کد خبر : 197250
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 - 17:37

معرفی تجهیزات هتلی رنوس

معرفی تجهیزات هتلی رنوس

گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی است. ما در زمینه تجهیز هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه ها و آسایشگاه ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می کنیم. کاهش دغدغه های اجرایی مدیران هتل ها با سطح

گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی است. ما در زمینه تجهیز هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه ها و آسایشگاه ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می کنیم. کاهش دغدغه های اجرایی مدیران هتل ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهم ترین رسالت ما به شمار می رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری گروه مزبور برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری ها به این گروه در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر در محصولات و خدمات کمک می کند. تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید می‌باشد. می‌خواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. بهترین‌های بازار ایران را برای شما فراهم آورده ایم تا شما به راحتی بتوانید نیاز خود را به بهترین شکل برطرف کنید. سرعت ما در تحویل سفارش‌های کالای خواب، بالاترین است که در بالاترین سطح خدمات آن را برای هتل‌ها، مراکز اقامتی، بیمارستان‌ها و …. برای خرید لوازم و تجهیزات هتلی از رنوس کافی است با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات ما را مشاهده نمایید.

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

ظروف هتلی

ظروف هتلی یکی از ملزومات مهم هتلی برای پذیرایی از مهمان به حساب می‌آید. در واقع انواع ظروف چینی هتلی همان ظروف ساخته شده از سرامیک هستند که در پروسه تولید و تحت دمای کوره به ظروف چینی تبدیل شده‌اند. از پروسه ساخت و تولید چینی که بگذریم همیشه بحث چینی مرغوب و نامرغوب وجود دارد. اگر می خواهید پول تان را صرف خرید ظروف چینی مرغوب کنید موارد زیر را در نظر بگیرید:
ظروف چینی مرغوب با مواد استاندارد ساخته شده و فاقد ترکیبات زیان اور برای سلامتی انسان است. ﺳﺮب و ﻛﺎدﻣﯿﻮم در تولید و رنگ های به کار رفته در ظروف چینی هتلی  به کار می‌رود. چینی‌های استاندارد که دارای پروانه ساخت هستند دارای کمترین میزان از فلزات سنگین سرب و کادمیوم می‌باشند و غذا خوردن در آن ظروف، مشکلی ایجاد نمی‌کند. ظروف هتلی مرغوب نفوذ آب کمتری دارند. درهنگام خرید ظروف چینی باید دقت داشته باشید که لعاب روی ظرف دارای پوسته ی اضافی نباشد و به صورت کاملا یک دست سطح ظرف را پوشش بدهد.  سطح ظروف چینی صاف و صیغلی است. انواع ظروف هتلی در طرح های مختلف را با بهترین قیمت را موجود داریم. بعلاوه قابلیت چاپ اختصاصی برای هتل و رستوران فراهم شده است.

معرفی تجهیزات هتلی رنوس

حوله هتلی

معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. همچنین ما می‌توانیم برای هتل و اقامتگاه شما حوله سفید هتلی را با بهترین قیمت و با کیفیت تامین کنیم. برای خرید حوله هتل تنها قیمت عامل انتخاب نیست بلکه لازم است به جنس نخ، بافت، وزن و سایز حوله هم توجه نمود. این دقت ویژه و توجه با راحتی و آسایش مهمان در تماس مستقیم است که در نهایت منجر به رضایت مهمان شما خواهد شد. امکان اینکه لوگو هتل یا مجموعه شما و همینطور سایز و رنگ دلخواه شما را نیز سفارشی سازی کنیم را نیز داریم. همچنین از جمله مزایای حوله هتلی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.

ملحفه هتلی

تولید پارچه شامل تبدیل نخ‌ها و گاهی الیاف به پارچه‌ای با ویژگی‌هایی است که توسط مواد و روش های به کار رفته تعیین می‌شود. پارچه ملحفه‌ای در گروه پارچه‌های تخت باف هستند. در ابتدای کار به صورت تار و پود با الیاف مختلفی بافته می‌شود سپس فرایند رنگرزیو چاپ انجام می‌شود . بافت خام این پارچه در عرض‌های گوناگون می‌باشد که هر یک مصرف خاص خود را دارد .متداول‌ترین روش‌های تولید پارچه عبارتند از: بافندگی، قیطاندن، نمدکاری، تافت‌زنی و تولید نبافته. با این حال، روش اصلی تولید پارچه، بافت است. تولید ملحفه هتلی اهمیت زیادی دارد زیرا هتل‌ها یکی از اقامتگاه‌های مهم هر شهر به حساب می‌آیند و رضایت مهمانان آنها اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین ملحفه هتلی باید از لطافت بالایی برخوردار باشد و بهترین جنس نوع ملحفه که در هتل‌ها از آن استفاده می‌کنند از نوع پنبه است که صددرصد در آن پنبه بکار برده شده است. برای اینکه تشخیص دهیم ملحفه خوب و باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد می‌توانیم با لمس کردن پارچه و شناختی که از الیاف داریم به ما کمک کند تا ملحفه با کیفیت انتخاب کنیم. بهتر است از فردی که از اطلاعات کافی در مورد الیاف پارچه دارد کمک گرفته شود. در هتل‌ها بیشتر از ملحفه سفید و ساده استفاده می‌شود پس نیاز به شناخت رنگ الیاف نیست و عمدتاً جنس پارچه‌های هتلی از نوع تترون است. در تابستان بیشتر از جنس پارچه ای که از پنبه سرد بکار برده شده خریداری می‌کنند تا خنک تر به نظر برسد و رضایت مشتری و همچنین کمترین هزینه در مصرف برق داشته باشند. هتل ها برای اینکه هزینه آن‌ها زیاد نباشد به صورت عمده خریداری می‌کنند.در رابطه با جنس انواع ملحفه هتلی باید گفت که امروزه این وسایل با استفاده از پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند که معمولاً ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی می‌باشند. لازم به ذکر است که پنبه، بهترین و مرغوب‌ترین جنس ملحفه هتلی به شمار می‌آید. در واقع هر چه میزان الیاف پنبه ای ملحفه بیشتر باشد، کیفیت آن بالاتر خواهد بود.

معرفی تجهیزات هتلی رنوس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.