کد خبر : 121489
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 21:54

مدیرعامل رول تسمه از اجزای مختلف تشکیل دهنده تردمیل می گوید | آشنایی با نقش تسمه تردمیل و کاربرد روغن تردمیل

مدیرعامل رول تسمه از اجزای مختلف تشکیل دهنده تردمیل می گوید | آشنایی با نقش تسمه تردمیل و کاربرد روغن تردمیل

امروزه اهمیت ورزش و حفظ تناسب اندام و سلامتی بر کسی پوشیده نیست و افراد هر یک به نوعی به انجام حرکات ورزشی می پردازند. یکی از وسیله هایی که محبوبیت بسیاری میان ورزشکاران حرفه ای و تفننی دارد تردمیل است. با استفاده از تردمیل می توان متناسب با قوای بدنی خود حرکات به تقویت

امروزه اهمیت ورزش و حفظ تناسب اندام و سلامتی بر کسی پوشیده نیست و افراد هر یک به نوعی به انجام حرکات ورزشی می پردازند. یکی از وسیله هایی که محبوبیت بسیاری میان ورزشکاران حرفه ای و تفننی دارد تردمیل است. با استفاده از تردمیل می توان متناسب با قوای بدنی خود حرکات به تقویت آمادگی جسمانی خود پرداخت. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا با جناب آقای مهندس مهدی شاه حمزه مدیر عامل رول تسمه (فعال در ارائه خدمات و محصولات مرتبط با تردمیل) گفتگویی ترتیب داده تا جزئیات و توضیحات کامل تری از تردمیل و اجزای آن داشته باشیم.

– جناب شاه حمزه لطفا در مورد تسمه تردمیل و نقش آن توضیح دهید.

تسمه تردمیل که برخی به آن نوار نقاله تردمیل نیز می گویند یکی از اجزای تردمیل است که با جابجایی آن، تردمیل نیز به حرکت در می آید. به بیان دیگر سرعت حرکت تسمه تردمیل برابر است با سرعتی که فرد استفاده کننده از تردمیل روی آن حرکت می کند. تسمه تردمیل ( نوار نقاله تردمیل ، تسمه تردمیل توربور تایوانی ، تسمه تردمیل ایتالیا ، خرید تسمه تردمیل ، تسمه تردمیل المپیا )  نقش بسیار مهمی در کارکرد درست و به موقع تردمیل دارد؛ یعنی در صورتی که اختلالی در فعالیت تسمه تردمیل ایجاد شود، فعالیت تردمیل نیز با مشکل مواجه می شود.

– بهترین ابعادی که تسمه تردمیل در آن تولید می شود کدام است؟

قبل از پاسخ به سوال شما، اجازه دهید این طور بگویم که هنگام خرید تسمه تردمیل، باید به دو فاکتور عرض تسمه تردمیل و ضخامت تسمه تردمیل توجه شود. تولیدکننده نوار نقاله تردمیل آن را در یک بازه که 50 تا 55 سانتی متر را شامل می شود تولید می کند. ضخامت نوار نقاله  تردمیل نیز بازه ای بین 6/1 تا 5/3 میلی متر را شامل می شود که برخی از پرفروش ترین مدل های آن مانند تسمه تردمیل با ضخامت 2 و تسمه تردمیل با ضخامت 3 توسط شرکت ها و برندهای مختلفی در سرتاسر جهان تولید می شود.

نکته حائز اهمیت این است که عرض و ضخامت تسمه تردمیل می بایست با مدل تردمیل همخوانی داشته باشد؛ ساده تر بگویم گمان نکنید که هرچه ضخامت بالاتر باشد پس آن مدل کارایی و دوام بالاتری دارد.

– تسمه شیاری یکی دیگر از انواع تسمه است که در برخی مدل های تردمیل نیز به کار می روند. ممنون می شوم در مورد آن نیز توضیحاتی برای خوانندگان ما ارائه بفرمایید.

تسمه شیاری نوعی تسمه است که جزو تسمه های انتقال نیرو قرار می گیرد. تسمه شیاری ( تسمه شیاری موتور ، خرید تسمه شیاری، تسمه شیاری ایتالیا ) به سبب داشتن شیارهای طولی روی بدنه خود، انعطاف پذیری بالایی دارد و این قضیه باعث می شود که تسمه شیاری گزینه مناسبی برای استفاده در تردمیل هایی باشد که در دورهای با سرعت تند از آن ها استفاده می شود. تسمه شیاری تردمیل را معمولا از ترکیب الیاف مصنوعی و لاستیک می سازند.

