کد خبر : 208720
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401 - 21:55
دیدگاه‌ها برای قیمت مگنترون مایکروفر _ هرمس پارت بسته هستند

قیمت مگنترون مایکروفر _ هرمس پارت

قیمت مگنترون مایکروفر _ هرمس پارت

  مگنترون یا لامپ اشعه، اختراعی است که به حدود یک صد سال پیش باز می گردد. اختراع این قطعه، به زمان جنگ جهانی دوم برمی‌گردد که یک فرد فراری از مدرسه، یعنی پرسی لبرن اسپنسر که یک دانشمند خود آموخته آمریکایی بود، زمانی که مشغول آزمایش روی آهنربا بود متوجه شد نوار شکلات داخل

 

مگنترون یا لامپ اشعه، اختراعی است که به حدود یک صد سال پیش باز می گردد. اختراع این قطعه، به زمان جنگ جهانی دوم برمی‌گردد که یک فرد فراری از مدرسه، یعنی پرسی لبرن اسپنسر که یک دانشمند خود آموخته آمریکایی بود، زمانی که مشغول آزمایش روی آهنربا بود متوجه شد نوار شکلات داخل جیبش ذوب شده است و همین موضوع باعث شد تا او به فکر اختراع وسیله ای بیفتد که مواد غذایی درون آن با سرعت و یکنواختی کامل بپزد. او شروع به بررسی واکنش مواد غذایی مختلف در برابر اشعه لامپ مگنترون کرد و با این کار، متوجه شد که اشعه با افزایش جنبش مولکول های غذا و گرم کردن مواد غذایی باعث پخته شدن آن می‌شود. امروزه نیز مگنترون، در انواع مایکروفر ها استفاده می‌شود. شما نیز پس از اطمینان از مدل مگنترون مایکروفرتان می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، علاوه بر خرید این قطعه، با بهترین قیمت مگنترون مایکروفر خود را نیز تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و قیمت مگنترون مایکروفر، با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید. اما روشن نشدن مایکروفر و دیدن جرقه در دستگاه، از مهم ترین نشانه های خرابی مگنترون است که در قسمت های بعدی این موارد را بررسی می‌کنیم.

نشانه های خرابی مگنترون مایکروفر

در ادامه با برخی از نشانه های خرابی مگنترون مایکروفر، آشنا می شویم. در خصوص تعمیر مگنترون مایکروفر باید دقت داشت که مگنترون یک قطعه پرس شده است و برخلاف برخی تبلیغات به هیچ وجه امکان تعمیر آن وجود ندارد و در صورت خرابی مگنترون باید کل این قطعه تعویض شود. قیمت مگنترون مایکروفر را در همین سایت پیدا کنید. همین طور، تعویض این قطعه و سایر قطعات مایکروفر حتما باید توسط تکنسین مجاز دستگاه انجام بگیرد؛ زیرا، خطر برق گرفتگی در مایکروفر ده برابر بیش تر از سایر لوازم منزل است.

روشن نشدن مایکروفر یا گرم نشدن غذا

روشن نشدن مایکروفر یکی دیگر از دلایلی است که در بسیاری از موارد ممکن است به دلیل خرابی مگنترون به وجود بیاید. هر چند در مدلهای اینورتر، ممکن است دستگاه روشن شود اما غذای داخل مایکروفر گرم نشود. هر چند باید به این نکته اشاره داشته باشیم که بررسی ها نشان داده است که این مورد، به دلایل ساده تری رخ می‌دهد. بررسی ها نشان داده، رایج ترین دلیل روشن نشدن مایکروفر ایراد در پریز برق یا خرابی دو شاخه دستگاه مایکروفر است. به همین دلیل، اول به کمک فاز متر سلامت پریز را چک کرده و مطمئن شوید که برق به دستگاه وارد می‌شود. در مرحله بعد می‌توانید بقیه قسمت ها از جمله ترانس، برد، دیود، خازن و مگنترون را بررسی کنید و در صورت نیاز به خرید مگنتزون مایکروفر، از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت اقدام به خرید نمایید.

