کد خبر : 197475
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 12:00

غول بانکداری جهان، دارایی‌های سنتی را به دیفای می‌آورد!

غول بانکداری جهان، دارایی‌های سنتی را به دیفای می‌آورد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه جی‌پی مورگان، غول بانکداری جهان، امیدوار است که بتواند راهی برای استفاده از پتانسیل تولید بازده دارایی‌های غیر رمزارزی در بخش دیفای، پیدا کند.تایرون لوبان، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال در بانک بین‌المللی جی‌پی‌مورگان (Onyx) در گفت‌وگوی جدید خود، به‌ تفصیل برنامه‌های این شرکت در حوزه دیفای را تشریح کرده و تأکید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جی‌پی مورگان، غول بانکداری جهان، امیدوار است که بتواند راهی برای استفاده از پتانسیل تولید بازده دارایی‌های غیر رمزارزی در بخش دیفای، پیدا کند.
تایرون لوبان، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال در بانک بین‌المللی جی‌پی‌مورگان (Onyx) در گفت‌وگوی جدید خود، به‌ تفصیل برنامه‌های این شرکت در حوزه دیفای را تشریح کرده و تأکید کرده است که دارایی‌های سنتی توکنیزه‌ شده زیادی در این بانک در مرحله انتظار و آماده این کار هستند.
او گفته است که توکنیزه کردن سهام و دارایی‌های سنتی امریکا، می‌تواند امکان استفاده از آن‌ها در استخرهای دیفای را فراهم کند. وی اضافه کرده که هدف آن‌ها، وارد کردن تریلیون‌ها دلار از این دارایی‌ها به دیفای و استفاده از آن‌ها با مقیاس سازمانی برای خدمات وام‌دهی، استقراض و غیره است.
آقای لوبان گفته است که Onyx دو بخش مکمل برای به نتیجه رساندن دیفای در سطح بانکی دارد. یکی از این مؤلفه‌ها، یک سیستم بلاکچینی بر پایه وثیقه جی‌پی‌ مورگان است. لوبان گفته که حجم معاملات توکن JPM Coin در بلاکچین Onyx تاکنون به ۳۵۰ میلیارد دلار رسیده است.
قطعه دوم پازل جی‌پی‌ مورگان نیز، آزمایش اخیر این بانک است که توسط مقامات سنگاپوری هدایت شده و پروژه نگهبان نامیده می‌شود. این آزمایش، استفاده بهینه از استخرهای نقدینگی تشکیل‌شده از دارایی‌های سنتی توکنیزه شده را می‌سنجد.
طبق گفته آقای لوبان، یک معامله‌گر برای معامله و استفاده از این سیستم باید ثابت کند که از حق معامله در وال‌استریت، برخوردار است.

نوشته غول بانکداری جهان، دارایی‌های سنتی را به دیفای می‌آورد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.