کد خبر : 208461
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 2:51
دیدگاه‌ها برای قیمت دام زنده در دامکالا چقدر است؟ بسته هستند

قیمت دام زنده در دامکالا چقدر است؟

قیمت دام زنده در دامکالا چقدر است؟

با گذشت زمان نه تنها سنت های قدیمی از بین نرفته اند بلکه نقش پر رنگ تری هم پیدا کرده است. سنت ذبح دام در عید قربان در بین مسلمانان نسل به نسل منتقل شده است و هر سال افرادی که توانایی خرید دام زنده داشته باشند این سنت را به جا می آورند. در

با گذشت زمان نه تنها سنت های قدیمی از بین نرفته اند بلکه نقش پر رنگ تری هم پیدا کرده است. سنت ذبح دام در عید قربان در بین مسلمانان نسل به نسل منتقل شده است و هر سال افرادی که توانایی خرید دام زنده داشته باشند این سنت را به جا می آورند. در کنار همه این ها ذبح گوسفند دارای یک سری شرایط خاص است و اینکه کجا دام خریداری شود هم یک مسئله مهم است. سلامت دام، کیفیت گوشت، قیمت مناسب، تحویل سریع، نحوه ذبح و … همگی فاکتورهایی هستند که هنگام خرید دام تهران باید به آن توجه شود.

دام زنده با چه اهدافی خریداری می شود؟

همیشه که قرار نیست خرید گوسفند زنده برای عید قربان باشد. افراد روزانه به دلایل مختلفی دام زنده خریداری می کنند و آن را ذبح می کنند. در شهرهای بزرگی همچون تهران و کرج همیشه تقاضا برای خرید گوسفند برای کاربردهای مختلف بالاست. در نتیجه نیاز است که مرکزی مطمئن و با کیفیت جوابگوی این نیاز باشد. شما به هر دلیلی مانند:

  • تولد فرزند
  • مراسم عروسی
  • پاگشا کردن عروس و داماد
  • مراسم مذهبی
  • نذر و نیاز
  • برگزاری مراسم در هیئت های عزاداری
  • رستوران ها و … می توانید گوسفند زنده خریداری کنید و از گوشت با کیفیت آن استفاده کنید.

امکانات سایت دامکالا

سایت دامکالا یکی از معتبرترین و بهترین راه های تهیه گوسفند زنده به صورت اینترنتی است. در این سایت شما طیف وسیعی از دام های زنده با نژادهای گوشتی مختلف می بینید. برای شهروندان تهران و کرج که همیشه با چالش تهیه گوسفند زنده مواجه هستند دامکالا توانسته است این چالش را رفع کند. شما در هر جایی از تهران یا کرج باشید می توانید به صورت غیر حضوری و‌تنها در عرض چند دقیقه خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. از امکانات این سایت ارسال رایگان و ذبح گوسفند در محل مشتری است که کاملا رایگان انجام می شود.

شرایط خرید دام زنده در دامکالا

قیمت گوسفند زنده در دامکالا

دامکالا تنها فروشنده گوسفند زنده نیست. این دامپروری صفر تا صد پرورش گوسفند را در دامداری خود انجام می دهد. دامکالا حساسیت ویژه ای روی شرایط نگهداری و پرورش دام دارد. از این رو تمام تلاش خود را می کند تا دام ها در طبیعی ترین شرایط ممکن رشد کنند.

تغذیه دام ها روی رشد و پرورش آن ها تاثیر زیادی دارد. این مجموعه معتقد است که گوسفند زنده باید سیر طبیعی رشد را طی کند. از این رو از هیچ گونه مواد هورمونی، آنتی بیوتیک و محرک رشد و افزایش وزن استفاده نمی کند. تغذیه با مواد سالم و ارگانیک باعث شده تا گوشت دام ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

یکی دیگر از مواردی که در دام کالا اهمیت ویژه ای دارد محیط پرورش و نگهداری گوسفندان است. این محیط کاملا سالم و بهداشتی با دما و رطوبت کنترل شده است. به طوری که سلامت دام در آن تضمین شده است.

قیمت گوسفند زنده در دامکالا چقدر است؟

در سایت دامکالا شما با هر مقدار بودجه ای که داشته باشید می توانید گوسفند زنده تهیه کنید. در این سایت دام ها گوشتی بر اساس وزن آن ها قیمت گذاری می شوند. گوسفند زنده در نژادهای مختلفی وجود دارد که برخی از آن ها قیمت گوسفند بالاتری دارند.

دامداری دام کالا تمام گوسفندان را در محیطی بهداشتی پرورش می دهد و هم تولید کننده و هم فروشنده است. شما با خرید گوسفند زنده از دام کالا مستقیما از خود تولیدی خرید می کنید. در نتیجه قیمت کمتری نسبت به سایر دامداران پرداخت می کنید.

در پایان شما فقط هزینه دام زنده را پرداخت می کنید و هیچ مبلغی بابت ارسال گوسفند و ذبح آن پرداخت نمی کنید. قصاب پس از ذبح کیفیت گوشت و سلامت دام را تایید می کند. در غیر اینصورت یا مبلغ پس داده می شود و یا با گوسفند دیگری جایگزین می شود.

امکانات سایت دامکالا برای خرید دام

خرید گوسفند از سایت دامکالا همانند دیگر خریدهای اینترنتی بسیار آسان است. پس از مراجعه به سایت در بخش فروشگاه گوسفند مورد نظر را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. سپس وارد بخش پرداخت می شوید و هزینه گوسفند را به صورت اینترنتی پرداخت می کنید. در سایت دامکالا شما می توانید زمان تحویل گوسفند را به دلخواه خود مشخص کنید. به این طریق مجموعه هم به صورت رایگان در تاریخ تعیین شده گوسفند را تحویل می دهد.

یکی دیگر از امکانات سایت این است که شما می توانید برای مراکز سالمندان و بهزیستی و آسایشگاه ها از جمله آسایشگاه کهریزک گوسفند بخرید و از خود دامکالا بخواهید آن را ارسال کند. دامکالا به صورت رایگان سفارش شما را ارسال و رسید تحویل را برایتان ارسال می کند.

دامکالا دارای گواهی اینماد است.

فروشگاه های اینترنتی فروش گوسفند زنده دامکالا دارای گواهی اینماد از وزارت صنعت،معدن و تجارت است. این گواهی به منزله رعایت استانداردها و داشتن صلاحیت های لازم به این مجموعه داده شده است.

معتبرترین مرکز برای خرید گوسفند

طبق توضیحات داده شده سایت دامکالا از لحاظ رعایت استاندارد ها، رعایت بهداشت و نحوه پرورش گوسفندان جز بهترین سایت ها است. این سایت از امکانات پیشرفته و مکانیزه ای استفاده می کند تا گوشت گوسفندان از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این دامداری برای رفاه حال مشتریان امکان خرید اینترنتی را برای گوسفند زنده تهران و کرج فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن بتوانند خرید خود را انجام دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.