کد خبر : 204036
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 14:30
دیدگاه‌ها برای مدیر صرافی بایننس: نگران خرید و فروش‌های ایلان ماسک نباشید! بسته هستند

مدیر صرافی بایننس: نگران خرید و فروش‌های ایلان ماسک نباشید!

مدیر صرافی بایننس: نگران خرید و فروش‌های ایلان ماسک نباشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، می‌گوید که تصور نمی‌کند ایلان ماسک یا هر کسی که بیت کوین را می‌خرد یا می‌فروشد، بتواند اساسا تأثیری روی این دارایی بگذارد. او همچنین برای نشان دادن اعتقاد خود به ارزهای دیجیتال گفته که اکثر دارایی‌هایی که در زمان ورود به این صنعت خریداری کرده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، می‌گوید که تصور نمی‌کند ایلان ماسک یا هر کسی که بیت کوین را می‌خرد یا می‌فروشد، بتواند اساسا تأثیری روی این دارایی بگذارد. او همچنین برای نشان دادن اعتقاد خود به ارزهای دیجیتال گفته که اکثر دارایی‌هایی که در زمان ورود به این صنعت خریداری کرده را هنوز در اختیار دارد.
آقای ژائو با اشاره به تصمیم تسلا مبنی بر فروش ۷۵ درصد از دارایی‌های بیت کوینی خود گفته که خرید یا فروش بیت کوین از سوی ایلان ماسک، معنای خاصی ندارد و اصولا نمی‌تواند بیت کوین را تغییر دهد.
ایلان ماسک، هفته‌ی گذشته گفت که به‌منظور تأمین بودجه برای کارخانه‌های تازه افتتاح‌شده در آمریکا و آلمان و همچنین جریان نقدینگی بهتر برای حمایت از کسب‌وکارهایش در چین، پس از بحران کرونا، بخش اعظم دارایی‌های بیت کوینش را فروخته است.
آقای ژائو که برای حمایت از خرید توییتر توسط ماسک، ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده گفته است که فروش بیت کوین از سوی ماسک می‌تواند برای تأمین نقدینگی به‌منظور خرید این شبکه اجتماعی نیز باشد.
در ادامه‌ی این مصاحبه، ژائو گفته که تأثیر سقوط شرکت‌های دیفای روی این صرافی اندک است و این صرافی نه طلبکار و نه بدهکار این شرکت‌ها تلقی می‌شود.
ژائو همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا در طول بحران اخیر از دارایی‌های بیت کوینش را فروخته یا نه گفت که تنها یک درصد از ذخایرش را فروخته است. او دوباره تأکید کرد که هیچ دارایی فیاتی ندارد و تنها از ارزهای دیجیتال به‌منظور خریدهای خود استفاده می‌کند.

نوشته مدیر صرافی بایننس: نگران خرید و فروش‌های ایلان ماسک نباشید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.