کد خبر : 211175
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 15:28
دیدگاه‌ها برای قشم ایر معین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در انجام پرواز های حج ۱۴۰۲ بسته هستند

قشم ایر معین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در انجام پرواز های حج ۱۴۰۲

قشم ایر معین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در انجام پرواز های حج ۱۴۰۲
پرونده عملیات هوایی حج امسال با ۸۵ هزار نفر زائر خانه خدا در قالب ۵۵۰ کاروان و با انجام ۳۸۹ پرواز در ۲۱ فرودگاه کشور و همچنین با میانگین تاخیر ۱۲۰ دقیقه ای بسته شد. 
بورس تایمز: عملکرد مثبت هواپیمایی قشم به عنوان معین ایران ایر در برگزاری پروازهای حج و پشتیبانی از عملیات هوایی حج ۱۴۰۲ با بیش از ۶۰ سورتی پرواز در مسیرهای اروپایی، ترکیه، هند و پاکستان که برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام داده است؛ موید سطح بالای کیفی و ایمنی در قشم ایر و انعطاف بالا از منظر عملیاتی است به نحوی که بدون متوقف کردن پروازهای برنامه ای روزانه خودش، پروازهای حج ایران ایر را پشتیبانی کرده است.
گفتنی است، پرونده عملیات هوایی حج امسال با ۸۵ هزار نفر زائر خانه خدا در قالب ۵۵۰ کاروان و با انجام ۳۸۹ پرواز در ۲۱ فرودگاه کشور و همچنین با میانگین تاخیر ۱۲۰ دقیقه ای بسته شد.
در میان شرکت های هواپیمایی داخلی، شرکت هواپیمایی قشم، با بیش از ۶۰ پرواز خارجی به مقاصد میلان، رم، استانبول، بمبی و کراچی با حدود ۲۱۰ ساعت پرواز با ناوگان ۳۰۰ و ۶۰۰ خود و با کمترین تاخیر پروازی، سفری ایمن و بدون نقص را در تمامی فرودگاه های بین المللی ذکر شده در جهت پشتیبانی هواپیمایی هما در ایام حج ۱۴۰۲ داشته است که در نتیجه رضایت مسافران از پروازهای خارجی این شرکت را رقم زده است.
انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.