کد خبر : 199124
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 16:30
دیدگاه‌ها برای غول سرمایه‌گذاری جهان در حال خرید بیت کوین‌های بیشتر! بسته هستند

غول سرمایه‌گذاری جهان در حال خرید بیت کوین‌های بیشتر!

غول سرمایه‌گذاری جهان در حال خرید بیت کوین‌های بیشتر!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل غول هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، علی‌رغم رکود گسترده‌ای که بازار ارزهای دیجیتال را در بر گرفته، همچنان نسبت به آینده بیت کوین خوش‌بین است و به خرید BTC‌های بیشتر ادامه می‌دهد.بر اساس فرمی که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده ثبت شده،

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل غول هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، علی‌رغم رکود گسترده‌ای که بازار ارزهای دیجیتال را در بر گرفته، همچنان نسبت به آینده بیت کوین خوش‌بین است و به خرید BTC‌های بیشتر ادامه می‌دهد.
بر اساس فرمی که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده ثبت شده، شرکت مایکرواستراتژی ۴۸۰ واحد بیت کوین دیگر را با قیمت متوسط ۲۰،۸۱۷ دلار، در مجموع به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون دلار، خریداری کرده است. به این ترتیب، مایکرواستراتژی در حال حاضر در مجموع ۱۲۹،۶۹۹ بیت کوین دارد که آن را به بزرگترین هولدر سازمانی این ارز دیجیتال تبدیل می‌کند.
طبق گزارش‌ها، سرمایه‌گذاری این شرکت در بیت کوین، به دلیل سقوط اخیر بازار کریپتو، در حال حاضر با ضرر خالص تقریباً ۱٫۴ میلیارد دلاری مواجه شده است. با این حال، سیلور همچنان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین خوش‌بین است. اوایل ماه جاری، او اعلام کرد که شرکتش همچنان به هولد کردن بیت کوین ادامه خواهد داد و هیچ برنامه‌ای برای فروش دارایی‌های بیت کوینی خود ندارد.

نوشته غول سرمایه‌گذاری جهان در حال خرید بیت کوین‌های بیشتر! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.