کد خبر : 120767
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 14:32

مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران در کرمان خبر داد‌: کاهش ۲۲ درصدی پرونده‌های ارزیابی شکایت طی یکسال گذشته

مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران در کرمان خبر داد‌: کاهش ۲۲ درصدی پرونده‌های ارزیابی شکایت طی یکسال گذشته

بورس تایمز: مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان کرمان با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون با افزایش نظارت، پرونده‌های تخلفات اداری از ۱۳۸ پرونده به ۵۶ پرونده کاهش پیدا کرده است، گفت: در همین بازه زمانی، در پرونده‌های ارزیابی شکایت ۲۲ درصد کاهش را

بورس تایمز: مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان کرمان با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون با افزایش نظارت، پرونده‌های تخلفات اداری از ۱۳۸ پرونده به ۵۶ پرونده کاهش پیدا کرده است، گفت: در همین بازه زمانی، در پرونده‌های ارزیابی شکایت ۲۲ درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی افزود: با اخذ مجوز بانکی از بانک مرکزی برای باجه‌های بانکی روستایی، توانسته‌ایم مبحث بانکداری خرد را در کشور نهادینه کنیم.
وی با بیان اینکه پست بانک ایران در همه پرونده‌های تسهیلات خرد و کلان در مجامع قضایی پیروز شده است، تصریح کرد: نظارت در تنظیم دقیق پرونده‌های تسهیلاتی موجب شده است که پست بانک ایران در مجامع قضایی برنده میدان باشد.
مقصودی با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته تعداد تخلفات باجه‌های بانکی روستایی هشت مورد بوده است، افزود: آموزش کارگزاران باجه‌های بانکی روستایی نقش مهمی در کاهش تخلفات داشته است و باید به نقش آموزش در این مورد توجه بیشتری کرد.
مدیر امور نظارت و حقوقی بانک با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون با افزایش نظارت، پرونده‌های تخلفات اداری از ۱۳۸ پرونده به ۵۶ پرونده کاهش پیدا کرده است، گفت: در همین بازه زمانی، در پرونده های ارزیابی شکایت ۲۲ درصد کاهش را شاهد بوده ایم.
در ابتدای این جلسه، حمیدرضا گنجعلی‌خانی مدیر شعب استان کرمان گزارشی از عملکرد و شاخص بانکی در استان ارائه کرد و همکاران ستادی و شعب استان مشکلات، پیشنهادها و موضوعات مختلف حوزه اجرا را با مدیران بانک در میان گذاشتند و در پایان این جلسه لوح تقدیری با امضای مدیرعامل بانک به پاس عملکرد مدیریت شعب استان کرمان به وی اعطا شد.
بر اساس این گزارش، در این سفر یک‌روزه، جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی و داوود قزلباش رئیس اداره کل امور شعب از باجه شعبه عدالت کرمان و باجه بانکی روستایی رحیم‌آباد و طرح پرورش گل رز که با مشارکت پست بانک استان کرمان راه‌اندازی شده است، بازدید کردند و عباس پیرایی رئیس اداره کل بازرسی، رسیدگی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد و علی نوروزی رئیس اداره کل حقوقی از شعبه رفسنجان و کارخانه مس سرچشمه این شهرستان بازدید کردند.
همچنین جلسه‌ای با هدف بیان مشکلات بازنشستگان پست بانک استان با حضور مدیران برگزار شد و لوح تقدیر جشن تکلیف فرزندان همکاران استان به آنان اعطا شد.

صمد یوسفی – خبرنگار رسانه

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.