کد خبر : 106707
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 12:12

محسن یگانه سازنده خاطرات

محسن یگانه سازنده خاطرات

درمیان خواننده های کشور می توان تنها عده ای از این هنرمندان را به عنوان خواننده هایی احساسی تلقی کرد. صدای این خواننده ها همیشه برای شنونده ها خاطراتی را بوجود می آورند که سرشار از حس ناب و زیبا می باشد. محسن یگانه از این دسته خواننده های کشور است که سعی دارد همیشه

درمیان خواننده های کشور می توان تنها عده ای از این هنرمندان را به عنوان خواننده هایی احساسی تلقی کرد. صدای این خواننده ها همیشه برای شنونده ها خاطراتی را بوجود می آورند که سرشار از حس ناب و زیبا می باشد.

محسن یگانه از این دسته خواننده های کشور است که سعی دارد همیشه موزیک های خود را با ریتمی متفاوت و شنیدنی به انتشار برساند. اهنگ جدید محسن یگانه بعد از یکسال انتظار به نام خودخواه با آهنگسازی و ترانه سرایی خودش وارد بازار موسیقی شد.

این هنرمند در ابتدا با فعالیت های پایین و نواختن گیتار موسیقی را فرا گرفت. با آنکه در خانواده محسن یگانه سخت گیری های بسیاری به چشم میخورد اما وی توانست با تلاش و پشتکار در زمینه موسیقی به اوج رسیده تا به عنوان یکی از بهترین و احساسی ترین خواننده های حال حاضر کشور بحساب آید.

شناخت کامل محسن یگانه و همچنین حواشی های زندگی وی ممکن است برای هواداران از اهمیت بالایی برخوردار باشد. شما می توانید در ادامه این مطلب موارد مورد نیاز خود را بدست آورده تا به خوبی هنرمند محبوب خود را بشناسید.

محسن یگانه سازنده خاطرات

محسن یگانه از نوازندگی گیتار تا خوانندگی

محسن یگانه متولد 23 اردیبهشت سال 1364 در گنبد طاووس است. یادگیری نوازندگی با گیتار برای او داستان های بسیاری را رقم زد و درواقع سرنوشت وی به این شکل تغییر کرد. محسن یگانه نوازندگی گیتار را تنها به دلیل آنکه شنونده خوبی بحساب می آمد در کمترین زمان و بصورت تخصصی یادگرفت.

یادگیری این هنرمند به قدری جدی بود که با گذشت مدتی توانست نواختن این دستگاه را به علاقه مندان آموزش دهد. محسن یگانه جدید بعد از گذر از این مرحله رویای خوانندگی را تحقق بخشید. دیگر زمان آن بود که این هنرمند را به خوبی بشناسند و همه از صدای زیبا و خارق العاده اش بهره مند شوند.

این هنرمند در اولین قدم خود با همکاری محسن چاوشی و حامد هاکان توانست اولین اثر خود را به انتشار برساند. این اثر که با ترانه سرایی و تنظیم محسن یگانه و تنظیم بخشی از موزیک توسط محسن چاوشی به انتشار رسیده بود بسیار بازخورد بالایی را به ثمر رساند. این موزیک که «نشکن دلمو» نام دارد از بهترین کارهای محسن یگانه بوده که اکنون نیز در پلی لیست ها به گوش میرسد.

 

می توان گفت اولین الهام محسن یگانه برای ساخت و انتشار موسیقی توسط یکی از قطعه های بی کلام آلبوم بهارم من «گل گندم از شادمهر عقیلی» بدست آورد. اکنون محسن یگانه به یکی از خواننده های خوب کشور تبدیل شده است. و محبوبیت این این هنرمند بسیار بالا است.

محسن یگانه اکنون بعد از انتشار اولین موزیک خود نیاز به شهرت بیشتری برای برگزاری کنسرت داشت. این هنرمند اولین آلبوم خود به نام سال کبیسه را به انتشار رساند. این آلبوم بصورت زیرزمینی به دست هواداران رسید و پس از ان محسن یگانه برای آنکه بتواند فعالیت های خود را بصورت گسترده ای انجام دهد به فکر کسب مجوز رسمی افتاد.

بعد از چند سال فعالیت بصورت غیر مجاز سرانجام توانست مجوز خود را دریافت کند. کسب مجوز مدتی دوری از موسیقی را برای محسن یگانه به همراه داشت و بعد از استراحت فراوان وی با آلبوم جدید و رسمی اش به نام «نفس های بی هدف» در تاریخ 17 تیر سال 1387 پرشور تر به عرصه موسیقی بازگشت.

بعد از انتشار این آلبوم محسن یگانه دوسال بعدی را صرف ساخت آلبوم جدیدش سپری کرد. سرانجام با وسواس های فراوان محسن یگانه توانست در مرداد ماه سال 1389 آلبوم رگ خواب را بدست هواداران برساند. این آخرین آلبوم محسن یگانه نبود. اولین موزیک از این آلبوم سکوت نام داشت که در آن سال به عنوان محبوب ترین موزیک شناخته شد.

بعد از گذشت 2 سال یعنی در مهر ماه سال 1391 آلبوم بعدی این هنرمند به نام حباب روانه بازار موسیقی شد. این آلبوم به گفته محسن یگانه آخرین آلبوم وی بشمار می رفت که حتی موزیک بیت آخر نیز برای این موضوع به انتشار رسید. که به دلیل اصرار هواداران وی سه سال پس از این موضوع آلبوم بعدی اش را که به نام دخترش بود یعنی «نگاه من» را روانه بازار کرد.

محسن یگانه سازنده خاطرات

محسن یگانه و همکاری با سایر خواننده ها

محسن یگانه در زمینه ترانه سرایی و آهنگسازی دست توانایی دارد و همه در عرصه موسیقی به خوبی این موضوع را درک می کنند. یکی از همکاری های محسن یگانه با گروه پازل بند یعنی علی رهبری و آرین بهاری برای تنظیم موزیک بیت آخر از آلبوم حباب است. این همکاری سبب آفرینش اثری هنری و بسیار نایب شده است.

 

همچنین محسن یگانه اولین موزیک خود را به همراه محسن چاوشی به انتشار رساند. جدا از تمامی این موضوع ها محسن یگانه برای علی لهراسبی، رامین بیباک و محمد اصفهانی ترانه سروده، آهنگسازی و تنظیم انجام داده است.

 

فول آلبوم محسن یگانه

شما کاربران و علاقه مندان به موسیقی های محسن یگانه می توانید تمامی آهنگ های زیبای این هنرمند را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم محسن یگانه در این مجموعه دانلود کنید و خاطرات زیبایی را ایجاد نمایید. همچنین وب سایت موزیک موزیکیشو مرجعی برای دانلود اهنگ جدید نیز میباشد که میتوانید از آن برای شنیدن آهنگ های جدید خواننده های پرطرفدار نیز بهره ببرید.

امیدواریم از مطالب فوق لذت برده باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.