در خصوص مگنترونهای اینورتر و گرم نشدن غذا داخل دستگاه گرم یا پخته نشدن غذا در ایت قسمت ها نیز، باید دقت داشته باشید که از برنامه درست و با زمان مناسب، استفاده کرده باشید. اگر این موارد را رعایت کرده باشید، احتمال ایراد در مگنترون مایکروفر، بیش از بقیه موارد است برای پیدا کردن قیمت سایر قطعات دستگاه نیز، مانند پیدا کردن قیمت مگنتروان مایکروفر، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت اقدام نمایید.

قیمت مگنترون مایکروفر _ هرمس پارت2

دیدن جرقه و قیمت مگنترون مایکروفر

اشعه مایکروفر دارای طول موج کوتاه بوده و قابل دیده شدن نیست. پس دیدن این اشعه می تواند حاکی از خراب شدن مگنترون مایکروفر باشد. هر چند پیش از بررسی این مورد، باید توجه داشته باشید، جرقه زدن مایکروفر، معمولا به دلایل ساده ای نظیر وجود بشقاب های فلزی، جاماندن قاشق و چنگال یا هر جسم فلزی دیگر داخل مایکروفر است. یک لعاب مخصوص بر روی قسمت داخلی محفظه مایکروفر وجود دارد، که اگر این لعاب محافظ از بین برود نیز، شاهد جرقه زدن مایکروفر خواهیم بود. به همین دلایل، لازم است پیش از تعوض و خرید مگنترون مایکروفر، موارد بالا را چک کنید و مطمئن شوید که ایراد از خود مگنترون است. برای اطلاع از قیمت مگنترون مایکروفر و یا کسب اطلاعات دیگر، علاوه بر سایت هرمس پارت، کارشناسان پشتیبانی این مجموعه با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 ، پاسخگوی سوالات شما هستند. در ادامه قصد داریم در خصوص نکات نگهداری از مایکروفر نکاتی را بیان کنیم تا بتوانید از تعمیر و ایراد در دستگاه خود، تا حد امکان پیشگیری کنید.

نکات نگهداری از مایکروفر

اما پس از پیدا کردن قیمت مگنترون مایکروفر و خرید مگنترون مایکروفر، باید سعی کنید نکات زیر را در نگهداری از مایکروفر رعایت کنید تا عمر دستگاه خود را بالاتر ببرید و تا کار دستگاه را بهینه کنید.

  • با استفاده از محافظ برق، از آسیب هایی که ممکن است به علت نوسانات برق به دستگاه وارد شود، جلوگیری نمایید.
  • پس از استفاده از مایکروفر، چربی و پسماند غذا را از سینی با استفاده از دستمال تمیز، پاک کنید. همچنین برای ضد عفونی کردن فضای داخلی مایکروفر خود می‌توانید یک محلول حدود 200 سی سی از آب ولرم،جوش شیرین و سرکه تهیه نموده و در فضای داخلی دستگاه خود قرار دهید پس از آن مایکروفر را با حداقل زمان و درجه تنظیم نمایید و بگذارید محلول بجوشد تا بخار آن روی بدنه دستگاه و شیشه در قرار گیرد. سپس داخل دستگاه را با دستمال تمیز و نرم پاک کنید.
  • برای خرید مگنترون مایکروفر اصل و سایر قطعات لوازم منزل، با فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.
  • ظروف سرامیکی و یا شیشه ای را در دستگاه قرار دهید. استفاده از ظروف فلزی باعث ایجاد جرقه و خرابی مگنترون و برد الکترونیکی دستگاه می‌شود.
  • موادی که خشک هستند مانند لپه و عدس را داخل دستگاه قرار ندهید.
  • برای پیدا کردن بهترین قیمت مگنترون مایکروفر، فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت را بررسی نمایید.

قیمت مگنترون مایکروفر _ هرمس پارت3

قیمت مگنترون مایکروفر

فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، یک مجموعه بزرگ تامین قطعات یدک لوازم منزل است که موفق شده است تا با حذف دست افراد واسطه، بهترین قیمت های قطعات لوازم منزل را به مشتریان ارائه دهد. برای پیدا کردن قیمت مگنترون مایکروفر نیز، کافیست همین سایت را بررسی کنید. امکان خرید این قطعه با قیمت مناسب در تعداد بالا و همچنین امکان ارسال این قطعه به اقصی نقاط کشور در سریع ترین زمان ممکن وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص قیمت مگنترون مایکروفر و سایر قطعات مایکروفر، می‌توانید با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021، تماس بگیرید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.