کد خبر : 209198
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 20:37
دیدگاه‌ها برای ماگ حرارتی با طرح دلخواه بسته هستند

ماگ حرارتی با طرح دلخواه

ماگ حرارتی با طرح دلخواه

ماگ حرارتی با طرح دلخواه یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار مجموعه عکسچاپ است که به دلیل دارا بودن ساختار و عملکرد بسیار جالب در میان کاربران محبوبیت خاصی پیداکرده است. عملکرد جالب این نوع از لیوان‌ها به دلیل اینکه ابتدا کاملاً سیاه رنگ هستند و پس از ریختن مایعات گرم مانند چای یا انواع

ماگ حرارتی با طرح دلخواه یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار مجموعه عکسچاپ است که به دلیل دارا بودن ساختار و عملکرد بسیار جالب در میان کاربران محبوبیت خاصی پیداکرده است.

عملکرد جالب این نوع از لیوان‌ها به دلیل اینکه ابتدا کاملاً سیاه رنگ هستند و پس از ریختن مایعات گرم مانند چای یا انواع دمنوش، طرح خودشان را نشان می‌دهند، باعث شده تا افراد زیادی علاقه‌مند به سفارش ماگ با طرح دلخواه باشند.

جهت سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه یا همان ماگ جادویی می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه عکسچاپ مراجعه کنید و به‌صورت آنلاین انواع طرح‌ها یا نوشته‌های موردعلاقه خودتان را برای چاپ روی ماگ حرارتی سفارش دهید. قیمت ماگ حرارتی با طرح دلخواه با توجه به اینکه شما چه جنس لیوانی انتخاب می‌کنید یا طرح موردنظر شما ساده است یا پیچیده، متفاوت است.

جهت مشاهده قیمت ماگ با طرح دلخواه می‌توانید انواع نمونه های موجود در وب‌سایت را مشاهده کنید و یا با شماره های بخش فروش مجموعه عکسچاپ تماس بگیرید.

قیمت ماگ حرارتی با طرح دلخواه

قیمت ماگ حرارتی سفارشی باتوجه به روش چاپ عکس، جنس لیوان و نوع طرحی که انتخاب می‌کنید ممکن است متفاوت باشد. در مجموعه عکسچاپ  با استفاده از روش سابلیمیشن چاپ روی لیوان یا انواع ماگ حرارتی انجام می شود.

در این مجموعه چاپ بشقاب تبلیغاتی نیز انجام می‌شود و شما می‌توانید هر طرحی که دوست دارید را انتخاب کنید و در وبسایت این مجموعه بارگذاری نمایید. به این صورت می توانید به راحتی با سفارش عکس روی لیوان یک وسیله پرکاربرد و خاص داشته باشید که تنها متعلق به شماست. قیمت با طرح دلخواه در مجموعه عکسچاپ برای لیوان‌های حرارتی و حرارتی اکلیلی دسته قلبی با توجه به شرایط روز تعیین و معمولا از بازار ارزانتر و خرید بصرفه میباشد . البته شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره های درج شده در وبسایت عکسچاپ تماس بگیرید.

ماگ حرارتی با طرح دلخواه

ویژگی های ماگ حرارتی عکسچاپ

کیفیت چاپ طرح‌های مختلف روی ماگ حرارتی بسیار بالا است. به دلیل این‌که در مجموعه عکسچاپ از روش سابلیمیشن یا تصعید استفاده می شود، دوام و ماندگاری طرح‌ها بسیار بالا بوده و کیفیت آن ها تغییر نمی کند و بمرور زمان پاک نمیشود مگر اینکه لیوان بشکند یا آسیب فیزیکی ببیند. این لیوان‌ها قابل شستشو هستند و به مرور زمان طرح آن ها از بین نمی رود.

از دیگر ویژگی‌های ماگ جادویی می توان به استفاده از سرامیک درجه یک برای چاپ طرح دلخواه اشاره‌ کرد. رنگ این لیوان‌ها در حالت عادی مشکی است و به محض اینکه در معرض حرارت قرار بگیرند، تصویر چاپ شده نمایان می شود. دسته لیوان قابلیت چاپ طرح را ندارد به همین خاطر رنگ دسته چه در حالت سرد چه در حالت گرم مشکی است.

ارتفاع لیوان‌های جادویی ۹ و نیم سانتی متر و قطر دهانه آن ها ۸ سانتی متر است. این لیوان‌ها قابلیت چاپ طرح‌ها و عکس های دلخواه مشتریان را دارند؛ بنابراین می توانید از این لیوان‌ها به عنوان هدیه برای شب یلدا، هدیه برای کریسمس، هدیه برای تولد و یا سایر مناسبت های دیگر استفاده کنید. حتی می توانید عکس خودتان یا عکس فرد مورد نظر را روی لیوان چاپ کنید و یا نوشته هایی که دوست دارید را به عنوان طرح برای چاپ روی لیوان، سفارش دهید.

ماگ حرارتی با طرح دلخواه

نحوه سفارش ماگ حرارتی با طرح دلخواه

برای سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه در فروشگاه عکسچاپ مشتریان گرامی می توانند به بخش سفارش گیری آنلاین مراجعه نمایند و از طریق چت با کارشناسان بخش فروش این مجموعه یا پشتیبانی وب‌سایت سفارش خودشان را ثبت کنند.

امکان تماس با این مجموعه از طریق شماره های موجود در وب‌سایت نیز وجود دارد. در مجموعه عکسچاپ آدرس شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام و اینستاگرام نیز موجود است و کاربران عزیز می توانند به غیر از روزهای جمعه و تعطیلات عمومی از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر سفارش های خودشان را ثبت کنند.

در مجموعه عکسچاپ امکان سفارش چاپ لیوان با طرح یا نوشته دلخواه، چاپ لیوان حرارتی، چاپ تیشرت، سفارش چاپ بشقاب و سایر محصولات چاپی وجود دارد. جهت خرید انواع نمونه های آماده تیشرت یا لیوان جادویی با طرح دلخواه نیز می‌توانید از طریق منوی موجود در وب‌سایت نمونه های آماده را مشاهده کنید و در صورت انتخاب هر یک از نمونه ها، آن را به سبد خرید اضافه کنید.

در این مجموعه انواع طرح‌ها و نوشته های متناسب با مناسبت های مختلف وجود دارند. قیمت هر یک از این لیوان‌ها یا ماگ های موجود در وبسایت متفاوت هستند و این کاربران هستند که از بین طرح‌های با کیفیت و زیبای موجود یکی را انتخاب می کنند.

کلام پایانی

سفارش ماگ حرارتی با طرح دلخواه برای هدیه دادن به دوستان و اعضای خانواده یک انتخاب مناسب است. همانطور که می دانید به شب یلدا نزدیک می شویم و اگر دوست دارید برای عزیزان و دوستانتان هدیه ای منحصر به فرد تهیه کنید، می توانید از طریق مجموعه عکسچاپ یک ماگ جادویی با طرح دلخواه برای آن ها سفارش دهید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.