کد خبر : 208444
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 - 11:32
دیدگاه‌ها برای مزایای خرید و واردات کالا از چین بسته هستند

مزایای خرید و واردات کالا از چین

مزایای خرید و واردات کالا از چین

مقدمه همانطور که می دانید، چین یکی از بزرگ‌ ترین تولیدکننده‌ ها در جهان است و بخش زیادی از کالاهای مورد نیاز کشورها توسط این کشور تامین می ‌شود. همچنین عنوان برترین کشور تولید کننده در سطح جهانی را به خود اختصاص داده و در این راه در حال پیشی گرفتن از بسیاری از کشورهای

مقدمه

همانطور که می دانید، چین یکی از بزرگ‌ ترین تولیدکننده‌ ها در جهان است و بخش زیادی از کالاهای مورد نیاز کشورها توسط این کشور تامین می ‌شود. همچنین عنوان برترین کشور تولید کننده در سطح جهانی را به خود اختصاص داده و در این راه در حال پیشی گرفتن از بسیاری از کشورهای توسعه یافته می باشد. بسیاری از کالاها، مواد اولیه و قطعات اصلی دستگاه ‌ها با خرید از چین و خرید از آمازون تامین می شود. در ادامه مطلب، قصد داریم به طور کامل و جامع درباره مزایای حمل بار از چین و جزئیات مربوط به آن بپردازیم. پیشنهاد می ‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا پایان مقاله با گروه ققنوس همراه باشید.

 مراحل خرید از چین

برای خرید از چین نیاز به اطلاعات زیادی است تا شما بازرگانان بتوانید با دید باز اقدام به حمل بار از چین کنید. هرچه بازرگان نسبت به قوانین و شرایط واردات و ترخیص کالا از چین آگاه تر و با تجربه تر باشند، خرید از چین آسان تر و با سرعت بیشتری انجام می گیرد. بنابراین توصیه ما به شما این است که از یک متخصص در این زمینه مشورت بگیرید؛ به این منظور می توانید با کارشناسان گروه ققنوس تماس بگیرید و از متخصصین ما در این زمینه استفاده کنید. در ادامه به توضیحاتی در مورد مراحل خرید از چین می پردازیم.

شناسایی تولید کننده یا فروشنده در چین

شما بازرگانانی که قصد واردات کالا از چین را دارید، در ابتدا باید اقدام به بررسی و ارزیابی تولید کننده یا فروشنده در چین کنید. اگر فروشنده و تولید کننده مناسبی را پیدا نکنید، نمی توانید خرید خوبی نیز انجام دهید. گروه ققنوس ترخیص می تواند در این زمینه نیز به شما خدمات مفیدی ارئه دهد. شناسایی تولید کننده یا فروشنده در چین شامل چند مرحله است. از جمله این مراحل می توان به گفتگو و مذاکره، تست کالاها و دریافت نمونه فیزیکی محصولات اشاره کرد.

ثبت سفارش

با مقررات جدید واردات و ترخیص کالا، مرحله ثبت سفارش نیازمند این است که شماره قبض انبار در سیستم ثبت شود. سپس به محض دریافت قبض انبار، کارشناسان اقدام به ثبت سفارش کالای وارداتی موردنظر می کنند. علاوه بر این، کارشناسان وزارت بازرگانی نیز باید سفارش ثبت شده در سیستم را تایید کنند. تایید این ثبت به مدت یک روز طول می کشد. بعد از تایید کد اظهار کالا توسط سامانه، به گمرک ابلاغ می شود. فاصله زمانی مورد نیاز برای ثبت سفارش یک الی دو روز طول می کشد و مدت زمان ابلاغیه نیز یک روز می باشد. شما می توانید تمام این مراحل مربوطه را به ترخیص کار گمرک بسپارید تا از بروز هرگونه خسارت جلوگیری کنید.

