کد خبر : 196455
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 - 12:00

غول بازی‌های بلاکچینی چه رمزارزهایی ذخیره کرده است؟

غول بازی‌های بلاکچینی چه رمزارزهایی ذخیره کرده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت سرمایه‌گذاری Animoca Brands، ناشر بازی‌های بلاکچینی، گزارش سرمایه‌گذاری‌های خود در چهار ماه نخست ۲۰۲۲ را منتشر کرده است. طبق آخرین گزارش‌ها، این شرکت بیش از ۳۴۰ سرمایه‌گذاری به ارزش حدودی ۱٬۵ میلیارد دلار به شرح زیر داشته است:آنیموکا ۵۷۳ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در رزرو (Booking) (شامل حراج توکن و NFT

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سرمایه‌گذاری Animoca Brands، ناشر بازی‌های بلاکچینی، گزارش سرمایه‌گذاری‌های خود در چهار ماه نخست ۲۰۲۲ را منتشر کرده است. طبق آخرین گزارش‌ها، این شرکت بیش از ۳۴۰ سرمایه‌گذاری به ارزش حدودی ۱٬۵ میلیارد دلار به شرح زیر داشته است:
آنیموکا ۵۷۳ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در رزرو (Booking) (شامل حراج توکن و NFT و فعالیت‌های بلاکچینی) و سایر درآمدها (شامل سود و زیان سرمایه‌گذاری شرکت و هولدکردن دارایی‌های دیجیتال) از یک ژانویه تا آخر آوریل داشته است.
این شرکت در ماه مارس، ۱۰ میلیون دلار را به پلتفرم بازی‌های بلاکچینی Lava Labs اختصاص داد و در روزهای گذشته نیز یک بودجه جمع‌آوری‌شده ۸۸ میلیون دلاری سری B را برای Hex Trust رهبری کرد.
طبق گزارش این شرکت، دارایی‌های فیات آن تنها حدود ۹۸ میلیون دلار است که در مقایسه با دارایی‌های دیجیتال ۲۱۱ میلیون دلاری آن، قابل‌توجه است. دارایی‌های دیجیتال آنیموکا شامل بیت کوین، اتریوم و چند استیبل کوین شاخص است.
ارزش سایر دارایی‌های دیجیتال این شرکت مانند توکن‌های شخص ثالث ۶۵۹ میلیون دلار است. آنیموکا، همچنین ۴٫۲ میلیارد دلار رمزارز مانند SAND، QUIDD، PRIMATE و غیره رزرو کرده است که البته در ترازنامه آن لحاظ نمی‌شوند.
این شرکت اخیرا اعلام کرده که با Yuga Labs در راه‌اندازی بازی متاورس Otherside برای BAYC شریک خواهد شد.
انیموکا در ژانویه ۲۰۲۲ نزدیک به ۳۶۰ میلیون دلار سرمایه از نهادهایی مانند Liberty City Ventures، Winklevoss Soros Fund و Capital Managment دریافت کرده که ارزش کل آن را به ۵٫۵ میلیارد دلار رسانده است.

نوشته غول بازی‌های بلاکچینی چه رمزارزهایی ذخیره کرده است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.