابر ضربه و خط و خش، لکه دست و بازتاب نور محافطت میکنند. این اسمارت فون از استاندارد IP68 بهره میبرد. دوربین آیفون ۱۳ پرو با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی خود به یک دوربین حرفه ای و بسیار با کیفیت تبدیل شده است و از دیافراگم f/1.5 بهره میبرد که تا حدی روشن تر نسبت به نسل پیشین است؛ کاربران میتوانند با استفاده از قابلیت Dolby HDR موجود در نرم افزار عمق میدان و تاری پس زمینه را تنظیم کنید و به کمک قابلیت Deep Fusion تاری پس زمینه و عمق میدان را تنظیم کنید. پردازنده فوق قدرتمند موجود در این گوشی A15 Bionic می باشد. نرم افزار موجود در آن نیز نسخه ای پیشرفته تر از نسل قبلی یعنی ios 15 میباشد. باتری آیفون ۱۳ پرو از ظرفیت ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که یک باتری غیر قابل تعویض و لیتیومی یونی است و از سرعت شارژ بسیار عالی برخوردار است. آیفون 13 پرو در رنگ های مشکی مات طلایی نقره ای آبی و حافظه های 128، 256 و 512 در فروشگاه اپل زوم موجود است.

معرفی سه مدل از پر فروش ترین های آیفون

ویژگی های آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس نسبت به مدل قبلی حدودا ۳ میلی متر افزایش قطر داشته اما هیچ تفاوتی در دیزاین قسمت پشتی خود با آیفون 13 پرو ندارد. اپل در ساخت نمایشگر آیفون ۱۳ پرومکس از پنل نمایشی Super Retina XDR OLED بهره برده است. از مزیتهای این نمایشگر میتوان به کنتراست خیره کننده، روشنایی بی نظیر، طیف رنگی عالی و استفاده از فناوری Dolby Vision اشاره نمود که رضایت هواداران را کسب کرده است. در این نمایشگر از بروزترین نرخ نوسازی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده شده است. اندازه نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس ۶.۷ اینچ است و این صفحه نمایش از روشنایی حداکثر(۸۷.۴ درصدی) برخوردار است و قابلیتهایی نظیر تکنولوژی True_Tone با ارائه طیف رنگی گسترده، شیشه ی سرامیکی و مقاوم، مجهزبودن به پوشش اولفوبیک و ….. نیز دارد. در ساخت این آیفون از همان صفحه شیشه ای نازک و مات به همراه فولاد ضد زنگ با روکش بسیار زیبا و شیک و در عین حال مقاوم استفاده شده است؛ این اسمارت فون از مقاومت IP68 که در واقع یک استاندارد عایق گوشی در برابر آب و گرد و غبار است و نقش محافظت از گوشی را برعهده دارد برخوردار می باشد. دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس دارای لنزها و سنسورهای جدیدی است که همگی با هم موجب شده اند این اسمارت فون از دوربینی بی نقص با بهترین کارایی برخوردار باشد. دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی این گجت اپل شامل سه لنز واید، تله فوتو، اولتراواید به علاوه اسکنر تشخیص عمق حسگر لیدار است. دوربین جلوی آیفون 13 پرو مکس از کیفیت بالای ۴K برخوردار است و عکس و فیلمهای با کیفیت و زیبایی را ثبت میکند. پردازنده آیفون 13 پرو مکس جدیدترین پردازنده ی موجود یعنی A15 Bionic می باشد. این آیفون از سیستم احراز هویت face ID بهره مند است. باتری این گوشی هوشمند از نوع لیتیومی یونی است و ظرفیت آن ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت است و برای شارژ این دیوایس میتوان از قابلیت شارژ وایرلس استفاده نمود. آیفون 13 پرو مکس آپشنهای رنگی جدیدی نظیر رنگ زیبای آبی روشن و رنگهای جذاب و دوست داشتنی سفید، خاکستری و طلایی دارد و این به محبوبیت این اسمارت فون افزوده است.

معرفی سه مدل از پر فروش ترین های آیفون

جمع بندی

آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس از طراحی، سخت افزار، صفحه نمایش و سایر ویژگی های جزئی مطلوبی برخوردارند که می توانند دیوایسی با قابلیت ثبت خاطرات با کیفیت بالا، هوشمند و به روز و در عین حال قدرتمند و سریع ر برای کاربران کمپای اپل به ارمغان آورند. این سه اسمارت فون مذکور نسبت به قابلیت های منحصر به فردی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردارند و این امر از عواملی است که خریداران بیشتری را به خود جذب می کند. با توجه به ویژگی های ذکر شده این اسمارت فون ها بی نقص بوده و کاربر را بی نیاز می کند و گزینه مناسبی برای انتخاب می باشند. آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس در انواع رنگ ها و حافظه های مختلف در فروشگاه اینترنتی حضوری اپل زوم موجود اند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.