 ارائه اسناد مورد نیاز جهت ترخیص کالا

از جمله اسناد مورد نیاز برای ترخیص همه کالاها که باید شما یا ترخیص کار معتبر آن ها را به گمرک ارائه دهد، شامل مواردی همچون قبض انبار، بارنامه، پروفرما اینویس، گواهی مبدا و… می باشند. علاوه بر مجوزهای مذکور که ارائه آن برای تمامی کالاها الزامی است، باید اقدام به دریافت گواهی استاندارد یا مجوزهای خاص از مراجع مربوطه کنید. در غیر این صورت تاییدیه از طرف کارشناسان گمرک به منظور تایید صحت ویژگی های کالا صادر نمی گردد. شما به عنوان یک بازرگان باید به این موضوع توجه کنید که علاوه بر دریافت مجوز، هزینه های ترخیص کالا نیز باید پرداخت شود و پروانه خروجی کالا نیز باید تهیه گردد.

گروه ققنوس در صورت تمایل و نیاز شما به ترخیص کار حرفه ای آماده ارائه خدمات به همراه مشاوره جهت کاهش هزینه های ترخیص است. همچنین، شما می توانید برای هر گونه اطلاعات جهت ثبت سفارش، خرید از آمازون، خرید از چین و حمل بار از چین با کارشناسان مربوطه در گروه ققنوس تماس حاصل کنید.

پرسود ترین کالاهای وارداتی از چین

بسیاری از کالاهای موجود در بازار هزینه تولیدشان در ایران بسیار بالاتر است. از همین جهت تولید این کالاها باعث نداشتن صرفه اقتصادی می ‌شود و همین موضوع فضا را برای واردات این کالاها باز می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم چند نمونه از این محصولات که وارداتشان سودآوری زیادی دارد را به شما فعالین این حوزه معرفی کنیم. به شما توصیه می‌کنیم که اگر می خواهید با پرسودترین کالاهای وارداتی از چین آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

قطعات جانبی لوازم الکترونیکی

قطعات جانبی لوازم الکتریکی جزو پرتقاضاترین کالاها در کشور محسوب می شوند. ساخت تجهیزات الکترونیکی مختلف در ایران انجام نمی ‌شود و بیشتر این محصولات از کارخانه ‌های چینی به ایران منتقل می گردند. بهترین گزینه برای خرید قطعات جانبی لوازم الکترونیکی، کشور تولید کننده اصلی آن ها یعنی چین است.

تجهیزات امنیتی و دوربین ‌های مداربسته

از جمله پرسودترین کالاهای وارداتی از چین می ‌توانیم به وسایل مختلف امنیتی اشاره کنیم. تولید‌کنندگان چینی این نوع محصولات را با تنوع زیاد تولید می‌ کنند و از این جهت که می‌توانند با تولید انبوه قیمت نهایی را کاهش دهند، گزینه مناسبی برای شما واردکنندگان محسوب می‌ شوند. در حال حاضر تجهیزات امنیتی مختلفی مانند دوربین ‌های مداربسته در بازار موجود هستند و اکثر آن ها توسط شرکت ‌های وارداتی از چین خریداری شده‌ اند.

گارد و گلس موبایل

گارد و گلس موبایل نیز جزو کالاهای وارداتی سودآور هستند و علت آن نبود تولید داخلی و بازار آزاد در این حوزه است. اکثر افرادی که موبایل می‌خرند از این وسایل محافظ برای نگهداری موبایل خود استفاده می کنند. وجود تنوع بالای طرح و رنگ برای این محصولات در بازار، موجب شده تا بازار بسیار پرسودی برای این دسته از محصولات به وجود آید. تقریبا همه گارد و گلس ‌های موجود در ایران وارداتی هستند و معیار خاصی هم برای تعیین قیمت آن ها وجود ندارد؛ این موضوع باعث افزایش سود واردکنندگان می ‌شود.

ما در این مطلب تلاش کردیم که پرسودترین محصولات موجود در بازار را که از چین به ایران وارد شده‌اند به شما معرفی کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می ‌خواهید به عنوان یک تاجر در بازار واردات فعالیت داشته باشید، بهتر است قبل از هر اقدامی تحقیقات بازار را در ایران و چین به درستی انجام دهید و با اطمینان کامل وارد معامله شوید.

