کد خبر : 119253
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 22:01

معرفی سرویس اسنپ‌اکسپرس برای دسترسی آسان‌تر به سوپرمارکت‌ها

معرفی سرویس اسنپ‌اکسپرس برای دسترسی آسان‌تر به سوپرمارکت‌ها

سرویس سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ که پیش از این به عنوان یکی از سرویس‌های اسنپ‌فود در دسترس کاربران بود، اکنون با برندی جدید تحت عنوان اسنپ اکسپرس در دسترس است.   اسنپ‌اکسپرس، برندی جدید از گروه اسنپ است که امکان دسترسی آسان به سوپرمارکت‌های اطراف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. اسنپ اکسپرس جزو سرویس

سرویس سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ که پیش از این به عنوان یکی از سرویس‌های اسنپ‌فود در دسترس کاربران بود، اکنون با برندی جدید تحت عنوان اسنپ اکسپرس در دسترس است.

 

اسنپ‌اکسپرس، برندی جدید از گروه اسنپ است که امکان دسترسی آسان به سوپرمارکت‌های اطراف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. اسنپ اکسپرس جزو سرویس های q-commerce محسوب شده و با بهره گیری از ناوگان اختصاصی، در کمتر از ۳۰ دقیقه، سفارش را به دست مشتری می‌رساند.

 

با توجه به نیاز روزافزون به سفارش آنلاین سوپرمارکتی و رشد بازار، گروه اسنپ تصمیم گرفت تا این سرویس که پیش از این از سرویس‌های اسنپ‌فود بود، مستقل شود و با برند جدید اسنپ اکسپرس با تیمی بزرگ‌تر، با تمرکز کامل در جهت گسترش این سرویس فعالیت کند.

مهراد عبدالرزاق، رییس هیئت مدیره اسنپ فود در مورد این تصمیم می گوید: «امیدواریم که این تغییر، گامی مثبت در جهت افزایش تمرکز بر بهبود تجربه کاربری سرویس سوپرمارکت از طریق بهبود زمان ارسال، افزایش گزینه‌های در دسترس برای خرید و افزایش پیشنهادهای اقتصادی و به‌صرفه برای کاربران در شرایط موجود باشد».

مسعود طباطبایی معاون توسعه کسب و کار گروه اسنپ، مدیریت سرویس اسنپ اکسپرس را به عهده خواهد داشت . طباطبایی در مورد هدف از مستقل شدن بخش سوپرمارکت اسنپ می‌گوید: «امید داریم که با مستقل شدن سرویس سوپرمارکت اسنپ، دری تازه به بازار سفارش آنلاین اقلام سوپرمارکتی باز کنیم و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریانمان رقم بزنیم».

لازم به توضیح است مشکلاتی که کاربران در طی هفته گذشته با آن روبرو شدند، به دلیل جابجایی زیرساخت های فنی بوده که اکنون به صورت کامل برطرف شده است. تیم اسنپ اکسپرس از مشکلات پیش آمده عذرخواهی می کند و از صبر و شکیبایی مشتریان گرامی، سپاسگزار است. برای تمامی مشتریانی که در مدت اخیر با مشکل روبرو شده اند، کد تخفیفی در نظر گرفته شده و پیامک می‌شود.

گفتنی است، در حال حاضر، سرویس اسنپ اکسپرس در بیش از ۳۰ شهر فعالیت دارد و از طریق گزینه سوپرمارکت در صفحه نخست اپلیکیشن اسنپ‌فود و گزینه سوپرمارکت در صفحه نخست سوپر اپ اسنپ در دسترس است. همچنین به مانند گذشته ارسال سفارش‌های سوپرمارکتی اسنپ از طریق ناوگان تخصصی اسنپ  صورت می‌گیرد؛ کاربران می توانند برای پیگیری سفارش‌های سوپرمارکتی خود با پشتیبانی اسنپ‌اکسپرس به شماره تماس ۹۶۶۱۲۷۷۷ تماس بگیرند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.