کد خبر : 209707
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 20:22
دیدگاه‌ها برای مرکز فروش درب اتاق خواب در تهران (پرهام درب) بسته هستند

مرکز فروش درب اتاق خواب در تهران (پرهام درب)

مرکز فروش درب اتاق خواب در تهران (پرهام درب)

دکوراسیون منزل یکی از مهمترین دغدغه های امروزه مردم بوده و هست. برای داشتن یک ویو مناسب از نمای دور و نزدیک، داشتن درب اتاق خواب مهم می باشد. درب اتاق خواب لوکس می تواند به تنهایی سهم بسزایی در لاکچری شدن نمای داخلی منزل شما را داشته باشد. لذا به همین دلیل صنعت درب

دکوراسیون منزل یکی از مهمترین دغدغه های امروزه مردم بوده و هست. برای داشتن یک ویو مناسب از نمای دور و نزدیک، داشتن درب اتاق خواب مهم می باشد. درب اتاق خواب لوکس می تواند به تنهایی سهم بسزایی در لاکچری شدن نمای داخلی منزل شما را داشته باشد. لذا به همین دلیل صنعت درب اتاق خواب همواره می کوشد که در ساخت درب اتاق خواب مدرن در تهران نمونه های لوکس درب اتاقی طراحی و ارائه دهد.

پرهام درب تولیدی درب اتاق خواب در تهران و همچنین یکی از بزرگترین مرکز فروش درب اتاق خواب در تهران می باشد. کسانی که قصد سکونت یا فروش بهتر منزل خود را داشته باشند، مبادرت به تعویض درب های قدیمی به درب اتاق خواب پی وی سی می نمایند، که این کار چندین برابر به ارزش ملکشان اضافه می کند.

 

فروش درب اتاق خواب در تهران

درب اتاق خواب در تهران در چندین گروه تولید می گردد :

  • درب ملامینه
  • درب اچ دی اف
  • درب اتاق خواب لوکس

 

درب اتاق خواب در تهران بیشتر در گروه درب اتاقی پی وی سی و بعد از آن کارهای رنگ شده است، که این دو گروه از نظر کیفیت و جلوه نسبت به سه گروه ابتدایی برتریت دارند. قیمت درب اتاق خواب در تهران در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. که با افزایش قیمت ملک این افزایش قیمت درب امری عادی می باشد.

 

مرکز فروش درب اتاق خواب در تهران

پرهام درب تولید کننده درب اتاق خواب در تهران می باشد، که پذیرای سفارش های انتخابی شما عزیزان می باشد. حتی اگر مورد انتخابی شما در لیست نمونه کارهای ما نباشد با ارائه تصویر درب مورد نظر، نمونه آن را تولید می کنیم.

شما می توانید با کارشناسان پرهام درب تماس بگیرید.

پرهام درب مرکز فروش درب اتاق خواب در تهران می باشد که با استفاده از علم تکنولوژی روز و مدل های امروزی خود را با سبک روز تطبیق داده است.

شما می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و درب مد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

مرکز فروش درب اتاق خواب در تهران (پرهام درب)

درخواست اکثر مشتریان، استحکام درب زیبایی، دوام، سبک امروزی، امنیت، کیفیت، قابل نظافت، ضد لک این موارد بیشترین دغدغه مصرف کنندگان می باشد. ما در فروش درب اتاق خواب در تهران تلاش نموده ایم که به تمامی این خواسته ها رسیدگی کنیم تا بتوانیم بهترین باشیم. رضایت شما عزیزان به ما این انرژی و دلگرمی را می دهد که می توانیم امروزه بهتر از دیروز باشیم.

 

اگر خریدار درب اتاق خواب در تهران هستید قطعا کیفیت کار برای شما اهمیت فراوانی خواهد داشت. درب پی وی سی برجسته جزء درب های لوکس محسوب می گردد. عموما کارهای درب اتاقی پی وی سی نمای منزل را شیک و مدرن می کند و کارهای رنگ پلی اورتان در درب اتاق خواب نمای منزل را لاکچری می نماید. شما برای اینکه تصور کنید نما و ویوی داخلی منزل با درب انتخابی به چه شکل در خواهد آمد، می توانید از فرمول همخوانی رنگ استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی درب اتاق خواب

امروزه با استفاده گسترده از رایانه، لپ‌تاپ، تلفن همراه و اینترنت در خانه، محل کار، اوقات فراغت و … شما می‌توانیم با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی هوشمندانه‌تر و دقیق‌تر خرید کنیم. شما با مراجعه به وب سایت مجموعه پرهام درب می توانید سفارش خرید اتاق خواب را به همکاران ما اطلاع دهید تا همکاران برای ارسال محصول شما را راهنمایی نمایند.

برای این کار کافی است نام (پرهام درب) را در گوگل سرچ کنید. یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی مجموعه پرهام درب

اگر به دنبال خرید درب اتاق خواب در تهران هستید یکی از مجموعه های قعال در این حوزه که یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این حوزه هستند پرهام درب می باشد. پرهام درب یکی از مجموعه های فعال در حوزه فروش درب های اتاق خواب و انواع درب های دیگر است. فروشگاه پرهام درب با 10 سال سابقه در فروش انواع درب های اتاق خواب، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. از محصولات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • درب اتاق خواب
  • درب ضد سرقت
  • درب های ضد آب
  • درب های اتاقی روکش ملامینه
  • درب های استیل

 

کارشناس فروش : 09397002262

دفتر فروش : 02144644452

 

آدرس : تهران اکباتان مجتمع تجاری فاز 3

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.