نحوه پیدا کردن بهترین فروشنده و قیمت ها هنگام خرید از چین

در مسیر حمل کالا از چین با فروشندگان مختلفی روبه رو می شوید. راه های مختلفی وجود دارد که بتوانید ارزیابی شرکت های چینی را انجام دهید. ابتدا بهتر است سوابق شرکت ها را جستجو کنید. می توانید از افرادی که با آن شرکت ها همکاری کردند پرس و جو کنید. شرکت ها و فروشندگانی که قصد خرید کالا از آن ها را دارید، بهتر است حداقل دو الی سه سال سابقه فعالیت در این حوزه را داشته باشند. شرکت ها و افراد با سابقه معمولا اعتبار بیشتری نیز دارند. توصیه ما به شما این است که قبل از خرید از چین، از سوابق فروشندگان اطلاع یابید. کارشناسان گروه ققنوس می توانند وظیفه ارزیابی شرکت های چینی را نیز به عهده بگیرند.

روش های حمل و نقل کالای خریداری شده از چین

حمل بار از چین بسته به نوع بار به روش های مختلفی انجام می شود. در ادامه به انواع روش های حمل بار از چین می ‌پردازیم.

مزایای خرید و واردات کالا از چین

مسیرهای دریایی

راحت ‌ترین راه برای واردات کالا از چین، روش حمل‌ و نقل دریایی است. کشتی ‌های حامل بار علاوه بر اینکه هزینه‌ معقولی دارند، می‌توانند با سرعت مناسبی هم به مقصد برسند. میانگین زمان حمل ‌و نقل دریایی حدود 25 الی 30 روز می باشد. از همین رو، راه آبی به عنوان یکی از بهترین روش های حمل کالا از چین محسوب می ‌شود.

مسیرهای هوایی

مسیرهای هوایی جزو سریع‌ترین راه ها برای حمل کالا از چین هستند؛ اما نکته‌ ای که باید به آن توجه کنید این است که با این کار هزینه حمل‌ و نقل به شدت افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین میزان بار قابل حمل از طریق هواپیما به هیچ عنوان قابل مقایسه با کشتی نمی باشد.

راه های زمینی

یکی دیگر از روش های حمل کالا از چین راه های زمینی است. برای این روش وسایل نقلیه مختلفی وجود دارند که مهم ‌ترین آن ها قطار و کامیون هستند. توجه کنید که قطارها انتخابی به صرفه ‌تر از ترانزیت ‌ها هستند. اما نکته‌ ای که باید در نظر داشت این است که سرعت حمل کالاها با قطار، کمتر از سایر روش ها است.

گروه ققنوس با چندین سال تجربه و فعالیت در زمینه واردات کالا از کشور چین، این امکان را به شما بازرگانان می‌دهد تا بتوانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه کالای خود را وارد کنید. شما می‌ توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما نیز تماس حاصل کنید.

جمع بندی

خرید از چین یکی از حوزه هایی است که به منظور رفع نیازهای بازار ایران بسیار مورد استقبال بازرگانان ایرانی بوده است. با توجه به اینکه امروزه حجم بالایی از واردات به ایران از کشور چین است، می توان گفت تجارت با چین موقعیت خوبی برای افرادی است که خواهان تجارت با سود بالا هستند. در حقیقت، پتانسیل سود مناسب و زیاد بودن تقاضا برای کالاها موجب می شود تا خرید از چین به عنوان یکی از فرصت های خوب جهت کسب سود و در نهایت رونق کسب و کارها محسوب شود. گروه ققنوس خدمات مختلفی را در زمینه واردات و ترخیص کالا از چین و معرفی ترخیص کار حرفه ای ارائه می دهد. همچنین در حوزه هایی همچون ترخیص کالا از گمرک امانات پستی، ترخیص کالا از گمرک شهریار و غیره نیز فعالیت می کند. بنابراین، شما بازرگانان می توانید امور مربوطه را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

سایت هدف

بورس تایمز

کلمات

ترخیص کار

خرید از چین

خرید از آمازون

حمل بار از چین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.