کد خبر : 154390
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 18:46

مد روز مانتو در سال جدید

مد روز مانتو در سال جدید

یکی از اصلی ترین و مهم تین پوشش ها در ایران، مانتو است. به همین علت هم خانم ها اهمیت زیادی به  خرید مانتو  می دهند زیرا پوشش اصلی آنها به حساب می آید و برای داشتن یک استایل جذاب بیرونی نیاز به یک مانتوی زیبا و بی نظیر است. طرح های بسیار زیادی از مانتوها در

یکی از اصلی ترین و مهم تین پوشش ها در ایران، مانتو است. به همین علت هم خانم ها اهمیت زیادی به  خرید مانتو  می دهند زیرا پوشش اصلی آنها به حساب می آید و برای داشتن یک استایل جذاب بیرونی نیاز به یک مانتوی زیبا و بی نظیر است. طرح های بسیار زیادی از مانتوها در بازار وجود دارند که هر کدام توسط بهترین طراحان ایرانی تولید شده اند. توجه داشته باشید که شما در مرحله اول باید مانتویی را انتخالب کنید که به فرم بدن شما بیاید و شما را خوش استایل تر کند. هر ساله طرح ها و مدل های جدیدی از مانتوها طراحی می شوند و مورد استقبال خانم ها قرار می گیرند. قطعا در بین این همه طرح و مدل ها و رنگ های خاص و بی نظیر، انتخاب کمی سخت می شود. همانطور که می دانید عید نوروز یکی از مناسبت های بسیار خاص و مهم است که خانم ها سعی می کنند در این ایام بهترین و جذاب ترین مانتوها را بر تن کنند و به مهمانی بروند. انتخاب مانتو می تواند بر اساس سلیقه افراد و فارق از مد روز باشد. بعضی از افرا هم ترجیح می دهند که حتما از مد روز مانتو خبردار شوند و بر همان سبک خرید خود را انجام دهند. مانتوهای محلی هم وجود دارند که هر ساله ترند می شوند و این سبک مانتوها هم طرفداران خاص خودشان را دارند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات خوب و جامعی در مورد مد روز مانتو بدست آورید.

انتخاب مد روز مانتو با بهترین معیارها

جدا از قیمت که یکی از فاکتور های اصلی در خرید لباس دخترانه می باشد، همانطور که در قسمت بالاتر هم توضیح داده ایم، انتخاب مانتو برای خانم ها در جایگاه بسیار ویژه قرار دارد و در دنیای امروز مد و فشن بسیار گسترش پیدا کرده اند وانتخاب ها کمی راحت تر شده است البته این موضوع را بدانید که حتی در انتخاب مانتو هم باید تخصص به کار گرفت. زمانی که شما ما یک نوع مانتو با یک طرح خاص را انتخاب می کنید، باید بتوانید استایل های دیگر خود را با مانتو خود هماهنگ کنید. برای مثال باید بتوانیدروسری و یا شال و حتی شلواری را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با طرح و مدل مانتو شما داشته باشند. زمانی که به تمام جزئیات خود در استایل توجه می‌کنید، می توانید شیک تر از همیشه شوید. اگر می‌خواهید زیباترین و جذاب ترین استایل ها را داشته باشید حتماً باید اطلاعاتی در مورد مد و فشن و حتی اصول رنگ ها داشته باشید. برای چگونگی بکارگیری رنگها در کنار یکدیگر می توانید سری به چرخه رنگ ها بزنید و قواعد مربوط به اصول چرخشی و این کار را هم مطالعه کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. در ادامه این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در مورد انواع مختلف مانتو در سال ۱۴۰۰ که بیشتر  جذاب بودند به شما بدهیم.

مد روز مانتو در سال جدید2

آشنایی با انواع مد روز مانتو در سال 1400

 بررسی مانتوهای دو تکه

این نوع مانتوها امسال هم بسیار ترند بودند، این سبک مانتو ها در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و دوخته می‌شوند که دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. البته باید بدانید که که این نوع مانتو ها در در تعداد بسیار کمتری تولید می شوند و معمولاً برای داشتن آنها باید سفارش دهید تا طبق سایز و سلیقه شما دوخته شوند. انتخاب پارچه، جنس و کیفیت رنگ آن هم بر عهده شما است و این موضوع می‌تواند کاملا سلیقه ای باشد. در واقع باید بدانید که این سبک مانتو ها می توانند برای هر فصلی از سال مناسب باشند و شما می توانید پارچه‌هایی را مناسب آب و هوای بهاره و یا تابستانه و پاییزه سفارش دهید. اما اغلب این سبک مانتو ها در بهار با جنس های حریر و نخی و خنک دوخته می شوند که جذابیت بسیار بیشتری دارند. نکته قابل توجه این است که کیفیت دوخت و تمیزی کار در این نوع مانتوهای دوتیکه بسیار اهمیت دارد. در نتیجه حتماً باید دوخت این مانتوها را به مزون های کاملا مطمئن با طراحان حرفه ای بسپارید. مزون میسا یکی از آن دسته از مزون های کاملا حرفه ای و محبوب است که با کادری مجرب و حرفه ای بهترین و با کیفیت ترین مانتوها را تولید می کند. برای مشاهده نمونه کارهای مزون میسا می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید. قطعا داشتن طراحانی باتجربه و هنرمند، دلیل موفقیت این مجموعه بوده است.