– جناب شاه حمزه رایج ترین مشکلات تردمیل کدام اند؟

تردمیل همانند تمام وسایل دیگر ممکن است در برهه ای از زمان دچار مشکل شود. از رایج ترین مشکلات تردمیل می توانم به خاموش شدن ناگهانی تردمیل، روشن نشدن تردمیل و کم و زیاد شدن سرعت تردمیل اشاره کنم. مهم ترین مسئله در هنگام بروز مشکلات برای تردمیل، حفظ آرامش و عدم دستپاچگی است. بسیاری از مشکلات به تسمه تردمیل مربوط می شوند و با نگهداری و توجه مناسب به تسمه بسیاری از مشکلات قابل پیشگیری اند. حتی اگر مشکلی به وجود آمد که فرای قلمروی توانایی های شما بود، می توانید از یک تعمیرکار تردمیل کمک بخواهید. تیم رول تسمه مفتخر است که خدمات تعمیر تردمیل ( تعمیر تسمه تردمیل ، تعمیر نوار نقاله تردمیل ، تعمیر موتور تردمیل ، تعمیر تخته تردمیل تهران ) را در مناطق مختلف ارائه دهد. تعمیر تردمیل در یوسف آباد، صادقیه، جردن، تجریش، هفت تیر و محلات دیگر تهران توسط تعمیرکار حرفه ای تردمیل انجام خواهد شد.

تردمیل2

-جناب شاه حمزه در بخشی از توضیحات تان به نگهداری مناسب تردمیل و تسمه آن اشاره کردید. لطفا بفرمایید چگونه می توان از تردمیل به خوبی نگهداری کرد؟

نگهداری درست وسایل نقش مهمی در جلوگیری از خرابی ها و مشکلات احتمالی داشته و می تواند عمر آن ها را افزایش دهد. تردمیل نیز از این قضیه مستثنی نبوده و برای این که در برابر خرابی ها مصون باشد، لازم است تا به آن توجه خاصی شود. یکی از بهترین روش های نگهداری از تردمیل که افراد به آسانی می توانند در منازل خود انجام دهند استفاده از روغن تردمیل ( روغن تردمیل ایتالیا ، اسپری روغن تردمیل ، خرید روغن تردمیل ، روغن کاری تردمیل ) است. به جرئت می توانم بگویم عدم استفاده از روغن تردمیل به طور مستقیم و غیر مستقیم روی بسیاری از مشکلات تردمیل نظیر خاموش شدن ناگهانی آن تاثیر دارد. با این اوصاف لازم است تا به طور مداوم از روغن تردمیل برای چرب کردن و تازه سازی تسمه استفاده شود. به طور کلی پیشنهاد می کنم هر 40- 30 ساعتی که از تردمیل استفاده می کنید تردمیل را به خوبی روغن کاری کنید. بهترین نوع روغن تردمیل که به تمام مشتریان مان پیشنهاد می کنیم، روغن تردمیل سیلیکونی است که در دو مدل اسپری روغن تردمیل و روغن تردمیل تولید و در بازار به فروش می رسد.

– ممنون از توضیحات شما جناب شاه حمزه عزیز. لطفا در مورد مجموعه رول تسمه و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید نیز توضیحاتی برای خوانندگان ما ارائه دهید.

تیم رول تسمه با هدف ارائه محصولات باکیفیت و اصلی فعالیت خود را آغاز کرد و در طی فعالیت خود توانسته به مقبولیت خوبی نزد عام برسد. عمده فعالیت رول تسمه ( ارائه کننده تسمه تردمیل ، تسمه شیاری ، نوار نقاله تردمیل ، روغن تردمیل و تعمیرات تردمیل ) روی تولید و توزیع تسمه های صنعتی انتقال نیرو و انتقال مواد و خدمات و لوازم جانبی مربوط به تردمیل نظیر اسپری روغن تردمیل، گیره ایمنی تردمیل و … می باشد.

رول تسمه علاوه بر فروش حضوری، محصولاتش را در صورت خواست مشتریان به نمایندگی های استان ها نظیر بوشهر، اردبیل، مازندران، تبریز و … ارسال می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات رول تسمه و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت رول تسمه مراجعه نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.