مد روز مانتو در سال جدید3

مانتو های کار شده حریره بهار

معمولا مانتوهای حریره هم در فصل بهار و عید نوروز دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. مانتوی حریری که بر روی آن گلهای برجسته کار شده باشد بسیار مناسب فصل بهار است. این موضوع را در نظر بگیرید که مانتو های حریر خود به تنهایی بسیار هیجان انگیز و و شگفت آور هستند و زمانی که گل های برجسته بر روی آنها کار می‌شود زیبایی آن ها را دو چندان می کند. قطعاً عکس های شما با چنین مانتویی می تواند بسیار خاص و جذاب باشد. در واقع شکوفه هایی که بر روی مانتو کار می شوند، یادآور شکوفه های بهاری و فصل جدید هستند. اگر به دنبال مد روز مانتو هست این سبک مانتوها را فراموش نکنید زیرا هر ساله ترند می شوند و به این راحتی ها از مد نمی‌افتند. پس با خیال راحت آنها را بر تن کنید و در میهمانی و مجالس توسط خود بدرخشید.

مد روز مانتو در سال جدید4

مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۲

مانتو مجلسی هم از آن دسته از مانتو های است که هر خانمی باید حداقل یکی را در کشوی کمد خود داشته باشد. مانتو مجلسی ها دارای طرح های بسیار متنوع هستند. در واقع بیشتر خانم ها سعی دارند در پوشش خود از مد روز مانتو استفاده کنند، اگر شما هم جزء این دسته از افرادی هستید که به مد اهمیت زیادی می دهید، مانتو‌های خود را از بین طرح های مانتو سال ۲۰۲۲ انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید استایلی منحصربه‌فرد در مجالس و میهمانی ها داشته باشید، می توانید مانتو های کار شده با طرح های مختلف را انتخاب کنید. اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که معمولاً به سادگی علاقه دارید، می توانید به سراغ مانتوهای ساده‌تر بروید. نکته قابل توجه این است که هر چیزی که ساده باشد هیچ وقت از مد نمی‌افتد و شما تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید. همانطور که میدانید بعد از انتخاب مانتو باید دقت بیشتری برروی انتخاب شلوار خود داشته باشید. شلوارهای قد ۹۰ بسیار امروزی تر و زیباتر هستند و شما را خوش استایل تر می کنند. حتی می توانید رنگ مانتو را با کفش هایتان ست کنید. رنگ محبوب سال 2022 هم رنگ بنفش مشخص شده است و شما می توانید طرح های خاص و منحصر به فرد خود را در رنگ بنفش سفارش دهید. البته بحث رنگ هم در استایل بسیار اهمیت دارد که باید اصول آن را در ترکیب لباس های خود رعایت کنید.

سه تکنیک برای ست کردن مانتو با شال و روسری

ست کردن مانتو با شال با رنگ های مشابه

در این حالت به سراغ چرخه رنگها بروید و این بار به رنگهای مشابه توجه داشته باشید. در واقع هر رنگی در این چرخه با سه رنگ کناری خود رنگ های مشابه را می سازد. توجه داشته باشید که این رنگ ها با یکدیگر بسیار خوب و زیباست می شوند. در نتیجه شما می توانید برای ست کردن مانتو با شال خود از رنگ های مشابه استفاده کنید تا تناسب خوبی در استایل شما ایجاد شود. این سری از رنگ های مشابه با سلیقه بیشتر افراد سازگار است.

به کارگیری رنگ های مکمل برای یک استایل بی نظیر

  رنگ های مکمل هم آن دسته از رنگ هایی هستند که در چرخه رنگ ها در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. البته باید بدانید که این روزها استفاده از رنگهای مکمل برای ست کردن خیلی ایده‌آل نیست، اما اگر شما علاقه به این نوع رنگ های مکمل دارید، می توانید از ته رنگ و یا سایه رنگ های مکمل در کنار هم استفاده کنید.

استفاده از رنگ های متضاد

برای داشتن یک استایل جذاب باز هم باید به سراغ دایره رنگها بروید. یک رنگ را بر روی این دایره انتخاب کنید سپس از سه خانه بگذرید و به خانه چهارم برسید. توجه داشته باشید که رنگ اول و رنگ چهارم رنگ های متضاد به حساب می آیند. قانون رنگ های متضاد هم دارای طرفداران بسیار زیادی است که شما می توانید از این رنگ‌ها برای ست کردن مانتو و شال و روسری استفاده کنید.

مد روز مانتو در سال جدید5

سخن پایانی

به طور کلی باید بدانید که برای خرید لباس دخترانه جدید هر ساله طرح های متفاوتی مد می شوند و افرادی که علاقه زیادی به مد دارند همیشه سعی دارند با مد پیش بروند، اخبار مربوط به مد و فشن را به طور پیوسته دنبال می کنند تا در خریدهای خود بتوانند جدیدترین و به روزترین لباس ها را داشته باشند. زمانی که یک طرح خاصی در یک سال موجب می شود ممکن است در مدت زمان کوتاهی آن طرح از مد بیفتد و دیگر مورد استقبال مردم قرار نگیرد. البته برعکس این موضوع هم وجود دارد یعنی گاهی ممکن است یک طرحی از یک لباس و یا مانتو در یک سال مد شود و تا آخر همان سال و یا حتی مدت زمان بیشتری آن سبک از مد نیفتد و همچنان روی بورس باشد. معمولاً مانتوهایی که ساده هستند و بیشتر بر روی آستین های آنها کار شده است، بیشتر مد می‌شوند زیرا این سبک مانتو ها دارای طرفداران بسیار زیادی است.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوب و مفیدی در مورد مد روز مانتو به دست آورده باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.